KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Wednesday, 15 June 2016

PEGAWAI KHAS ROSMAH MANSOR DIHALANG OLEH BUDAK-BUDAK PAN DARI MENGHADIRI SIDANG MEDIA RAFIZI DI PEJABAT PAN KUALA KANGSAR.



KUALA KANGSAR:
Kecoh seketika sidang akhbar Naib Presiden PKR Rafizi Ramli di Ibu Pejabat Amanah (PAN) Perak hari ini apabila Pegawai Khas Isteri Perdana Menteri Datuk Rizal Mansor datang ‘tanpa diundang’ ke majlis itu.

Lebih kecoh apabila petugas PAN menghalang Rizal memasuki ruang sidang akhbar dengan alasan beliau tidak dijemput menghadirinya dan kekalutan itu berlangsung kira-kira 15 minit.

Rizal ketika ditemui wartawan di luar bangunan itu berkata tindakan pembangkang menghalangnya masuk membuktikan mereka tidak berani berdepan dengan kebenaran.

“Dia (Rafizi) ini berani cakap belakang saja. Cakap depan tidak berani. Saya bukan nak jumpa dia sangat, kalau nak jumpa dia, bila-bila saya boleh jumpa.

“Saya cuma nak dengar apa dia cakap. Tetapi malangnya saya dihalang masuk pada sidang media dia. Kenapa? Takut pembohongannya terbongkar,” katanya.

Katanya, laporan polis mungkin akan dibuat jika Rafizi terus menerus membuat pembohongan terhadap Rosmah dan isu jet.

“Buat masa ini kita masih dalam peringkat perbincangan lagi dan meneliti pembohongan dibuat Rafizi,” katanya.

Ketika ditanya sama ada akan menghadiri ceramah perdana PAN malam ini yang diketuai Rafizi, Rizal berkata:”Saya akan datang kalau dijemput.”

PAN malam ini dijangka mengadakan ceramah pentas perdana yang bertajuk ‘
#Bongkar. Kita dapat GST, mereka dapat jet’.

Selain Rafizi, Presiden PAN Mohamad Sabu juga dijangka menghadirinya.

107 comments:

  1. Ramai jugak hulubalang pondan ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada perasan tak???
      Bendera pas sebijik bentuk dia mcm bendera pakistan dan jepun. Mungkin sbb tu hj hadoi suka ponteng parlimen pergi jepun....

      Nak tengok bendera jepun kot.

      Delete
    2. Pegawai khas rosmah??? Jawatan mcm ni pun boleh ada?? Jawatan tak patut wujud & diberi pangkat datuk..sapa bayar gaji dia?? Guna duit rakyat atau tidak?? Celakalah hidup dia kalau dibayar gaji menggunakan duit rakyat.

      Delete
    3. Mat sabu yg bukan ahli parlimen, kalah memanjang, menyalak dari luar dewan telah diberikan jawatan oleh kerajaan komunis Penang.
      Tak nak tahu brp komunis bayar sebulan?

      Tak celaka namanya?

      Delete
    4. Datang tempat orang buat macam samseng. Nak tahu apa yang rafizi sebut, esok beli surat khabar ler.. Ini media conference yang dibuat oleh Rafizi sendiri sibuk nak mencelah. Nak provokasi konon.. sama jer perangai alik sini. Bendera Jepun kaler merah..dia tukar kaler hijau..

      Delete
    5. Lepas ni sapa2 pun boleh serbu sidang media najib, rosmah atau zahid. Main tanya je apa nak. Main duduk je walau pun tanpa pas media. Kau agak2 bodyguard najib lebih dari 10 orang tu takkan bertindak? Kahkahkah...bodoh hanjing punya pegawai angkat beg rosmah ni. Kalau tak dijemput, tak payah dtg. Hanjinggg..

      Delete
    6. SALAM KENAL SEMUA,…!!!
      INI CERITA KEHIDUPAN SAYA YANG BENAR BENAR TERJADI(ASLI)BUKAN REKAYASA!!!

      Saya Sangat BerTerima kasih Atas Bantuan Angka Ritual AKI…Angka AKI KORO Tembus 100%…Saya udah kemana-mana mencari angka yang mantap selalu gak ada hasilnya…sampai- sampai hutang malah menumpuk…tanpa sengaja seorang teman lagi cari nomer jitu di internet…Kok ketemu alamat AKI KORO..Saya coba beli Paket 2D ternyata Tembus…dan akhirnya saya pun membeli Paket 4D…Bagai di sambar Petir..Ternyata Angka Ritual Ghoib AKI KORO …Tembus 4D…Baru kali ini saya mendapat angka ritual yang benar-benar Mantap…Bagi saudara yang ingin merubah Nasib anda seperti saya…Anda Bisa CALL/SMS Di Nomer AKI KORO 0852-2284-6347.(((Buktikan Aja Sendiri Saudara-Saudari))) {{= KLIK DISINI CARA MENDAPAT ANGKA RITUAL AKI KORO DI JAMIN 100% TEMBUS =}}﷯















      SALAM KENAL SEMUA,…!!!
      INI CERITA KEHIDUPAN SAYA YANG BENAR BENAR TERJADI(ASLI)BUKAN REKAYASA!!!

