Monday 23 April 2012

DATUK SERI SHAFIE AFDAL, MENANTU SALAH SEORANG DATUK "T" MERANGKAP NAIB PRESIDEN UMNO MENAFIKAN YANG BELIAU ADALAH SUGAR DADDY AKTRES ZAHIDA RAFIK!!!... SIAP BAGI AMARAN NAK SAMAN LAGI U.....DON'T PLAY PLAY U KNOW...

Datuk Seri Shafie Afdal, Naib Presiden UMNO merangkap menantu salah seorang Datuk "T", telah mengeluarkan "amaran" keras dan menafikan beliau adalah sugar daddy kepada Zahida Rafik dengan memberi wang tunai RM1.5 juta seperti apa laporan polis yang dibuat oleh pemandu peribadi Zahida Rafik  tempoh hari...

Amarannya berbunyi seperti berikut:

“Saya mengikuti dengan rapat beberapa laporan di dalam media dan blog-blog tempatan yang telah mengaitkan nama saya dengan satu laporan polis oleh seorang yang bernama Noor Azman bin Azemi (No. K/P: 740214146237) No report AMPANG/007017/12 yang bertarikh 13 Mac 2012 yang mendakwa bekerja sebagai pemandu di bawah saya, dan mengaitkan saya dengan pembayaran wang yang sebegitu banyak kepada seorang artis bernama Zahida Binti Mohamed Rafik,” katanya.

“Dengan ini, saya ingin menyatakan bahawa semua yang tertera di dalam laporan polis berkenaan adalah TIDAK BENAR sama sekali dan kenyataan-kenyataan iringan oleh individu yang menyebarluaskan salinan laporan polis berkenaan adalah BERNIAT JAHAT dan BERUNSUR POLITIK semata-mata.


“Sehubungan dengan itu, saya bersedia mengambil tindakan undang-undang terhadap sesiapa saja yang terus-terusan memfitnah saya dan mengaitkan saya dengan perkara ini.


1 comment:

  1. Orang Sulu mengamuk mamat ni tak bersuara. Patutla. Dapat pouches nalarekek @ mole persek!!!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...