KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Tuesday, 10 July 2012

JOM KITA KENALI "IMAM MAHADI" YANG MATI KENA TEMBAK OLEH ANGGOTA POLIS KERANA MENGAMUK DIPUTRAJAYA BERSAMA PASANGANNYA..

Individu yang mengaku dirinya "Imam Mahadi, yang mengamuk mau mengulingkan kerajaan dengan bantuan pasangannya dengan hanya  bersenjatakan sebilah pedang samurai seperti dilaporkan oleh Utuseks Meloya dikenali dengan nama Khalil Afandi Hamid dan memiliki blog jenama Jaya Negara



Lelaki yang menyerbu pejabat JPM dan cuba menyerang orang ramai dengan pedang samurai di JPM rupanya seorang Penulis Blog  Jaya Negara. Allahyarham sempat menulis entri terakhir  tentang hidup dan mati. (Baca di sini...
Mengikut kenyataan polis, lelaki  ini mengangkat dirinya sebagai Imam Mahadi. Tak dapat dipastikan sama ada dia ni penyokong mana-mana parti sebab dari blognya itu tidak digambarkan ideologi politiknya. Pas pun dia bantai, Najib pun dia bedal. Tapi dia banyak bercakap mengenai ketuhanan,

Nama sebenar lelaki tersebut ialah Khalil Afandi Hamid 47 tahun, seorang penganggur manakala  teman wanitanya bekas pelajar UIA berusia 28 tahun. Lelaki tersebut  disahkan meninggal dunia kira-kira 15 minit dimasukkan ke hospital berkenaan, manakala suspek wanita masih menerima rawatan dan dilaporkan dalam keadaan stabil.

20 comments:

  1. nak test power kononnya, kantoi juga.

    http://www.nst.com.my/latest/man-brandishing-samurai-sword-shot-dead-1.104961?localLinksEnabled=false

    Putrajaya police chief ACP Abdul Razak Abdul Majid said unemployed Khalil Afandi Hamid, 47, died on the way to the Hospital Putrajaya.

    He said that in the 2.30pm incident, Khalil Afandi and the 28-year-old woman -- a former student of the International Islamic University Malaysia -- tried to enter the guardhouse but were prevented by an auxillary policeman.

    ReplyDelete
    Replies
    1. begitulah bagi orang yang mendakwa telah mengenal dan dapat mengimbangkan fikiran untuk mencari kebenaran. begitu jugalah dengan blog blog serta penyokong Pakatan/(Pas) yang tidak mungkin dapat mengenal yang hak dengan yang batil oleh kerana ketaksubanya.

      Delete
    2. Wei saudara....Jangan mengata orang taksub ke tidak.dengan mengata pakatan taksub,sedangkan saudara sendiri taksub dengan BN sehingga sempat mengata pada pakatan.

      Delete
    3. betulkan mamat tu cakap? pakatan angan angan jer lebih tapi habuk pun tak der. dulu janji macam macam tapi tak pun dapat ditunaikan. sekarang ni janji lagi dan hanya orang orang yang tolok jer yang percaya

      Delete
    4. taksub kerana agama tak mengapa, jgn taksub dgn bapak rasuah

      Delete
    5. bukan taksub kerana agama tu tapi taksub kerana pemimpin. agama mengajar berbaik baik sesama maknusia dan agama juga mengajar bukan maknusia yang menentukan pahala dan dosa.

      Delete
    6. biasalah..pencacai PR kan apa2 pun boleh...keh keh..
      dah la si malaon nik ajis tu terang2 sesat samakan rasullalah dgn mat2 yg lain e.g mat rempit, mat pet , mat bin mat & mana2 mat la..hahaha..adoi..teruk dah pengikut ajaran sesat ni...percaya sangat cakap bewak nik ajis tu..kuang2...

      Delete
    7. kamu dengar habis ke ceramah nik aziz tu? ke kamu dengar cerita dari cerita.... nik aziz samakan Rasullah dengan muhammad yg lain dr segi apa? pada usia baginda berapa tahun?... atau kamu x faham bahasa kelantan yg diguna oleh nik aziz dlm ceramah tu

      Delete
    8. Rasulullah s.a.w pernah ditanya: Apa itu 'Assabiyyah' (taksub), jawab Baginda : Iaitu kamu membantu kaum/puak kamu untuk melakukan kezaliman.. (Abu Daud)

