KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Tuesday, 3 April 2012

SALAH SEORANG PENARI TIANG SEKSI LUCAH YANG KENA DENDA CIPUT RM25 DENGAN BANGGA TUNJUKKAN TIPS YANG DIA PEROLEHI SATU MALAM!!!!!... RM25 APA BARANG BEB!!!...TAK GUGUR PUN BULU ROMA....

          Penari Tiang Bangga Tunjuk Duit Tips

http://1.bp.blogspot.com/-FujigNtmBUo/T3lKFYAIOdI/AAAAAAAAElI/SsQJtfOVy_g/s1600/penaritiang.png
http://2.bp.blogspot.com/-TstD8TMYVIk/T3lKIjHXGaI/AAAAAAAAElY/DrFU9lGWmG8/s320/penaritiangdenda.png

70 comments:

  1. kaya di dunia saje......miskin di sana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rupa saja cantik, tapi miskin segala-galanya.

      Delete
    2. Dari Abu Abdurrahman Abdullah bin Mas’ud radiallahuanhu beliau berkata : Rasulullah Shallallahu’alaihi wasallam menyampaikan kepada kami dan beliau adalah orang yang benar dan dibenarkan : Sesungguhnya setiap kalian dikumpulkan penciptaannya di perut ibunya sebagai setetes mani selama empat puluh hari, kemudian berubah menjadi setetes darah selama empat puluh hari, kemudian menjadi segumpal daging selama empat puluh hari. Kemudian diutus kepadanya seorang malaikat lalu ditiupkan padanya ruh dan dia diperintahkan untuk menetapkan empat perkara : menetapkan rizkinya, ajalnya, amalnya dan kecelakaan atau kebahagiaannya. Demi Allah yang tidak ada Ilah selain-Nya, sesungguhnya di antara kalian ada yang melakukan perbuatan ahli surga hingga jarak antara dirinya dan surga tinggal sehasta akan tetapi telah ditetapkan baginya ketentuan, dia melakukan perbuatan ahli neraka maka masuklah dia ke dalam neraka. sesungguhnya di antara kalian ada yang melakukan perbuatan ahli neraka hingga jarak antara dirinya dan neraka tinggal sehasta akan tetapi telah ditetapkan baginya ketentuan, dia melakukan perbuatan ahli surga maka masuklah dia ke dalam surga.

      (Riwayat Bukhori dan Muslim).

      Delete
    3. Tolong jgn siarkan lama lama gambar dia dkt internet, nanti bila dia dah bertaubat / dh meninggal mcm mana? jgn smpai dosa dia & kita bertambah..bertaubatlah(diri sendiri & orang lain)

      Delete
  2. maih muda.. enjoy dulu.. dah tua nt bertaubatla, Allah kan Maha Pengampun,, ko orang apa pedulu, bukannya kita org kaco ko orang pun..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bengap ke ape ko nih, maut takde orang tau samdol. tah besok tah lusa kiok kalo tak sempat tobat ape citer

      Delete
    2. pemikiran mcm awk la ramai anak mude rosak..
      hakk tuii!!!

      Delete
    3. Ingat Allah x tahu gamaknya niat dlm hati tu... kot kl sempat tobat, kl x? kl bsk kojol camne? ckp jgn main bedal dik... nak jadik jahil pun agak2 la...

      Delete
    4. juz one word tok ko...BODOH!!!!!!!!

      Delete
    5. Member aku dlu ade jugak mcm ni...mude2 enjoy tue br tobat...xdan tue malaikat maut jemput..nak kebumi tu aib sgt2..tobat la sementara sempat...

      Delete
    6. dia sarkastik je tu la.. rilek aa..

      Delete
    7. esok dia ni mati kna bunuh ngan aku...tgh asah kapak...bior aku kapakkan aje kpala si samdol ni....

