Monday 27 January 2014

EDISI KETAWA TERBAHAK-BAHAK SAMPAI TERBERAK!!!! ... KES SAMAN RM100 JUTA DSAI .... PAPAGOMO TIDAK MENGAKU DIA PAPAGOMO.


Dalam perbicaraan saman fitnah RM100juta oleh DSAI terhadap blogger pro UMNO bekas Konstable polis kena buang kerja pasal rasuah budak penagih dadah RM400 yang masuk penjara 14 hari dan denda RM10,000, Wan Muhammad Azri Wan Deris a.k.a Papagomo langsung menggigil kepala lutut cuak takut tidak mengaku yang dia tu papagomo.

Satu dunia sudah tahu mamat melaon ini papagomo sampaikan Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur sebelum ini dalam kes saman fitnah telah mengesahkan yang Wan Muhamad Azri Wan Deris adalah blogger pro UMNO  Papagomo.

Utusan pun sahkan yang dia papagomo.

Sampai di Mahkamah lagi sekali guna hujah kononnya dia bukan papagomo ... Bukankah bodoh kangkung piang namanya tu.

Ingatkan hebat berani .. rupa-rupanya penakut bacul punya blogger .. badan jer besar macam kerbau tapi jiwa lebih penakut dari tikus mondok.

Kalau keputusan Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur lain pun dah sahkan dia papagomo dan sanggup lagi menipu ... apa kerja yang dia tidak sanggup menipu dan memfitnah.


Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim pada 21hb Mac 2013 telah memfailkan saman fitnah RM100 juta terhadap pemblog Papa Gomo berhubung penyiaran perkataan dan beberapa keping gambar 'intim' yang mengaitkan dirinya dengan seorang lelaki.

Writ saman itu difailkan di Pejabat Pendaftar Mahkamah Tinggi dengan menamakan pemilik dan pengendali blog tersebut yang dikenali sebagai Wan Muhammad Azri Wan Deris sebagai defendan.

Menurut peguam R. Surendran, tindakan saman itu diambil selepas tamat notis 48 jam yang diberikan kepada Papa Gomo, tidak dibalas.

Menurut Surendran, Anwar mengambil tindakan saman ke atas defendan kerana menyiarkan perkataan dan gambar di laman blognya bahawa terdapat video seks Anwar dengan lelaki gay.

"Defendan dengan lantang dan jahat mendakwa lelaki dalam video tersebut adalah Anwar Ibrahim. Ini adalah penipuan yang amat besar dan serius dan fitnah jahat oleh blogger Umno,"


13 comments:

  1. Kaah kah kah. Keza men spin cepat! 2 hengget tu. Jadi la pada tak masuk lansung. Pelan pelan kayuh keza.. Kah kah kah kih.

    ReplyDelete
  2. Woitt...2 hengget pn blh bli kangkung ape!!hahaha..
    Ckup la utk keza mkn ank branak slama 1 tahun..
    Bsyukuur la keza nti prof muhaya ckp ko x tenang plak..
    Kui kui kui

    ReplyDelete
  3. Kezaaaaaa papa tak de duit,ko tolong dia la ko kan kayaaaa,...pejuang bangsa umno baru kena bersatu padu kukuh .....lolzz

    ReplyDelete
  4. manusia paling bangsat dalam dunia tak mengaku pulak hilang telor apa sial !!!

    ReplyDelete
  5. Telor macai umno memang kecut batang lisut kah...kah...kah..... jawap kangkung jangan tak reti.

    ReplyDelete
  6. Mana jentera cyber Macai. Baru 100 juta saman dah termasuk telur. Cerita macam bangsat...bila kena saman tak mengaku. Bangsatlah lu Macai Kangkung. Bastard!

    ReplyDelete
  7. semoga cepat la kau merempat macam kucing kurap papgomo.. dosa fitnah kau telampau banyak..

    ReplyDelete
  8. Walau apa pun pandangan kita tentang papagomo..... ianya bergantung pada kesungguhan penaja beliau mempertahankan kewibawaannya selaku pencacai UMNO Baru dimana diakhir episod ceritanya akan diterjemahkan pada kredibiliti mahkamah yang membicarakannya.

    Kita perlu bersedia menerima khabar sedih jika hakim dalam mahkamah percaya dan menerima penghujahan Wan Muhammad Azri Wan Deris bahawa beliau memang bukan blogger terkenal "Papa Gomo" seperti yang didakwa oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim... dan beliau dibebaskan.

    Semua kes boleh diputarbelitkan dan paksa kita terima sebagai betul dan adil asalkan ada duit.....

    Tak mahu tanya pada Ghani Pattail kenapa Pulau Batu Putih boleh diserahkan pada Singapura sedangkan pulau itu paling hampir dengan Johor ?



    ReplyDelete
  9. Papagomo@ bodoo..bengongg..sengal..gobblookk.brani buat brani ler tanggongg!!kalau aku kayaaaaaa...saman jgn x saman dato serii

    ReplyDelete
  10. x ada nur pada wajahnya...jenis mahluk yg sarat pikul dosa...

    ReplyDelete
  11. Kat blog kata nak lawan habis-habisan, last2 tak ngaku papagomo. Jauhi la gologan munafik ni... Musnahkan pn lg bagus.

    ReplyDelete
  12. Mulut keras..... hati cacing puiiiih....... padang muka papagomo

    ReplyDelete
  13. puki**K punya bangsa ni papagomo ni

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...