Tuesday 21 January 2014

GAMBAR SEORANG EKSTRIMIS AFRIKA TENGAH MEMBUNUH DAN MEMAKAN DAGING MANUSIA PENGANUT ISLAM TERSEBAR LUAS DAN MENGGEMPARKAN SELURUH DUNIA!!!



AFRIKA (Arrahmah.com) – Dunia tengah dikejutkan oleh rekaman video mengerikan yang menampilkan seorang kanibal Afrika memakan kaki jasad seorang Muslim. Muslim tersebut dilaporkan dimakan setelah dibantai oleh massa esktrimis yang mengamuk di Republik Afrika Tengah atau Central African Republic (CAR).

Korban diseret dari dalam bus, dibuat babak belur dan kemudian ditusuk sebelum dibakar di ibukota Bangui, lansir BBC.

Daily Mail melaporkan pada Senin (13/1/2014) bahwa usai insiden pembantaian brutal terhadap Muslim tersebut, salah satu penyerang bernama Ouandja Magloire yang juga menyebut dirinya sebagai Mad Dog kemudian mencengkeram kaki korban dan mulai melahapnya

Mad Dog mengklaim kepada wartawan BBC bahwa dia memiliki dendam kepada orang Islam. “Saya berjanji akan membalaskan dendam saya,” klaimnya.

Mad Dog mengincar korbannya yang dia pikir terlihat seperti seorang Muslim di sebuah mini bus dan kemudian membuntutinya.

Dia mengumpulkan dan menghasut sekitar 20 pemuda Kristen yang kemudian memaksa sopir bus untuk berhenti dan menyeret Muslim malang tersebut keluar dari dalam bus.

Tanpa memperlihatkan penyesalan, dia mengatakan kepada BBC, “Saya menuangkan bensin ke dia. Saya membakarnya. Saya memakan kakinya, sampai ke tulang putihnya.”

Saksi mata tidak berani turut campur selain merekam tindakan keji yang termasuk kanibalisme itu melalui ponsel.

Sebuah adegan video menunjukkan pipi Mad Dog menggembung saat dia melahap daging korban.

Seorang saksi mata, Jean-Sylvestre Tchya, mengatakan kepada kantor berita AFP, “Salah satu orang memegang sebuah lengan dan pergi dan membeli beberapa roti dan mulai mengunyah daging itu, bersama dengan rotinya.”

“Adegan itu membuat banyak orang muntah, dan beberapa lainnya berteriak ketakutan.”

Saksi lainnya, Alain Gbabobou, mengatakan dia melihat seorang pria membungkus kepala dan menyatakan bahwa dia akan “berpesta dengan itu.”

Sementara itu, menurut Sunday Telegraph, ada seorang sumber yang mengatakan ada kemungkinan bahwa ada lebih dari satu orang yang dimakan.

Seorang saksi lainnya juga mengatakan kepada surat kabar itu, “Mereka menggunakan parang kepada orang-orang itu dan membakar tubuh mereka dan memakan mereka.”‘

Kekerasan di CAR telah tersebar luas dalam satu bulan terakhir dan terjadi lagi menyusul pengunduran diri Presiden Michel Djotodi, Muslim pertama yang memerintah negara mayoritas Kristen itu, pada Jum’at (10/1) lalu.

20 comments:

  1. dah kembali ke zaman jahiliyyah balik... tapi umat islam tetap berkelahi.. syiah sunnni... PAS UMNO PKR.

    ReplyDelete
  2. apa lagi, jomlah demo! anwar tak dpt masuk jepun, korang macai sanggup demo bwk 12 org... takkan ni korang tak nak demo..



    keza

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asyik-asyik anwar...anwar...anwar...tak ada benda lain nak komen. Kenapa keza? Adakah anwar menolak cinta mu dahulu? Very interesting character si keza nih...


      Azek

      Delete
    2. Haluuuuuuu. .....

      Lu ni giler ka mental beb....ubat tu mkn ckup msa beb bimbang lu punya mulut brbuih....gua lihat lu punya story cam budak tadika yg msih brkunyit beb...puei

      Khak tuih

      Delete
  3. selagi ada pemimpin pr yg memperlekehkan perjuangan umat Islam dan ingin menjaga keselamatan negara israel, selagi tu umat Islam di malaysia susah utk bersatu



    keza

    ReplyDelete
    Replies
    1. ini cerita kt afrika tengah..Xde kne mengena ngn nuar ke najib kangkung ke..kesian si keza bodo nie...lain citer lain komennyer..patut la jdi macai umno/bn..taraf kangkung gak..