      Delete
    8. Muda2 enjoy tua2 taubat.. Btw sempat ke?? bgos btol la fikiran ko.. Aku doakan sempat bertaubat seblom terlmbt.. Aku pon xbaik mana tp jgn jadi jahil.. Jgn hitamkn hati ko tu..

      Delete
    9. bodo..anak muda ni la bakal menantu kau kelak..ko nak kew??

      Delete
    10. mamat atas ni perli je la, takkan tak dpt tangkap maksudnye?

      Delete
    11. inilah anak melayu yg sekarang nih... apa ada pada bangsa klau agama diketepikan...Nau'zubillah....

      Delete
    12. macamlah ko tau mati bila da tua.. Klu ko mati jap lagi x sia sia je idup ko? Sapa kate ko x kaco orang lain? orang lain yang mandikan ko bila mati..orang lain kapankan ko bila mati..orang lain tanam ko bila mati.. oang lain baca ayat-ayat suci al-quran bila ko mati..ko jgn macam2..klu tuhan tarik nikmat duinia ko baru tau..kalau orang lain biarkan je bila ko mati..x busuk je klu dibiarkan..

      Delete
    13. aku sarkastik je pon korang x faham...haha

      Delete
    14. ya.. aku sokong pasal tak kacao org lain , ramai mamat kat malaysia nie cakap alim nie alim tu , pastu muka dia pulak yg first nak gie buat , korang pernah tak jumpa muka org yg tak pernah huru hara pasal alim nie kena tangkap basah atau kena sumbat masuk van mayat ?

      Delete
    15. sarkastik kepala hotak kau. kau ingat bab akidah dab agama boleh main-main???

      Delete
  3. sial punya betina.. kesian mak bapak dia kerana melahirkan sampah.. sampah masyarakat.. dinilai tinggi pada org kafir tp tiada darjat dlm agama sendiri.. kesudahan sudah dijangka.. x sempat tua mati kena laknat dia ni...

    ReplyDelete
  4. Semoga die dapat hidayah-Nya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aamiin.......sama2 lah kita doakan.....

      Delete
  5. semoga sempat masuk syurga NYA..:D

    ReplyDelete
  6. moga dapat hidayah sebelum kena panah petir atau dilanggar lori ayam

    ReplyDelete
  7. mana hassan ali?sibuk2 dgn murtad,,yg tak murtad tapi yg mcm gini punyalah ramai,,lagi mau kecoh2

    ReplyDelete
    Replies
    1. 2 lah akibatnya kalo alim ulama bermain politik (bukan hasan ali sorang saja). politik ni kotor..jadi kalo alim ulama yg bermain politik sama la dgn yg bkan alim ulama. baik jadi ulaq dlm semak bodo..

      Delete
    2. Ape hal ko salahkan ulamak pulak...x kesah lah ulamak politik ke, ulamak ape ke....yg penting kita kena berpikir dan mendalami ilmu islam melalui kuliah2, berguru...jgn ko pandai2 menghukum....sbb nabi S.A.W. dah sampaikan segala2nye melalui hadithnye dan Al Quran...kpd shabat2...nabiein dan sampai kpd kite skr....

      Delete
  8. pihak berkuasa pun satu hal... kos pergi buat serbuan tu makan ribu-ribu ringgit, kenapalah denda RM25 pulak yang di kenakan, pastu war-warkan di surat khabar dan television dengan denda yang di kenakan, nak mengajar melaun-melaun ni, kena takutkan dia orang janganlah validkan denda yang macam ni... saman pandu laju lagi mahal dari denda gadai maruah diri, agama dan negara.. apa punyer undang2 lah ni???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sngt agree lahhh...nmpk sngt harga maruah seseorg tu rendah...taubtlh dik oii...

      Delete
    2. setuju~

      Delete
    3. Ragu pda nabi & kerasulan Nya bermakna ragu akan Allah!
      Wasangka pda hukum Allah bermakna ragu jua pada Allah!
      Sekelumit curiga kerasulan nabi & hukum Allah terlerailah syahadah!
      Nauzubillah...
      Hudud, Qisas & Takzir serta Ijmak Ulamak adlh jwapan penyelesaian semua kemelut manusia!

