Sunday 12 January 2014

BERITA PANASSS!!!!! ... RIUH RENDAH GEGAK GEMPITA TIMBALAN MENTERI PENDIDIKAN KENA PUKUL DENGAN SEORANG AJK PEMUDA UMNO BAHAGIAN HULU SELANGOR!!!!



Timbalan Menteri Pendidikan P Kamalanathan merangkap Ahli Parlimen Hulu Selangor, dikhabarkan hari ini telah diserang oleh seorang lelaki yang tidak diketahui identitinya semasa menghadiri program di pusat khidmat parlimen di Hulu Selangor.

Difahamkan penyerang yang dikatakan ialah pemegang jawatan dalam Pemuda UMNO Bahagian Hulu Selangor.

Menurut dari sumber-sumber yang hadir, Kamalanathan telah bertemu dengan sekumpulan ahli Pemuda Umno Bahagian Hulu Selangor pada kira-kira 2.30 petang hari ini.

Ketika beliau sedang bersalaman dengan para  hadirin, tiba salah seorang dari mereka terus melepaskan tumbukan kearah Timbalan Menteri dan mengenai pada lehernya.

Program ini telah dibatalkan serta merta akibat kekecohan itu.

Kamalanathan kemudian membuat laporan polis di Balai Polis Bukit Sentosa berhubung kejadian itu.

Menurut sumber polis, kes itu akan disiasat di bawah Seksyen 323 Kanun Keseksaan dan polis sedang memburu suspek.

Serangan ini didakwa ada kaitan dengan permintaan yang dibuat oleh keluarga penyerang kepada Kamalanathan untuk memindahkan saudaranya yang merupakan seorang guru yang sedang mengajar di Johor ke Hulu Selangor.


Mohon pihak berwajib memberikan pencerahan tentang berita ini.

12 comments:

  1. hanisya... kalau ko sendiri tak pasti, kenapa sebarkan? kan Islam mengajar kita utk memastikan setiap perkhabaran. kalau berita ni salah, ko dah menyebarkan fitnah. kalau betul, ko dah membuka aib manusia. nikmat kesihatan yg ko kecapi skrg tak lama... percayalah.. takutlah kamu kpd Allah..


    keza

    ReplyDelete
    Replies
    1. Keza! Ko ni memang bodoh tahap gaban. Tu sebab dia mintak pencerahan kepada sesiapa yang tahu samada isu ini benar atau tak sebab mungkin dia dapat bende ni dari seseorang. Ape la bengap ko ni. Baca separuh jalan. Cuba baca sampai hujung. Ko ni tak abis sekolah rendah ke Keza?

      teza

      Delete
    2. Si keza bodoh. Baca cerita tentang isu ni kat sini:

      http://www.hmetro.com.my/myMetro/articles/Kamalanathancederaditumbuk/Article

      Fitnah kepala hangguk kau. Kecik2 tak mampus. Bila besar menyusahkan orang.

      Delete
    3. Kah kah kah kah kah.keza mabok kangkong.kah kah kah.terlebih mkn kangkong mlm td.tuh yg jd bengong

      Delete
  2. Kesian omakkau.dia dah gone case dah, keza oii.hati dah gelap cam rupa dia jugak....

    ReplyDelete
  3. Kaki pukul tu dulunya baca yasin supaya mangkuk ni menang, lepas tu minta balas jasa.

    ReplyDelete
  4. Ustat Keza penjilat UMNO laknatullah lagak dah macam wakil Tuhan. Kah kah kah.. Siap boleh terjemah qadoq dan qadar dari Tuhan terhadap hambanya lagi tuh... Hihihi.. Firaun yang tak pernah sakit lagi kaya raya @ berkuasa tu nak terjemah macam mana pulak Ustat Keza? Cina ngan Keling yang tak baca bismillah @ tak potong lancau tu siap jadi tokey kat bumi Malaya ni nak anggap macam mana pulak tu? Huhuhuhuuuu....

    ReplyDelete
  5. http://www.hmetro.com.my/myMetro/articles/Kamalanathancederaditumbuk/Article

    Macai umno sila baca ...nih dari sumber bersih dan suci umno tau...kah kah kah ,"ustaz " keza sila ambil perhatian....kah kah kah kah kah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Bagaimanapun, setelah diterangkan yang beliau hanya mampu memberikan sokongan, bapa suspek bertindak merayu hingga menyatakan sanggup mencium kaki Timbalan Menteri terbabit.". - aku baca terkedu aku..... beginikah hina nya MELAYU sampai kena cium kaki bangsa lain.....isk isk isk/isk

      Delete
    2. Jelaslah omak kau betul semasa berita ini dikeluarkan. Adakah keza si anjing ameno yang menyamar sebagai ostat itu masih jugak tidak percaya?

      Delete
  6. Sanggup cium kaki??? Hina sungguh melayu ni, apakah sanggup jadi hindu sebab pemimpin mereka hindu?

    Melayu tanpa Islam sesat entah kemana.............................

    ReplyDelete
  7. AKU KENAL SIAPA YG TUMBUK TU....... PREBET ALI TINJU.... HAHAHAHA

    tk dpt tinju PR, tinju org sendiri je lagi senang.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...