Wednesday 25 April 2012

PANAS MENDIDIH TAPI BENAR!!!!!....PARA PETUGAS UMNO,YANG MENGANGGU CERAMAH PAS/PAKATAN RAKYAT DI GOPENG, DIHIDANGKAN DENGAN TARIAN SEPARUH BOGEL DAN BABI PANGGANG...CARA ISLAM WASSATIYAH MENJAGA PENYOKONG-PENYOKONGNYA!!!!



Sejak kebelakangan ini sudah menjadi lumrah dan kelaziman tegar, setiap program kelolaan Pakatan Rakyat sekitar Dun Sg Rapat, pasti ada gangguan.

Ketakutan Umno/BN semakin menjadi-jadi, walau dengan apa cara sekalipun, program-program Pakatan perlu diganggu-gugat. Namun yang pastinya, sedar atau tidak, segala gangguan tersebut kini merupakan daya penarik untuk orang ramai bertumpu dan berasak-asak ke program Pakatan Rakyat.

Pada malam pelancaran Bersih 3.0 peringkat Parlimen Gopeng di Desa Pakatan, Ipoh baru-baru ini, UMNO telah cuba menganggu ceramah Pakatan Rakyat dengan membuat satu pesta tarian separuh bogel, tarian singa dengan dentuman muzik yang cukup kuat.

Selepas itu para petugas mereka akan dijamu dengan arak dan babi pangang.

Cermah Pakatan Rakyat masih juga berjalan lancar walaupun diganggu.

5 comments:

  1. Salam ziarah dan salam Perjuanagan Puan...

    ReplyDelete
  2. hmm...ini macam upacara sembahyang, bolehlah admin paparkan lebih informasi tentang upacara ini?

    ReplyDelete
  3. aku setuju tentang pakatan... tapi tolong lah jangan sebarkan benda2 tak berinformasi macam ni.. x da maknanyer.. x da bawak kebaikkan pun... x dapat pahaala fitnah ni... kalau kita ikut saluran yang betul, cara yang betul dengan ajaran yang dibawa Nabi Muhammad.. maka tiada sebab untuk kita x berjaya...

    ReplyDelete
  4. Admin,kalau kau takda bukti kukuh yang benda ni umno punya. Jangan main tuduh. Kalau tak betul semua tu,dah boleh dikira fitnah. Selagi orang yang kau fitnah tu tak maafkan kau,selagi tu kau takkan diterima masuk syurga. Bahananya fitnah ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. fikir secara logik..kalo mende ni x betul dh lama admin kene saman..tul x??

      Delete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...