      Delete
    9. adakah ilmu anda melebihi Nik Aziz utk mengatakan sedemikian..dulu org2 umno marah katanya OZrg2 PAS mengkafirkan umno..semua org2 PAS yg mengkafirkan org Umno dizaman 80an telah berada dalam umno.. salah seorg ustaz umno Nor Deris. Nor Deris, Nakhaei dan lain2 nya mengajar pencacai umno mengkafirkan org PAS dan PR dgn kenyataan "nik ajis tu terang2 sesat". rujukan: Nabi s.a.w bersabda "Ku tinggalkan dua perkara iaitu Alquran dan sunnah ku, sesiapa yg mengikuti Al-Quran dan Sunnah ku, dia tidak akan sesat dunia akhirat". jadi sesat = kafir..kau org sedar tak perkara ni...tolong teliti sikit, aku takut kafir/sesat tu terbalik pada anda semua..hati-hati....
      BIODATA TUAN GURU DATO’ BENTARA SETIA HJ NIK ABDUL AZIZ NIK MAT
      Tahun Lahir: 1931
      Tempat Lahir: Pulau Melaka, Kelantan
      Status: Berkahwin dengan Tuan Sabariah Tuan Ishak dan memperolehi
      10 cahaya mata (5 lelaki & 5 perempuan). Kesemua anak-anaknya mengambil
      jurusan agama sebagai pilihan utama.

      Pendidikan:
      Sekolah Kebangsaan Kedai Lalat (3 Bulan) – 1936.
      Sekolah Pondok Tok Kenali Kubang Kerian.
      Sekolah Pondok Tok Guru Haji Abbas Besut, Terengganu.
      Universiti Deobond, India – 1952.
      Lahore, Pakistan – Ilmu Tafsir Quran – 1957.
      Universiti Al-Azhar, Mesir – Ijazah Sarjana Muda Pengajian Bahasa Arab.
      Universiti Al-Azhar, Mesir – Sarjana Perundangan Islam

      Delete
  2. ASALKAN BUKAN UMnoooooo (ABU)

    ReplyDelete
  3. haha najib dia bantai pakatan pun dia bantau taksub apa kebendenya..sekolah mana dulu ni..haha

    ReplyDelete
  4. Matlamat menghalalkan cara...

    ReplyDelete
  5. Wartawan Sinar Harian
    10 Julai 2012
    SHAH ALAM – Pakatan Rakyat (PR) tetap berpegang kepada persetujuan dicapai dalam Buku Jingga di mana pelaksanaan hukum hudud di negara ini tidak terdapat dalam dasar yang dipersetujui bersama oleh parti komponennya, Pas, PKR dan DAP.

    Ketua Penerangan PKR, Dr Muhammad Nur Manuty berkata demikian apabila diminta memberi komen mengenai cadangan Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Kemelah, Datuk Ayub Rahmat supaya hukum hudud dilaksanakan di Johor.

    “Daripada sudut PR, kami masih berpegang kepada pendirian sebelum ini. Saya sedang meneliti kenyataan pelbagai pihak dalam isu ini,” katanya.

    PR telah menyatakan pendiriannya secara bersama bahawa hukum hudud tidak akan menjadi sebahagian daripada dasar bersama sehingga parti komponennya bersetuju.

    apa dah jadi dengan perjuangan negara islam ala Pas. dek kerana nafsu dan berjiwa besar, Pas sanggup menggugurkan hudud demi Putra Jaya. yang anihnya ialah Pas hanya bertanding 66 kerusi, macamana nak bentuk negara Islam, sedangkan yang akan memerintah ia DAP samada cara terangan atau remote.

    bawak bertenang dan fikirkanlah. ketepikan dulu perbezaan pendapat dan tumpukanlah mengenai agama dan bangsa.

    ReplyDelete
  6. Mengikut kenyataan polis, lelaki ini mengangkat dirinya sebagai Imam Mahadi. Tak dapat dipastikan sama ada dia ni penyokong mana-mana parti sebab dari blognya itu tidak digambarkan ideologi politiknya. Pas pun dia bantai, Najib pun dia bedal. Tapi dia banyak bercakap mengenai ketuhanan,
    //
    \\
    v

    tak kan le penyokong BN yang mengamuk gile babi macam pengikut2 PR masa bershit 3.1/4 haritu nak gulingkan kerajaan yang diperintah BN..keh keh..sah2 la malaon ni pencium ketiak anwar@pencacai PR..keh keh...truth hurt eh..??

    ReplyDelete
  7. aku sedih dgn puak2 Umnooo.. knape la korg x bukak mate lg... aku dulu pun sokong UMnooo gak... dan mungkin akan sokong UMnoo lg... yg peritnye skng ni... kos sara idop da naik... ni sume psl UMnooo pentingkan poket sendiri... yg sokong diorg pun demi kepentingan sendiri... Aku nak perubahan... UMnoo da x bantu rakyat... korg nak negara yg mcmana... klau PR x betul, PRU14 kite pilih UMnooo semula...

