Tuesday 3 July 2012

GAMBAR YANG MENGGEMPARKAN SELURUH DUNIA!!....SEORANG WANITA YAHUDI PERTAHANKAN NYAWA SEORANG BUDAK BANGSA PALESTINE DARI DIBELASAH OLEH ASKAR ISRAEL YAHUDI ZIONIS LAKNATULLAH!!!!



Seorang wanita Yahudi Israel telah bertindak diluar pemikiran akal logik manusia masa kini, mempertaruhkan maruah dan nyawanya sanggup pertahankan nyawa seorang budak warga Palestine dari terus dibelasah oleh seorang soldadu Yahudi Zionis Israel.

Tindakan luar biasa wanita ini amat mengejutkan sekali.

Mujurlah ada wanita tersebut... kalau tidak tidaklah dapat dibayangkan nasib yang menimpa budak warga Palestine itu.

Membawa mesej jelas. Tindakan zalim pihak tentera Israel keatas warga Palestine sudah tidak boleh diterima lagi sehinggakan  warganya sendiri seorang wanita sanggup bertindak diluar penerimaan pemikiran manusia secara normal.

Lihatlah sendiri betapa beraninya wanita tersebut.

KESABARAN ADA BATASANNYA... KALAU SUDAH MELAMPAU ,WANITA KAUM YANG LEMAH DARI BANGSA SENDIRI AKAN BANGKIT MENENTANG.

12 comments:

  1. Jahat atau baik sesebuah organisasi spt polis atau tentera bukan krana sesuatu bangsa.tapi kerana pemerintah yg memerintah sesebuah negara.klau baik pemimpinya ,baiklah organisasi trsebut.

    ReplyDelete
  2. perlu dibezakan antara zionis dengan yahudi. acapkali kedua-duanya itu disamaertikan. kekhilafan ini umpama mengatakan Melayu itu semuanya UMNO, UMNO itulah Melayu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. umno bkn lg melayu! malah menjadi satu2 nya parti universe.. yg trdiri dr melayu, mamak, bangla, indon, myanmar, kemboja , nepal dan byk lg..

      Delete
    2. Patutla ada orang kata nama parti tu sekarang United Myanmar Nepali Organisation. Patutla juga diorang usung minah-minah. Huhh nak harapkan jantan Melayu hisap dadah dan merempit bolehlah mana ada duit!!!

      Delete
  3. Yahudi dan zionis adalah suatu yg berbeza, zionis adalah fahaman, manakala yahudi adalah bangsa dan secara kebetulan fahaman zionis kebanyakannya adalah org yahudi. Sahabat nabi sendiri ada yg dari bangsa Yahudi.

    ReplyDelete
  4. Tindakan perempuan Yahudi ini menghalang tentera Zionis daripada mengkasari budak Pelestine adalah di atas kehendak Allah

    ReplyDelete
  5. knp hanya sahabat nabi?sedangkan ramai dikalangan nabi dari bani israel...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Israel adalah gelaran Allah kepada Nabi Yaakub. Jgn tersilap kita mengutuk, mengutuk israel.. takut yang kita kutuk tu Nabi kita (Yaakub a.s) Nanti diakhirat kita kena lgi sekali hukuman Allah pula kerana mengutuk nabiNYa. Sudahlah didunia kita dianiaya bangsa yahudi drp pelbagai sudut, di akhirat kita terlepas peluang masuk syurga. Dua kali rugi..

      Yang perlu dikutuk bani israel (zionis-beragama yahudi)
      renung2kan.

      Delete
  6. Yahudi adalah kaum yang bijak. Mereka berjaya menguasai dunia walaupun pernah di bunuh beramai dalam peristiwa holocaust

    ReplyDelete
  7. Jangan ingat yahudi zionis je jahat..yahudi lain pon jahat jugak..ingt x mcm mne mereka membunuh para nabi allah.kemudian mereka mengkhianati nabi muhammad s.a w. zaman tu mne ad zionis lg..dalam al quran ckap hanya sebahagin kecil dari mereka sahaja yg beriman..wallahhualam..

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...