      Saya Sangat BerTerima kasih Atas Bantuan Angka Ritual AKI…Angka AKI KORO Tembus 100%…Saya udah kemana-mana mencari angka yang mantap selalu gak ada hasilnya…sampai- sampai hutang malah menumpuk…tanpa sengaja seorang teman lagi cari nomer jitu di internet…Kok ketemu alamat AKI KORO..Saya coba beli Paket 2D ternyata Tembus…dan akhirnya saya pun membeli Paket 4D…Bagai di sambar Petir..Ternyata Angka Ritual Ghoib AKI KORO …Tembus 4D…Baru kali ini saya mendapat angka ritual yang benar-benar Mantap…Bagi saudara yang ingin merubah Nasib anda seperti saya…Anda Bisa CALL/SMS Di Nomer AKI KORO 0852-2284-6347.(((Buktikan Aja Sendiri Saudara-Saudari))) {{= KLIK DISINI CARA MENDAPAT ANGKA RITUAL AKI KORO DI JAMIN 100% TEMBUS =}}﷯

      Delete
    7. Sujud syukur saya ucapkan kepada ALLAH SWT dan saya sekeluarga sangat berterima kasih banyak kepada KI WARA atas bantuannya saya bisa mendapatkan dana ghoib dan alhamdulillah BENAR2 berhasil karna sekarang ini kehidupan saya jauh lebih baik dari sebelumnya dan semua utang2 saya sudah pada lunas semua,,!!! jika anda mau bukti bukan rekayasa silahkan hubungi KI WARA 085242894584 ini lah kisah nyata dari saya…beliau juga memberikan pesugihan,jual tujul,uang ghaib,bulu perindu.ATAU BUKA BLOK KI WARA

      Delete
  2. Rakyat Sg Besar & K.Kangsar Wira & Cintakan Negara Jika Berjaya Kalahkan Umno & BN.

    Jangan Undi Umno & BN Kali Ini.Tiada Keadilan lagi dlm Umno & BN.

    Bersihkan Pemimpin Yang Pentingkan Periuk Nasi Sendiri & Korup.

    Jgn Biarkan Negara & Rakyat Terus Teraniaya.

    ReplyDelete
  3. Kalau nak bersubahat dengan parti arak maka undilah kami
    Semua jenama ada disediakan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ayat mcm sial. Main sedap mulut je

      Delete
    2. Tanya yb sekinchan nape sial

      Delete
    3. Klu tak undi saya jawabla depan tuhan
      -ucapan calon wakil tuhan di kuala kangsar aka termizi

      Delete
    4. Aik.. dulu menang dalam Pakatan Rakyat tak der pulak bunyi undi PAS bule bersubahat dengan parti arak. Hok kat Kerajaan Selangor tu PAS bule pulak tubuh kerajaan negeri dengan parti arak.. Bila nak letak jawatan? Ko yamsing jugak..

      Delete
    5. Pan bertanding dap berkempen..

      Delete
    6. Yg dulu2 semua nak jadi pan

      Delete
    7. dap yang terhegeh2 nak bersama kerajaan pr selangor. dasar kafir anti islam.

      Delete
    8. Kenapa tuduh PKR parti arak? hehe..

      Delete
  4. Rizal boleh masuk TAPI kalau dah datang bawa geng ramai ramai mcm nak bergaduh ( tak kenal ke jenis macamna Pemuda UMNO, unit amal pas pun tekucil dibuatnya) elok dihalang.

    Banyak agenda besar mohd amar tmb kelantan boleh cerita pasal warna oren, bengap ke apa lebai ni. Woi jumud dan memalukan islam la kalu hal macam ni jd isu. Ngumpat jer kerja lebai pas ni.

    Mari bersama PKR.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aummmmm......aummmmm.....aummmmm

      Delete
    2. pan marah wartawan guna pan mengadu kat umno macam budak hingusan.

      Delete
  5. Oii babi betina. Boleh tak tukar Pan kpd Amanah?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Perangai pan pun dah mcm dap

      Delete
    2. Aku nak panggil PAN jugak...aku pedulik ape dgn anon 19:55 babi gondol tu...hehehe

      Delete
    3. pan (parti angkut najis) nak guna amanah penghianat org sokong suruh daulatkan islam dia boleh hina hukum islam.

      Delete
    4. KEPALA PANTAT PUNYA ANON 19:55. LANTAK LA NK PANGGIL PAN KE.. PANTAT KE? YG KO NAK SAWAN PEHAL?? HANG LA KEPALA BUTOH BABI HUTAN. KHAKKKKKK PTUIHHH!!!!

