Saturday 25 January 2014

PELANCARAN PROGRAM ANAK MUDA H.O.R.M.A.T DIRI ANDA DI LAMAN BUDAYA, SHAH ALAM OLEH BAKAL KETUA WANITA KEADILAN PUSAT YB HAJAH RODZIAH ISMAIL.


Pagi ini telah berlangsung suatu program khas untuk anak-anak muda . "HORMAT Diri Anda" di Laman Budaya, Shah Alam yang dirasmikan oleh PENGERUSI JAWATANKUASA TETAP KEBAJIKAN DAN HAL EHWAL WANITA NEGERI SELANGOR merangkap Ahli Dewan Undangan Negeri Batu Tiga dan bakal KETUA WANITA KEADILAN PUSAT, YB HAJAH RODZIAH ISMAIL

Program turut diserikan dengan kehadiran Naib Presiden PKR merangkap Ahli Parlimen Lembah Pantai YB Nurul Izzah Anwar yang juga salah seorang dari ahli panel forum selain Cik Sivamalar, Awin dan Rayyan.

YB Nurul Izzah berkongsi pengalaman bersama-sama dengan anak-anak muda agar lebih memberikan komitmen untuk "un-toxicated" .. janji tidak ambil dadah, arak dan rokok.

Sambutan diberikan amatlah menggalakan. .. Moga program serupa dapat diadakan pada masa-masa akan datang.

45 comments:

  1. lancarkan program hormat, tapi nurul izzah sendiri tidak menghormati suami sampai sanggup menuntut fasakh. pemimpin apa mcm ni?



    keza

    ReplyDelete
    Replies
    1. jodoh ajal ketentuan Allah. Najib dan rosmah dulu2 juga pernah berkahwin cerai. Buktinya najib ada anak tiri yang buat filem ada unsur lucah turrr

      Delete
    2. patutnya dia belajaq dari emaknya.. sabarr... contoh isteri mithali..jam hilang pun masih sabar..

      Delete
    3. balajaq dari bini macai,makan duit haram pun ok.

      Delete
  2. nurul izzah berkongsi pengalaman, tidak ambil dadah, arak dan rokok? bagaimana pula dgn pemurtadan? tak nak kasi nasihat ka?



    keza

    ReplyDelete
    Replies
    1. jodoh ajal ketentuan Allah. Najib dan rosmah dulu2 juga pernah berkahwin cerai. Buktinya najib ada anak tiri yang buat filem ada unsur lucah turrr

      Delete
    2. patutnya dia belajaq dari emaknya.. sabarr... contoh isteri mithali..jam hilang pun masih sabar..

      Delete
    3. balajaq dari macai,bagi makan duit haram kat anak bini x rasa bersalah

      Delete
  3. keji betul lah korang ni. ust harun din terlantar sakit, takde pun pimpinan tertinggi pkr pergi melawat? aku tau korang sedang cuba menyebarkan pengaruh anwarinas dan cuba menjatuhkan ulama dlm pas... tapi takkanlah sampai tak nak melawat langsung! dr mahathir pun pegi melawat, korang bila lagi?



    keza

    ReplyDelete
    Replies
    1. perlukah mana2 pemimpin PR yang melawat harun din di IJN kena buat report kat keza si anjing ameno? Perlu ke mana2 pemimpin pkr yang lawat harun din dan allahyarham harun taib kena buat report kat utusan dan tv3?

      Delete
    2. Mudah-mudahan harun Din cepat sembuh dan mampu menyumbang bakti demi kejayaan PAS pada masa yang akan datang dan seterusnya berjaya menumbangkan regim kepimpinan umno bn.. Amin ya Rab....

      Delete
    3. jangan risau.. kalau anuar lawat pasti omakkau letak dalam blog dia.. mudah2an Ustaz cepat sembuh.. hanya tinggal ustaz yang masih istiqamah dalam perjuangan dan tidak terpengaruh dengan DAP atau PKR..