      Delete
  9. pasni silap2 byk iklan nak cari penari tiang kuar kat metro ni. kalau kena denda pun company leh tlg byr.

    ReplyDelete
  10. ikut hangla mek.. hang nak gelek hang gelek la sampai tua huhuhuhuh

    ReplyDelete
  11. aku suspek minah ni buat bisnes MLM la.

    ReplyDelete
  12. konfom jd macam cerite tanah kubur pas ni, silap2 lg teruk....

    ReplyDelete
  13. Korang siapa nak menetapkan nasib kesudahan seorg insan mcm korg jugak...sedang placur pun dikhabar kan dlm hadis ada yg masuk syurga kerana simpati dgn mmberi minum kpd anjing...semua org boleh sesat..hidayah milik Allah... tak payah nak kondem sangat...jaga diri sendiri sudah.... mengata org benda yg benar = mengumpat....mengata org benda yg salah = fitnah...dan kedua duanya adalah DOSA

    ReplyDelete
    Replies
    1. kata2 mcm ni boleh dijadikan alasan utk makin ramai org buat maksiat
      :"sedang placur pun dikhabar kan dlm hadis ada yg masuk syurga kerana simpati dgn mmberi minum kpd anjing...semua org boleh sesat..hidayah milik Allah... tak payah nak kondem sangat...jaga diri sendiri sudah"

      #kita perlu mnjaga agama islam bkn hanya diri sndiri

      Delete
    2. Anon 19:12!
      apa kata isteri kau serta anak pompuan kau jdi pelacur atau anak pompuan kau jdi penari tiang! amcam?
      ada BRAN?

      Delete
  14. menari tu x slh pun , ianya satu exercise juge ,same ade ianye proper atau pun x, tp bile dkt media di gembar gembur kan mcm teruk sgt sbb menari tu dibyr,bkn nye die menari dan offer sex service slps menari mcm kat thailand tu smpai berbogel..knpe perempuan2 yg pergi club berpakaian seksi mnghabiskan duit beli minuman dlm club tu menari jgk x dijdkan isu,hnye sbb yg ni menari utk show..same je sbnrnye..xyh jtuhkan hukum,dose pahale kite pun xtau byk mne,cume nk bg nasihat biar la dgn cre yg btul..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hg ni x paham ni...kena mengaji lg...sbb 2 hg cakap pn mcm org x dak akai...hg menidakkan benda yg btoi...aku ni bkan hipokrit atau alim2 kucin mcm depa2 yg dok komen ni, tapi terus terang, aku tngok pompuan 2 geram la...tundun sahih mcm bonet depan reta kura pnya...montok...mamam best nih...hahahahha

      Delete
    2. fakkoff!! boduh giler ko neh... xyah nk jatuhkan hukum?? cuba ko tgok betol2 betina tu! ade rase geram x? gairah kn?
      ini la yg menuju zina!! ko nih betol ke x!!

      #maaf bahasa aku mmg kurang ajar..

      Delete
  15. cukup sekadar nasihat apa yg boleh serta doa kita utk gadis ni berubah...xperlu berkata yg bukan2 atau buat tuduhan yg bukan2....

    ReplyDelete
  16. dia join mlm kot... cri downline dpt duit

    ReplyDelete
  17. ajal bla2 msa...bertaubatlah sblum terlambat

    ReplyDelete
  18. kesian bapak die kna tnggung dosa,ni la nilai nilai agama di letak tepi..

    ReplyDelete
  19. semoga Allah bg dia hidayah utk bertaubat.....diharap pihak berkuasa mengenakan denda yang lebih tinggi lagi untuk pesalah spt ini agar org lain x buat...pihak berkuasa perlu lebih tegas..dan diharap isu ini jgn dipolitikkan.....