      Delete
  6. Tak amanah pun kalau panggil amanah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nama aku en. AMANAH...kerjaya aku mencuri songlap fitnah kejar bini kawan...hehehe...tapi korang kena panggil aku en. Amanah walaupun aku?????...kahkahkah

      Delete
  7. orang yang sama saja macai PAN ni yang buat komen...tak dak orang lain lagi ke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Strategi guna melayu skru melayu

      Delete
  8. Undang2 yg mana membenarkan Rosmah ada pegawai khas?

    Undang2 mana yg membenarkan Rosmah menggunakan jet rasmi negara?

    Walaon Pis mungkin boleh jawab...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada. Kalau seseorang PM yg tidak diberi keistimewaan beli banglo murah, dia boleh tukarkan keistimewaan itu kpd isteri dia.
      Ikut perlembagaan DAP.

      Delete
    2. tanyalah najib kau tanya pis(pari islam semelaysia) mana tahu bukan pis memerintah.

      Delete
  9. Marah sangat puak Pis. Cerita psal Islam tp org melayu Islam yg rasuah nak dibela. Dap menang diaorg nak raikan dgn arak lantak diaorg. Kita org Islam ada caranya. Yg nak libatkan dgn parti lain kenapa?
    Kenapa bodoh sangat puak Pis ni? Terlebih makan dedak umno?
    Pis parti jual agama! Puiiiih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Marah sangat puak pan. Cerita psl islam org melayu islam nak islam tak boleh bela. Dap taknak islam lantak diaorg. Yg nak mintak izin dap dulu kenapa?
      Kenapa bodoh sgt puak pan ni? Terlebih makan budi dap ni? Parti pemberian dap. Baju dan banner pemberian dap. Billboard pemberian dap. Pan parti jual agama dan bangsa. Puiii!

      Delete
    2. Pah tu cerdik sangat ker, bila orang dah bui peluang bentang hukum hudud kat parlimen, dia gi tangguh ke sidang pada bulan seterusnya. Kenapa tak ambil peluang bentang hukum hudud PAS aka Enakmen 355 tu bila Dato Azalina dah bui greenlight. Undang undang hudud kat terengganu dah lulus ditangguhnya puak parti bendera jepun.. susah sangat ker nak jadi cerdik?

      Delete
    3. DAP nak togok air kencing setan sampai pecah perut mereka punya pasal sebab mereka pengikut setan tegar tapi apa ke jadah pula RUU 355 mereka bising menyalak padahal ia tiada kena mengena dengan para walaun setan keh keh keh

      Delete
    4. Anoni 806 nampak sgt bersemangat nk sokong ruu355 bila dibahas bln 10 nnt...sorila ari tu last day...kan suh bahas smpi pkl 4pagi kata pas gesa2...dap.xde bgtau ke hari tu last day? Patutla...xper...3 bln jer lagi. Sokong tau jgn x sokong pulak. Takan psl islam pun nk kene mintak izin org kafir. Bak kata yb sekinchan...olang kafir punya hal lu olang islan janyan masyiuk campor

      Delete
  10. Kecewa dgn hj hadi

    http://alhusseyn51.blogspot.my/2016/06/hj-hadi-adalah-pembohong-bersiri.html?m=1

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siakap senohong
      Gelama ikan duri
      Pan suka ckp fitnah dan bohong
      Lama2 jadi macam dap

      Delete
    2. Siakap senohong gelama ikang duri.
      Bercakap bohong jadi pembohong bersiri.

      Delete
    3. Cer kau try komen kt blog hussein sekali tgk apa jadi...jenis mcm fizi gak...cakap blkg berani...tapi bila berdepan nk komen balik...auwww....auwww tullong tullong x berani der...klu betina xper...ini....

      Delete
    4. Betul tu 10:09... aku komen tapi alhusseyn tak mau sior katenye org perak..

      Delete
  11. bakpe tny org pas,tny la rosmah..bodo betul

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dimaklumkan isteri PM telah bertukar nama kpd Fatimah...siapa Rosmah tu???janda anon 21:33 ke???

      Delete
    2. Dimaklumkan dap telah bertukar kpd oren...siapa pan tu??? Khadam dap ke???

      Delete
  12. Allah x diskriminasi makhluk Dia..largn minum arak utk slruh mnusia bkan utk umat islam shj..sapa kata Allah bg org non muslim minum arak..spt halnya khinzir..kalo muslim yg hidg ke org kapir pun bdosa.kita bg nsihat utk org non muslim pun knp muslim yg perthankn..sbb pas jual agama???cuba detailkn satu2 apa yg pas jual..ke sbb dgr org kata,ko pun copy paste je??.jd dedak ke taik yg ko mkn?

    ReplyDelete
  13. PAS pun parti anak syaitan...Pope Hadi kafir laknat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semoga hati hitam ko dpt disuci kan sebelum ajal...takut2 susah ketika sakaratulmaut...

      Delete
    2. dah yang kata tghh pope tu kafir apa yang dia nak takutnan.macai pan kalau semua nak tahu adalah org dap jadi tak hiranlah komen dorg mcm tu.