      Delete
    4. setuju dengan 18:10...mudah-mudahan ustaz cepat sembuh dan terus istiqamah dalam perjuangan menegakkan islam sejati bersama PAS.

      Delete
    5. setuju dengan 18:10..nak harapkan ulama umno perjuangkan Islam tgu kucing bertanduk la.tegur kak mah pakai tudung pun bacul.

      Delete
  4. jangan hampiri hubungan sesama jenis tak nak kasi nasihat ka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 17.39....lu suka betol cerita hubungan sejenis. cuba tanya mak lu. Mungkin mak lu pun pernah kena liwat dengan anwar. Mungkin jugak mak lu pernah buat kerja hubungan sejenis kot sebelum melahirkan lu..

      Delete
    2. kesian anwar.. bila liwat aja nama dia naik.. lu anon 18:21 mesti lu omno nak menyamar.. takpun lu org pas yang tak suka anwar..asyik2 bila liwat aja anwar..anwar.. anwar..

      Delete
  5. Rosak program HORMAT DIRI ANDA. Apalah bangang pi jemput Izzah ?

    Kang Izzah ajar anak2 muda hisap kote pensyarah untuk lulus peperiksaan camne ?
    Izzah kan kata org islam boleh murtad ? Kang di ajarnya anak2 muda cara murtad camne ?
    Dahlah Izzah ni cam bapak dia pembohong takde maruah rumahtangga kelamkabut. Kang di ajarnya anak2 muda berbohong dan simpan jantan spare camne ?

    Betina cam ni mana erti hormat diri. Cermin diri dulu la woiii.



    ReplyDelete
    Replies
    1. tulah pasal... dlm bnyk2 org, izzah yg terlalu bnyk masalah akhlak dan moral jugak yg dijemput? apakah pemikiran kritis pr sudah terbantut? tidak mampu membezakan pemimpin rosak akhlak dan pemimpin contoh? korang jemput aku pun lagi bagus. aku blh kongsi pengalaman supaya tidak terjebak di dalam parti najis pkr



      keza

      Delete
    2. apa nak heran...Ini kan malaysia. kat malaysia orang pernah kena tangkap khalwat kat hotel dengan artis pun boleh jadi Pm

      Delete
    3. dah yang beria nak jadi PM 16 Sept. pun isu moral merata.. apa nak hairan..

      Delete
    4. Tak setuju. Yang liwat ke, yang kena tangkap khalwat artis ke, patutnya dua2 tak layak jadi PM. yang layak jadi pm mesti yang bersih moral seperti Mahathir atau Muhyidin.

      Delete
    5. betultu anon 18:30.. patutnya kedua2 bersara aja dari arena politik Malaysia.. kedua2 mereka inilah puncanya melayu Islam jadi macam ni.. hancur..

      Delete
  6. menikam dan menjatuhkan kawan sendiri mcm dlm konflik azmin vs khalid mcmana pulak? kira hormat jugak ke?





    keza

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang betul kita sokong. Yang tak betul kita nasihat. Bukan macam dalam umno, betul ke tak betul ke semua wajib sokong. sebab biasanya anjing tak kira siapa, kalu bagi sisa lebih anjing akan menyalak untuk dia...

      Delete
    2. patutla ustaz salleh man pun dah ganti ngan mat sabu.. teguq punya pasal la tu..

      Delete
  7. tidak menziarah kawan samada mati atau sakit kira hormat jugak ke? teoh beng hock mati boleh pulak pergi lawat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. 17.45..... ziarah kawan sakit atau mati pun nak kena report kat ko ngan tv 3 ker? Ziarah orang sakit ngan org mati pun mesti kena siar kat tv jugak ker? Tu tujuan nak menziarah ke tujuan nak jual diri supaya masuk berita?

      Delete
    2. aik melawat teoh beng hock boleh pulak kasi report besar2an? tu tujuan nak jual diri ke?

      Delete
    3. kalu tujuan nak melawat arwah Harun Taib, pergilah melawat. Tak perlu la nak banding2. Lepas melawat pergi balik rumah. Tak kira la yang mati tu ahli pas ke ahli umno ker...