    ReplyDelete
  20. kerajaan kena ambil tegas tentang benda2 ni

    ReplyDelete
  21. weyh..x pakai serban naek motor kene denda RM95 atau masuk penjara...nie penari tiang kene denda RM25 jew...xpatut2..

    ReplyDelete
  22. INI DI KATAKAN DASAR BODOH SOMBONG, ALLAH BAGI AKAL YANG SEMPURNA UNTUK KAU BERIMAN DAN BERFIKIR KEJALAN YANG BETUL.. TAPI PE BOLEH BUAT MAK BAPA KAU PUN DASAR BODOH SOMBONG, X TAHU DIDIK KAU KEJALAN BENAR WALAUPUN MEREKA TAHU KELAKUAN SIAL& ANJING KAU...BELAGAK LA KAU DENGAN DUIT PELACUR KAU, MATI NANTI WALAUPUN KAU TAUBAT TUA, JANGAN HARAP DUIT PELACUR KAU AKAN IKUT SEKALI DENGAN MAUT KAU....
    SIAL PUNYA BETINA...

    ReplyDelete
  23. Korang dok ngata dlm ni pn da kira dosa..baik buruk dia, dosa pahala dia bia tuhan je yg tntukan..korng sume xde hak nk ngata dia cmtu..kalau nk nasihat tu boleh la..mengata pun berdosa la wei..apa punya org daaa..

    ReplyDelete
  24. Kite komen je.. ^¿^

    ReplyDelete
  25. nk nasihat mcm mane celaka???!! betina tu bukan ada dpn mate kita pon...
    nk bg nasihat mcm mana?dia bukan baca pon komen2 ni....

    ReplyDelete
  26. Kadang2 meluat....ada isu je salahkan satu sama lain...tuding jari sesama sendiri...pro kerajaan salahkan pembangkang..n pro pembangkang salahkan kerajaan..sampai bila benda2 mcm ni nk abis..cubalah duduk berbincang mcm mana nk selesaikan isu2 mcm ni..ni tidak..ada je isu mcm dapat durian runtuh..dapat senjata nk tembak satu sama lain..sedangkan dlm masa yg sama anak2 muda melayu mcm ni terus hanyut xde siape yang nk tolong bimbing..

    ReplyDelete
  27. Wow...ada no tepon tak? Tan Sri Kaya

    ReplyDelete
  28. dlm x sedar semakin ramai yg berani lawan ALLAH..bala musibah dtg x kenal sapa...

    ReplyDelete
  29. awek nie salah tu satu hallah..tapi yang paling bertanggungjawab ...kerajaan...yang menggalakkan semua nie...dah la boleh ada pusat hiburan mcm nie dah tu denda plak 25 inggit..yuran sekolah pon lagi tinggi la...undang2 tahun bila pon aku tak tau..tapi logik la skit nk masuk seksyen pon..nie 25 inggit...pak aji nek motor pakai serban kener masuk pajara...adehhh malaysia..malaysia..nasib baik bukan negara islam..hanya negara yang ada org islam...

    ReplyDelete
  30. jom jadi penari ....best

    ReplyDelete
  31. duit banyak tu tak payah dok tayang ler.......
    puak puak 'hard core' umnuuuuu keghenyeh saja...
    depa kata bagi makan kucing pun tak cukup bro !

    kah kah kah

    ReplyDelete
  32. itu duit Ngenttott aja bah.....

    ReplyDelete
  33. Betina ni la yg akan jd TIANG neraka d akhirat kelak......!

    ReplyDelete
  34. YANG PENTING MASYUUUUUUK rm masyuuuuuuuk

    ReplyDelete
  35. ‘Perfect Men’ - Rahsia lelaki Sebenar !!
    Kenikmatannya Terasa Hingga ke Subuh !! >>>

    This is What Women Really Like !! >>> CLICK HERE !!

    ReplyDelete