      Delete
  14. Knapa bendera pas mcm bendera jepun?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebab kau buta warna...dapatkan rawatan dgn segera

      Delete
  15. Udah udah la pak...bulan ramadan ini...lebihkan istigfar ya....bln pengampunan...usah ditambah lagi dosa dosanya....maaf sih...sekedar mengingati saja....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nik amar mengata org bengong. Apalah ularmak neh

      Delete
    2. Beti la apa yang nik amar sebut...hanya orang bengong sahaja yang menolak Islam..Bila TGHH sebut KITA menjadi kafir bila berkata politik suku agama suku maka riuh rendah UMNO mengata kepada PAS yang kononnya PAS mengkafirkan umno sebab orang umno tak reti bahasa melayu bila dengar ceramah TGHH..dan Bila RUU 355 dibentang dalm usaha utuk naik taraf undang undang Syariah...mengelupur para walaun setan mca dan dap marahkan TGHH...Bila TGHH menyebut menasihat kerajaan...melenting pula puak puak pan serta punahsihatnya DAP...perkara yang paling rumit ialah menasihat orang bodoh yang merasakan diri cerdik sepertimana perangai abu jahal

      Delete
    3. dah org tu memg bengong diseru kejalan allah dia tentang bukan ke nik amar sapa2 pun kata bengong.

      Delete
  16. Calon pas sg besar harum manis jugak ker??? Keh3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lim kit siang pun harum manis
      Yb sekinchan harum manis
      Ramai tau boss2 dap dah jadi harum manis
      Untung pan...patutla dap ckp...undi pan dap kuat

      Delete
    2. pan menang dap yamseen merai kejayaan. pan ke dap yang bertanding.

      Delete
    3. calon pan sg besar PANtart busuk juga ke?

      Keh5

      Delete
  17. PAN parti pan tart...wa komen kat blog GREENBOC haram barua PAN tu nak siarkan komen aku,goyang ar tuh...puihhh sembang je lebih puak2 pan pengkhianat ni bak kata kalid samad..kihkih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macam fizi jer..auw auw berani blkg...suh tunjuk dpn...xnak la bang

      Delete
  18. Jabatan Ketua Audit Negara pada April 2016 mendapati hanya 59 peratus daripada 1,101 rumah baru yang dijanjikan kepada mangsa banjir di Kelantan telah disiapkan.

    Maknanya, 41 peratus daripada rumah tersebut masih tidak siap dan ada mangsa yang masih tinggal di dalam khemah.

    Akan tetapi, berbanding mengerah tenaga dan masa untuk memastikan projek perumahan tersebut berjalan lancar dan dapat diselesaikan, kerajaan Kelantan nampaknya lebih berminat terhadap pakaian wanita.

    Akhbar The Star melaporkan seramai 31 wanita Muslim ditangkap penguatkuasa agama kerajaan negeri kononnya kerana tidak mematuhi Enakmen Jenayah Syariah 1985.

    Walaupun 24 daripada mereka dibebaskan dengan amaran, tujuh yang lain diarahkan untuk menyertai kursus pemulihan yang semestinya dibayai oleh dana awam.

    Soalannya, tidakkah wang dan tenaga kerja penjawat awam yang digunakan untuk kursus tersebut, dan operasi menangkap wanita terbabit, lebih baik disalurkan kepada usaha menyiapkan projek rumah mangsa banjir?

    Tambahan pula pengkaji cuaca meramalkan negara sekali lagi akan dilanda bah besar antara Oktober dan Disember tahun ini disebabkan fenomena La Nina.

    Oleh itu dana awam yang dibelanjakan untuk Ops Aurat lebih baik dimanfaatkan untuk persedian menghadapi banjr besar dan musim hujan yang semestinya akan memudaratkan lagi situasi mangsa banjir 2014 yang kini tinggal di dalam khemah.

    Gembleng tenaga sediakan rumah

    Mungkin ada yang berhujah bahawa operasi seperti Ops Aurat dan dasar seperti melaksanakan hukuman hudud boleh berjalan serentak dengan projek perumahan mangsa banjir.

    Akan tetapi, peristiwa beberapa hari lalu dengan rang undang-undang persendirian Ahli Parlimen Marang Datuk Seri Abdul Hadi Awang menunjukkan sebaliknya.

    Kerajaan Kelantan nampaknya memilih untuk menumpukan perhatian terhadap melaksanankan hudud dan menjaga pakaian wanita daripada menggembleng seluruh tenaga untuk membina rumah mangsa banjir.

    Persoalan timbul ialah, wajarkah kerajaan Kelantan memperuntukkan lebih masa, tumpuan dan kakitangan kepada operasi mengawasi aurat wanita sedangkan sumber tenaga tersebut sepatutnya boleh digunakan untuk menyiapkan rumah mangsa banjir?

    Seperti yang kita sedia maklum, Kelantan antara negeri yang temiskin di Malaysia.

    Setiap sen yang kerajaan negeri ada harus dibelanjakan untuk program dan dasar yang dapat memberi manfaat kepada seberapa ramai penduduk yang boleh.