    ReplyDelete
  8. yg pasti rakyat malaysia akan mengundi UMNO pd pru 13 nanti..yes!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ingatlah wahai pemimpin umat Islam! Kedudukan kalian sentiasa dibawah pengawasan Allah! Andainya kalian adil , kalian akan mendapat naungan Arasy di Padang Mahsyar nanti. Sebaliknya jika kalian zalim dan menindas rakyat maka kalian adalah g...olongan pertama akan di masukkan ke dalam neraka tanpa hisab kerana betapa besarnya dosa kalian disisi Allah S.W.T.
      Abu Hurairah r.a berkata, Rasulullah S.A.W bersabda maksudnya :
      "Enam golongan akan dimasukkan ke neraka pada hari kiamat sebelum hisab (perhitungan amal) iaitu :
      1. Kerajaan yang zalim
      2. Orang yang fanatik (menyombongkan kebangsaannya)
      3. Ketua kampung/pemimpin yang sombong.
      4. Pedagang atau ahli perniagaan yang berkhianat.
      5. Orang kampung yang kerana kebodohannya.
      6. Dan ahli ilmu kerana hasad dengkinya."

      Firman Allah yang bermaksud,"Dan janganlah kamu cenderung kepada orang-orang yang berlaku zalim maka (kalau kamu berlaku demikian), api Neraka akan membakar kamu, sedang kamu tidak ada sebarang penolong pun yang lain dari Allah. Kemudian (dengan sebab kecenderungan kamu itu) kamu tidak akan mendapat pertolongan". (Surah Hud, 113)
      Sabda Rasulullah s.a.w yang bermaksud,"Dan sesiapa mengadakan yang baru atau melindungi orang melakukannya, maka dia mendapat laknat dari Allah, para malaikat dan manusia semuanya. Allah juga tidak akan menerima amalan fardu dan sunnahnya." (sahih, riwayat Imam Ahmad, Muslim, Abu Dawud, Al-Bukhari)
      Sabda Rasulullah s.a.w yang bermaksud."Wahai Ka'ab bin 'Ajrah, semoga Allah melindungi kamu dari para penguasa yang bodoh, iaitu para pemimpin yang datang sesudahku yang tidak menngambil petunjuk dengan petunjukku dan bertindak dengan selain sunnahku." (Ahmad, Al-Hakim)
      Rasulullah s.a.w bersabda yg bermaksud " Sesiapa yang melantik seorang keatas suatu kumpulan dan dikalangan mereka ada orang yg lebih diredhai oleh Allah daripada orang yg dilantik itu, maka orang yg melantiknya telah mengkhianati Allah dan Rasul-Nya serta para mukminin" (Al-Hakim)

      Delete
  9. Assalammu'alaikum Tuan/Puan yang dirahmati Allah.....
    Mohon panjang-panjangkan saham akhirat kepada semua kenalan muslim di alam maya di samping memberi sedikit sumbangan sempena kedatangan Ramadhan al - Mubarak.
    http://surautamansuterakelemak.wordpress.com/memohon-sumbangan/

    ReplyDelete
  10. RAMAI UMAT MELAYU (ISLAM PADA NAMA) KATA, ALAA...SOLAT LIMA WAKTU, TONGGENG TERBALIK PUN BELUM TENTU MASUK SYURGA..TETAPI DIA TIDAK TAHU BAHAWA KALAU TAK SOLAT LANGSUNG TU APA KESUDAHANNYA..NERAKA LA BEB...MENEGAKKAN SESUATU YANG BERKAITAN AGAMA(ISLAM)ITU ADALAH WAJIB BAGI SEMUA MANUSIA YANG BERAGAMA ISLAM..TETAPI BUKANNYA SURUH MEMBENCI AGAMA LAIN...KALAU SUDAH TIDAK BOLEH MENGAJAK ORANG LAIN KEARAH YANG LEBIH BAIK, MAKA IKUT SAJA APA YANG BAIK TU..JANGAN KONDEM SAJA KERJA....KITA PERLU FAHAM BAHAWA DI SANA NANTI (AKHIRAT) TIADA YANG MENYEBUT KAMU BANGSA APA...TETAPI KAMU AGAMA APA..SO APA KELAS ORG MELAYU???ADAKAH ORG SEMUA ORG MELAYU MASUK SYURGA KALAU HUKUM DAN SURUHAN TUHAN TIDAK DIIKUTI...FIKIR-FIKIRKANLAH WAHAI KAUM MELAYU (KAUM AKU LE TU)

    ReplyDelete