KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Sunday, 3 March 2013

EDISI MELAMPAU!!!!!!.. PEMUDA UMNO GANGGU CERAMAH DAP DI TELUK INTAN, ENGGAN BEREDAR WALAUPUN DIARAH PIHAK POLIS!!!!!


Sekumpulan Pemuda UMNO malam ini telah melakukan biada provokasi melampau dengan menggangu kacau ceramah DAP di Teluk Intan, Perak sambil mengibar bedera dacing berteriak terjerit terlolong " TELUK INTAN MELAYU PUNYA.....UMNO PUNYA".

Mereka tunjuk samseng dan biadap yang tidak bertamadun langsung. Enggan beredar walaupun dirah pihak polis.

Keadaan terkawal... Nampak gayanya lagak samseng Pemuda UMNO ganggu kacau ceramah Pakatan Rakyat semakin hari semakin melampau.

Kini permainan politik perkauaman sempit UMNO sudah sampai ketahap amat merbahaya dan kritikal sekali.

8 comments:

  1. Umno= Parti Hutan = Parti Samseng taik xxxx = Bodoh nk mampus..
    Kalo ko rasa hebat sgt one by one laa bodoh.. Yg ko nk ganggu hal org lain tu kenapa??? Ader ker cina DAP rogol nenek ko?? Dasar otak LEMBU!!! Ahli parti LEMBU!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sabar.
      Depa dapat upah tu.
      Bukan peduli UMNO pun. Dah dapat duit. Buat saja la.
      Dapat modal beli ganja, beli gam.

      Delete
  2. setan2 umno ni patut ditembak je macam anjing gila....

    ReplyDelete
  3. Dasar PENGECUT! Berani tak bertempat. Patutnya tangkap dan hantar puak-puak ni ke Lahad Datu. Jadi tentera tambahan...Bangang punya samseng

    ReplyDelete
  4. Ptt ambl gmbar anjing2 tu n siarkn di blog2 biar semua kenal anjing2 tu!

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  6. hmm...memalukan...lg tnjuk prangai, lg org mnyampah dgn umno bn...b'lagak, kononnya diorg bagus...

    ReplyDelete
  7. alamak. tempat den.
    nyosal x pegi tgk

    ReplyDelete