    Bukan sahaja rumah mangsa banjir yang menjadi isu, malah Kementerian Kesihatan mendapati tahun lepas, Kelantan mencatatkan kes penyakit leptospirosis paling tinggi di negara ini dengan 365 jangkitan.

    Leptospirosis berpunca daripada najis tikus dan kebelakangan ini penyakit tersebut terjadi di tempat-tempat riadah seperti kawasan air terjun dan kolam yang banyak sampah sarap.

    Sampah dan sisa makanan yang tidak dibersihkan menarik tikus yang mencemari air sungai dan kolam tersebut. Seramai 78 orang telah mati akibat jangkitan leptospirosis di tempat-tempat riadah tahun lepas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau ni perangai macam mubaligh kristian...nak burukkan islam quote quran sekerat2 bkn sepenuhnya

      Delete
    2. dah yang komen pencacai yahudi yang nak memburukkan islam. dia tak tahu keadaan sebenar ikut aja telunjuk musuh islam.

      Delete
  19. Puak PIS kencing kuat ' PISSING '

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puak pan berak lagi kuat...dap dap dap

      Delete
    2. bulan puasa ni banyak minum air kuat lah kencing. tapi tetap istikomah pada islam yang suci.

      Delete
    3. PANbaca2 sekalian...harap jangan makan deDAP

      Delete
  20. Pas kena muhasabah diri sendiri la.Kalau ahli vokal sikit di pencilkan. Jadi depa keluar la.Lepas keluar di kata macam2 dan salahkan parti lain la pulak.Apa benda tu.Jangan aibkan diri sendiri.Elok periksa diri sendiri dari mengumpat org lain.Itu ajaran Islam yg asli ya ostad2.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ajaran Islam yg asli kena ikut cara syekh mat sabu...makan dedak Dap sampai bunting dinasour...hehehe

      Delete
    2. Mat sabu bkn vokalis...pemain gitar

      Delete
    3. terima kasih nasihat yang baik samalah kita muhasabah diri. sama2lah kita berdoa untuk kejayaan islam.

      Delete
    4. This comment has been removed by the author.

      Delete
  21. tension aku kat PAS....
    ni haa Amanah...
    Kali nie tlg dengaq ckp bole dak...
    hampa kena ada dynamite...
    bukannya rahmat seluruh Alam...
    Islam dah tentu rahmat...
    mcm mana kita dilahirkan kafir...
    subhanallah... alhmdlh....
    utk org perasan baguih bole la...
    jgn dok pandai2 claim...
    Cuba claim nk wat Islamic state...
    br serious....
    professional konon , puuiii...

    ReplyDelete
    Replies
    1. memg kita berjuanh nak tegakkan negara islam.walaupun puak sekular bergabung menentang kami tetap istikomah. tokwan rahmat allah tu yang paling kita mohon.

      Delete
  22. SBB AKU PILIH BN IALAH KERANA PEMBANGKANG DI MALAYSIA BODOH.

    PAN + PKR + DAP <> PAS = BN Menang.

    Muahaha... Muahaha... Muahaha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha amat tepat...bukti kat serawak pembanggang semua terlondeh seluar hilang deposit...hehehe..
      gelombang biru melimpah ke semenanjung...hahaha

      Delete
    2. kau yang komen untuk pan kau jugak yang komen untuk bn.

      Delete
  23. Salah satu sifat yg paling istimewa org kita ialah sifat kesetiaan yg tidak berbelah bagi pada pemimpin hingga dah nampak terberak pun masih harum baunya di hidung2 mereka. Kalau negara telingkup pun masih sokong lagi. Good luck jo la. Apo nak di kato lagi. Hanya tersengih sedar bila dah terlingkup. Sejarahnya begitu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kembalilah kapada islam.

      Delete
    2. Kesetiaan yg tulin - pemimpin kena tangkap basah dgn bini org pun masih sokong dan ikut serta masih ramai peminat.

      Delete
    3. Pemimpin liwat anak teruna org pun mati2 kita sokong.
      Pemimpin terkantoi fitnah orang siap kalah dlm mahkamah pun masih ada penyokong.

      Delete
  24. Tinggalkan para macai walaun bn,dap,pan kerana bagi mereka tiada dalam kamus pahala dan dosa serta hari perhitungan..memberi peringatan kepada para macai tersebut umpama memangil orang yang tuli atau memangil binatang dari jarak yang jauh..istiqomah dengan perjuangan Islam kerana kelak mereka akan tahu untung atau rugi atau tergolong dalam parti kiri atau kanan atau parti Allah atau syaitan atau parti neraka atau syurga

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau awak Islam sejati, awak tak akan panggil muslim lain dgn gelaran buruk spt macai, walaun dll.
      Mcm tu ke ajaran Islam yg nabi saw ajar pd kau? Ada dlm hadis ke boleh beri gelaran buruk pd org lain?

      Delete
    2. Dah begitu ajaran yang dia terima daripada pemimpin yang dia sangka Islam.