      Delete
    2. ye ker keza..bukan ker UMNO/Bn yg selalu menggunakan dasar pecah dan perintah disbbkan perangai giler kuasa mereka.....lepas guna penasihat APCO...siapalah agaknyer si APCO nie......yg aku tahu APCO nie agen Zionis Yahudi Israel yg digerakkan untuk menghalang kebangkitan Islam di Asia nie......sekarang jadi penasihat kerajaan UMNO/BN pulak.......

      Delete
    3. kera da menjerit da, tukar la nama ko, ko nak letak kera sebenanyekan?

      Delete
    4. ???????.......tak faham....

      Delete
  4. Kalau mata dah buta walaupun celik, hati dahgelap dari sinar iman, telinga dah pekak tak mau dengar kebenaran, otak n akal fikiran dah terhadang dengan nafsu jahiliah habislah... tak payahlah dok dengar ceramah dari ulamak. Belajarlah dari kapitalis orientalis komunis, pastu pujalah pemimpin gila babi yg tolak islam yg hidup berpura2 yg tipu duit rakyat. Yg gila kebendaan melampau2. Nak suruh demo kat jepun pula. Oo...pundek itu tak ada kena mengena dng barang turun naik. Yg dok demo goyang punggung tu penyakit apa, gatai lubang pungkuq ke.

    ReplyDelete
  5. 'Mad Dog mengincar korbannya yang dia pikir terlihat seperti seorang Muslim di sebuah mini bus dan kemudian membuntutinya.'

    apaaaa? grrrrrr!!!!! slurp slurp. saya huga sangat suka 'membuntutinya'.

    -DSAI-

    ReplyDelete
  6. 'Mad Dog mengincar korbannya yang dia pikir terlihat seperti seorang Muslim di sebuah mini bus dan kemudian membuntutinya.'

    apaaa??? grrrrr!! slurp!slurp! saya juga sangat suka aktiviti 'membuntutinya'.

    -DSAI-

    ReplyDelete
  7. Makan daging orang Islam ? Patutlah Allah selalu bagi bala kemarau dan kebuluran pada bangsa hitam afrika ini.

    Musuh utama orang Islam bukanlah awang hitam yg suka makan daging orang ni, tapi golongan munafik.

    Puak munafik kat Malaysia ini adalah UMNO.

    ReplyDelete
  8. dan golongan yang Nabi tak mengaku umatnya ialah golongan peliwat...
    munafik jugak tu.

    sampai sekarang frasa dalam penghakiman 'terjadinya aktiviti meliwat' tak dapat di padam. sila betulkan dulu baru boleh jadik pm,.

    ReplyDelete
  9. Bekas banduan tu anuwar ibrahim. tak dapat masuk jepun atas kebengapan tak reti undang2 ada hati nak jadi PM. Kenapa takdirnya Allah menetapkan bahawa peliwat ni jadi banduan? sebab kalah dalam kes bicara.
    salahguna kuasa. meliwat dan macam -macam lagi.

    teringat tahun 1998 dulu, menjerit jerit dia mintak rakyat satu negara doa solat hajat mintak ALLAH tunjukkan kebenaran. Terbongkok2 pak nik ajis. hj hadi sembahyang berdoa. Kalau dia tak bersalah maka lepaskanlah. tapi jadikbanduan jugak. lawyer dia semua lari . pengikut tegar dan pengasas barisan alternatif pun byk yg cabut. Allah tunjukkan kebenaran akhirmnyaaaa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi Si bodoh bangang UMNO, Lain dicerita, lain pula yang dikomen. Bangang bahlul yang berotak kangkung dalam buntut.

      Delete
  10. mau nanya nih... apa alasan si mad dog ini balas dendam terhadap orang muslim??

    ReplyDelete
  11. Hesh pasal pru pon nk gaduh ka. Mcm mana la nk bersatu. Pilih la apa pun. Takyah gaduh gaduh

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...