      Delete
    4. betultu hak sesama sedara Islam tu.. takkanlah orang kafir boleh tnjuk muka yang ni tak nampak batang hidung..

      Delete
  8. Dari atas sampai bawah dia menyalak... sah dia ni anjing ameno yang terlepas. kejap jadi ostat, kejab tukar balik jadi anjing amno....apa anjing ameno kat atas tu ingat emak, kakak dan adik betina dia lebih mulia dan bermaruah dari izah ker?? jangan2 emak dan kakak anjing ameno tu ikut nasihat ostazah mahshittah jual barang bila terdesak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mudah2an Allah mengembalikan kata2 kamu yang buruk ini ke atas diri kamu dan keluarga kamu anon 18:12..

      Delete
    2. 18.30....dari anjing ameno boleh pulak ko balik jadi ostat pulak....

      Delete
  9. 47percent pengundi barisan, tinggal keza je yang aktif....kawan2 lain dah terjun tongkang...tak payment pun tak ape kan keza...kan! Kan! Kan

    Keeza

    ReplyDelete
    Replies
    1. kesian jugak aku dengan macai pr yang lain. dengan aku sorang pun diaorang dah goyang. hujah bernas aku tidak dijawab, tetapi dibalas dengan carian dan penghinaan. percayalah sahabat, tujuan aku baik, ingin menyedarkan korang betapa kotor dan busuknyer politik najis pakatan. sedarlah sebelum terlambat



      keza

      Delete
  10. Heh...memang bernas, tak dapat di sangkal...alhamdulillah keza terima PR ni sebuah gabungan...ahli kami memang sikit n lemah longlai dengan hujah 'bernas' kamu ni.

    Keeza

    ReplyDelete
  11. Tak payah perasan le Kera.. Dari kepala sampai ke ekor cakap merapu tungang terbalik. Kejap jadi ustat. Kejap jadi yahudi. Kejap cerita dosa pahala pastu fitnah meliwat pulak. Forumer kat sini bukannya boleh ko perbodohkan Kera melainkan kami sengih tengok kebodohan ko yang celik IT tapi buta maklumat.. Kah kah kah kah..

    ReplyDelete
  12. Provok murahan nak tarik perhatian dari Keza. Satu posting dapat 2 hinggit! Sengkek punya trooper UMNU BARUa. Kah kah kah..

    ReplyDelete
  13. Hehehe...sabar ye keza...bawa bertenang, makanlah kangkung...tak kan dah marah kutttt!

    Keeza

    ReplyDelete
  14. Demi kesetiaan kepada UMNU BARU laknatullah keza sanggup mempertaruhkan lubang juburnya sebagai tempat belasahan! Hik hik hik hik..

    ReplyDelete
  15. Hujah keza make sense.
    Pembaca pun kesian dengan penyokong pr.
    Punyalah ramai penyokong pr, dengan keza sorang pun diaorang goyang.
    Hujah bernas keza tak terjawab dek penyokong pr.
    Akhirnya diaorang jadi beruk .... jadi bodoh dibuatnya.
    Melompat mengamuk macam berok dapat ultraman.
    Steady la keza.

    ReplyDelete
  16. Hehehe... (anon 00.38). Keza jugak ni, nak tunjuk ada la 2-3 org supporter...nak berhujah takat colek sana sini mmg hebat. maleh nak jawab dgn badut tutup muka ni. Bukan dapat duit pun....tapi bagus jugak ada ada badut dlm forum ni.kalau tidak boring pulak.go keza! Go keza...satuuuuu malaysiaaaaaa.

    Keeza

    ReplyDelete
  17. Tumpang gelak ek! Kah kah kah kah.. keza tu syiok sendiri.

    ReplyDelete
  18. Perempuan yg mohon cerai dari suami yg baik..tak ciom bau syurga yg korang angkat sbg pemimpin? pbenak betul.heheh

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...