      Begitulah juga yang ada dalam kepala dia dan begitulah yang keluar dari mulut dia.

      Begitulah pelajaran ilmu Islam yang dia hadham daripada Pis

      Delete
    3. Uhuk uhuk...tak sangka parti ku mengajar ku jalan2 ke neraka...

      Delete
    4. Kami ikut ajaran dap...naik billboard supaya rakyat saling benci membenci...fitnah amalan kami sunnah dap ...benci...benci...benci...itu tujuan kami

      Delete
    5. Gelaran abu jahal aka bapak jahil tu siapa yang bagi bro.....gelaran abu jahal tu nabi sendiri yang kasi kepada bapa saudaranya..bila ko baca dan faham Al Quraan pula, ko akan jumpa pula gelaran dan banyak perumpamaan yang Allah kepada orang orang menentang perintah Islam antaranya bodoh atau tolol,tidak berakal atau tidak guna otak,seperti anjing,kera,babi,lebih sesat dari binatang ternak dan banyak lagi...harus diingat golongan munafikin dan kafiran tetap wujud sepanjang zaman untuk memusuhi para rasul,ulama dan pejuang kebenaran agama...jika mengaku muslim kenapa menentang kehendak muslim..lainlah kalau mereka bukan syaitan...lihatlah kisah bagaimana Iblis dicop kafir dan dilaknat hanya kerana enggan serta mempertikaikan kehendak Allah...sebagai muslim sepatutnya menyokong kehendak Allah sebab hukum hudud itu perintah Allah bukan PAS yang memandai mandai...jika hudud PAS ko kata tak betul maka ko bawa la hudud Allah yang betul...ko pon pan pon pan dan asyik nak korner ikut kepala hotak dari sama sama membantu.

      Delete
  25. puak musuh islam suka aja tngok gelagat umat islam yang taknak berjuang malah mengutuk ugama sendiri ulamak fitnah berjaya mereka sebab ada org islam ikut telunjuk.

    ReplyDelete
  26. LELONG...LELONG......LELONGGGGGGG......
    LEONG MURAH.....LELONG MURAH......HARGA TERBABAS......
    TAK BELI RUGI...LELONG TERUSSS.............
    LELONG SAMPAI PAGIIIIII.........

    BELI SATU PERCUMA 10......PAK CIK.....
    BELI 1 FREE 10.............MAK CIK

    HARAKAH LELONG....LELONG HARAKAH....LELONG HARAKAH......
    HARAKAH LELONG.......


    (TAK LAKU LAKU)

    BELI SURAT KABAR LAMA......
    BELI SURAT KABAR LAMA........


    AKU JUAL KILO LAGI BAGUS.....23 SEN SEKILO.......

    NB:

    BERGITULAH....
    PERJALANAN PANJANG PARTI PAS DAN NASIB AKHBAR HARAKAH.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau marah, meroyan dan mengelabah pasal peler kereput kau dan bapak kau langsung tak sehat dah le tak sehat hitam pulak tu mcm peler negro..kan..kan.

      Delete
    2. NIK ABDUH TAK TAHU MALU KA...
      LU PUNYA ABANG PUN SUDAH LARI DARI PAS....
      LU LAGI MAHU CERITA BANYAK....
      LU TATAK MALU KA DENGAN LU PUNYA EMAK
      BUSUK PUNYA OLANG.......
      PORAHH.....

      Delete
    3. Buktikan nik Omar masuk pan. Dah dinafikan pun nak cakap lagi. Mat sabu serang pas sampay ke markas itu menunjukkan mat sabu terdesak sebab dah terlepas cakap kalau pan kalah teruk dia nak masuk dap.tapi orang pas selamber aja biarkan dia tampa sebarang provokasi misi mat sabu gagal. Konon nat buat isu tapi tak dilayan.

      Delete
  27. bg aku hudud tak boleh dilaksanakan lagi....
    nak2 dlm negara demokrasi...
    aku cita skit... persilangan logik dan lain2 perihal dirahsiakan atas faktor keselamatan...
    ada dua logik boleh kita tegakkan negara Islam bukannya negara demokrasi Islam... bunyi pun dh pelik....
    1. melalui majoriti sokongan ( proses dakwah dan tarbiah serta kepimpinan teladan).
    2. kekuatan Dan kuasa ( pembangunan ekonomi dan perlu mendominasi beberapa perkara)
    perkara diatas boleh dilakukan di dalam keadaan aman...
    yg penting usaha.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagi umat islam hudud perlu dilaksanakan untuk menghasilkan apa yang kamu Catatkan. Kita kena percaya janji allah.

      Delete
  28. Mengumpat ialah menceritakan atau menyebut keburukan atau kekurangan seseorang kepada orang lain.

    Rasulullah S.A.W. menjelaskan mengenai mengumpat seperti sabdanya bermaksud :
    "Mengumpat itu ialah apabila kamu menyebut perihal saudaramu dengan sesuatu perkara yang dibencinya"(Hadis Riwayat Muslim)

    Mengumpat berlaku sama ada disedari atau tidak. Perbuatan itu termasuk apabila menyebut atau menceritakan keburukan biarpun tanpa menyebut nama pelakunya tetapi diketahui oleh orang yang mendengarnya.

    Memandangkan betapa buruk dan hinanya mengumpat, ianya disamakan seperti memakan daging saudara seagama. Manusia waras tidak sanggup memakan daging manusia, inikan pula daging saudara sendiri.

    Dosa mengumpat bukan saja besar, malah antara dosa yang tidak akan diampunkan oleh Allah biarpun pelakunya benar-benar bertaubat.

    Dosa mengumpat hanya layak diampunkan oleh orang yang diumpatkan. Selagi orang yang diumpatnya tidak mengampunkan, maka dosa itu akan kekal dan menerima pembalasannya diakhirat.

    Sabda Rasulullah S.A.W. bermaksud: "Awaslah daripada mengumpat kerana mengumpat itu lebih berdosa daripada zina. Sesungguhnya orang melakukan zina, apabila dia bertaubat, Allah akan menerima taubatnya. Dan sesungguhnya orang yang melakukan umpat tidak akan diampunkan dosanya sebelum diampun oleh orang yang diumpat" (Hadis riwayat Ibnu Abib Dunya dan Ibnu Hibbad)

    ReplyDelete
  29. Kepada anak2 luar nikah di atas yang suka hentam Parti Amanah, kalu ko berani, kalu ko ada teloq panggil/sms/whatsapp saya 016 271 5067

    ReplyDelete
  30. INFO DANA GAIB...
    JIKA ANDA BANYAK HUTAN ATAU MASALAH
    EKONOMI KELUARGA DAN ANDA BINGUNG UNTUK
    MENYELESAIKAN,ANDA JANGAN KWATIR,
    DULU SYA JUGA SEPERTI ANDA MENPUNYAI
    BANYAK HUTAN DAN MASALAH EKONOMI,
    NAMUN SEKARANG SYA MENDAFATKAN REJEKI
    DANA GAIB DARI K.H. SANJAYA // JIKA ANDA
    INGIN SEPERTI SYA TELPON K.H. SANJAYA DI 085328880180
    ATAU KLIK WEBSITE http://kyaisanjaya.jw.lt/ INI KISAH NYATA SYA SENDIRI,DANA GAIB ITU BETUL BETUL ADA
    KALAU NGAK PERCAYA BUKTIKAN SENDIRI....

    ReplyDelete
  31. Hanya PAS satu-satunya jalan ke Syurga dan tapak Allah.. Bertaubatlah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kenyataan org sesat.

      Delete
  32. hai kawan, inspiratif nih postingannya, pengen deh belajar buat blog dengan konten berkualitas kayak punya agan... sip banget!!

    ReplyDelete
  33. SALAM KENAL SEMUA,…!!!
    INI CERITA KEHIDUPAN SAYA YANG BENAR BENAR TERJADI(ASLI)BUKAN REKAYASA!!!

    Saya Sangat BerTerima kasih Atas Bantuan Angka Ritual AKI…Angka AKI KORO Tembus 100%…Saya udah kemana-mana mencari angka yang mantap selalu gak ada hasilnya…sampai- sampai hutang malah menumpuk…tanpa sengaja seorang teman lagi cari nomer jitu di internet…Kok ketemu alamat AKI KORO..Saya coba beli Paket 2D ternyata Tembus…dan akhirnya saya pun membeli Paket 4D…Bagai di sambar Petir..Ternyata Angka Ritual Ghoib AKI KORO …Tembus 4D…Baru kali ini saya mendapat angka ritual yang benar-benar Mantap…Bagi saudara yang ingin merubah Nasib anda seperti saya…Anda Bisa CALL/SMS Di Nomer AKI KORO 0852-2284-6347.(((Buktikan Aja Sendiri Saudara-Saudari))) {{= KLIK DISINI CARA MENDAPAT ANGKA RITUAL AKI KORO DI JAMIN 100% TEMBUS =}}﷯















    SALAM KENAL SEMUA,…!!!
    INI CERITA KEHIDUPAN SAYA YANG BENAR BENAR TERJADI(ASLI)BUKAN REKAYASA!!!

    Saya Sangat BerTerima kasih Atas Bantuan Angka Ritual AKI…Angka AKI KORO Tembus 100%…Saya udah kemana-mana mencari angka yang mantap selalu gak ada hasilnya…sampai- sampai hutang malah menumpuk…tanpa sengaja seorang teman lagi cari nomer jitu di internet…Kok ketemu alamat AKI KORO..Saya coba beli Paket 2D ternyata Tembus…dan akhirnya saya pun membeli Paket 4D…Bagai di sambar Petir..Ternyata Angka Ritual Ghoib AKI KORO …Tembus 4D…Baru kali ini saya mendapat angka ritual yang benar-benar Mantap…Bagi saudara yang ingin merubah Nasib anda seperti saya…Anda Bisa CALL/SMS Di Nomer AKI KORO 0852-2284-6347.(((Buktikan Aja Sendiri Saudara-Saudari))) {{= KLIK DISINI CARA MENDAPAT ANGKA RITUAL AKI KORO DI JAMIN 100% TEMBUS =}}﷯

    ReplyDelete
  34. Assalamu Alaikum Wr.Wb...
    Maaf sebelumnya jika lewat Tempat ini saya menceritakan kisah hidup saya niat saya hanyalah semata ingin berbagi tapi semua tergantung Anda percaya atau tidak yg jelasnya ini nyata tidak ada rekayasa……
    Syukur alhamdulillah kini saya bisa menghirup udara segar di indonesia karnah sudah sekian lama saya ingin pulang ke kampung halaman namun tak bisa sebab,saya harus bekerja di negri orang (MALAYSIA) karna ada hutang yang harus saya bayar di majikan yaitu 125juta untuk uang indo namun saya tidak pusing lagi sebab kemarin saya di berikan Info oleh seseorang yang tidak saya kenal,katanya kalau mengalami kesulitan baik dalam Kesehatan atau Ekonomi,Terlilit hutang silahkan minta bantuan sama
    AKI BROMO di Nomor telfon ((( 085 288 958 758 ))) di jamin bantuan beliau 100% …
    Jadi saya beranikan diri menghubungi beliau dan menyampaikan semua masalah saya dan alhamdulillah saya bisa di bantu,kini semua hutang saya sama majikan di Malaysia semua bisa terlunasi dan punya modal untuk pulang kampung,,,,
    Jadi buat yang pengen seperti saya silahkan hubungi AKI BROMO di nomor ((( 085 288 958 758 ))) Anda tidak usah ragu akan adanya penipuan atau hal semacamnya sebab saya dan yg lainnya sudah membuktikan keampuhan bantuan beliau kini giliran Anda trimah kasih banyak... dan untuk lebih jelas atau kurang percaya silahkan kunjungi

    http://angka-hancurkan-bandartogel.blogspot.co.id/

    Anda sudah ke mana-mana tetapi tidak menghasilkan solusi yang tepat.!!!
    Jangan Anda Putus Asa...Karna anda sudah berada di kata kata yang sangat tepat.!!!

    APAKAH ANDA TERMASUK KATEGORI DI BAWAH INI.???
    -BANTUAN DANA GAIB DAN UANG BALIK
    -MENAKLUKKAN LAWAN JENIS
    -PENGLARISAN DAN SANTET
    -PESUGIHAN TUYUL MELEK.-BANTUAN DANA GAIB DAN UANG BALIK
    -MENAKLUKKAN LAWAN JENIS
    -PENGLARISAN DAN SANTET
    -PESUGIHAN TUYUL MELEK.

    bagi anda yang BENAR-BENAR SERIUS dalam hal ini silahkan..!!!
    HUB: AKI BROMO
    TLP / 0852-8895-8758
    ATAU KLIK

    http://www.ilmu-pesugihan.com

    KAMI MEMBERIKAN BUKTI DAN MENJAMIN KEBERHASILAN ANDA TERIMA KASIH
    WASSALAMUALAIKUM.WR.WB...???

    ReplyDelete
  35. Sekian lama saya bermain togel baru kali ini saya
    benar-benar merasakan yang namanya kemenangan 4D SGP.dan alhamdulillah saya dapat Rp.500.juta.dan semua ini berkat bantuan angka dari MBAH SANGKIL.karena cuma beliaulah yang memberikan angka ghoibnya,yang di jamin 100% tembus,awal saya bergabung hanya memasang Rp.50.ribu,karna saya gak terlalu percaya,ternyatah benar-benar
    tembus,dan kini saya gak ragu-ragu lagi untuk memasang
    angkanya,buat anda yang butuh angka yang dijamin tembus
    hubungi: MBAH SANGKIL di nomor hp (_0852_1049_3757_) insya allah beliau akan membantu kesusahan anda apalagi kalau anda terlilit hutang trima kasih....

    ReplyDelete
  36. Assalamualaikum wr wb.

    Salam ukhuwah islamiah buat semua saudaraku baik yang menjadi TKI/ TKW maupun yang ada di dalam negri.
    BISMILLAHIRROHMANIRRAHIM
    Mohon di maaf jika kehadiran saya di blog ini
    mengganggu kenyamanan pengguna blog,,
    Kehadiran saya di sini hanya ingin menyampaikan kepada saudara teman" yang sedang dalam kesulitan/ terlilit hutang piutang -
    ekonomi menurun -atau asmara - majikan kejam- membutuhkan bantuan dana besar,
    Jangan sungkan menghubungi MBAH SALEH CALL/SMS : +6285-247-111-647
    Anda Akan Berhasil Sukses Jika Anda Mau Mengambil Keputusan Untuk Mengikuti Ritual Gaib MBAH SALEH...


    …=>MBAH SALEH<=…
    CALL/SMS : +6285-247-111-647

    Atau Kunjungi Link KLIK DISINI

    ReplyDelete