Thursday, 7 June 2012

BIAR GAMBAR-GAMBAR BERBICARA DEMI MEMBERI PENCERAHAN MINDA.....HANYA UNTUK SESUAP NASI DAN SETEGUK AIR SANGGUP MEMFITNAH TGNA TANPA ADA RASA TAKUT PADA DOSA....

Lihat gambar Tuan Guru Nik Aziz bersalam dengan Datuk Ambiga !!!!


gambar (1)

gambar (2)

Kesal dengan sikap manusia dimuka bumi Allah ini tidak takut pada dosa  dan selalu ingkar akan arahan serta larangan Allah S.W.T,  Dengan sesukahatinya dengan rasa bangga menabur kata-kata kesat , menfitnah dan menghina para ulama serta hukum Allah itu sendiri. 
Demi sesuap nasi dan seteguk air serta keuntungan sedikit didunia, mereka sanggup mendakap dosa untuk diri sendiri. Dua keping gambar diatas sebagai contoh terbaik kerja-kerja jijik mereka.
Gambar yang disebar oleh cybertroopers upahan Umno ini yang sengaja mereka cipta untuk kerja bodoh mereka.
Untuk mengesahkan gambar itu betul betul fitnah,  maka lampirkan gambar( 2 ) yang asli kemudian di potong gambar Haliry Clinton kemudian di paste gambar TGNA, bagi tujuan kononnyaTGNA akan melakukan benda yang diharamkan oleh Allah?
Maka kita tidak hairan akan fitnah ini kerana fitnah sex, rasuah , menyalahgunaan kuasa dari pucuk sehingga ke bawah dalam parti Umno sudah sebati sampai ketulang sonsom.
Firman-Nya yang bermaksud: Dan fitnah itu lebih besar bahayanya daripada pembunuhannya. (Surah al-Baqarah, ayat 191)

Rasulullah SAW bersabda bermaksud: Akan muncul suatu ketika di mana ilmu Islam dihapuskan, muncul pelbagai fitnah, berleluasa sifat kedekut dan banyak berlaku jenayah. (Hadis riwayat Muslim)


Firman Allah bermaksud:Wahai orang yang beriman, jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidik (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara tidak diingini, dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) sehingga menyebabkan kamu menyesali perkara yang kamu lakukan.Γ’€ (Surah al-Hujurat, ayat 6)

8 comments:

  1. kami geng orang muda tidak termakan dengan apa bentuk dan cara penipuan loeh puak-puak yang terdesak menjatuhkan ulamak-ulamak,
    kami tetap menyokong kepimpinan ulamak-ulamak
    takbir..ALLAHHUAKBAR...

    ReplyDelete
  2. gambar edit ke? kenapa gambar kabur? zzz

    ReplyDelete
  3. apa yg dapat dgn memfitnah , selain drpd dosa.....apakah dapat kepuasan melihat ulama dicerca?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini sy pun tak suka..tp jgn lah marah sngt..semua aktiviti ni kami belajar dari puak2 koranglah..ingat tak gmbar Najib d nandekkan oleh Hindu dulu..apa lebihnya apa kurangnya...inilah d katakan parti pas ialah parti haram bagi org halal bagi dia pd benda yg sama..jd tak npayah lah nak sokong Pas yg belum ada apa2 sumbangan kpd Msia ni..kecuali memecah belahkan ummat melalui ceramah yg tak henti..ceramah yg penuh lawak dan maki hamun serta ejekan dan sindiran serta kutip seberapa bnyak duit yg tak d audit..piihh

      Delete
    2. setiap perkara yang dilakukan perlulah KONSISTEN...Abg Najib ko dulu tu...dari mula dulu dah anti hukum Allah, maka selayaknya dia di gelar kufar....maka tindakan menendekkan tu adalah untuk menyedarkan dia atas tindakan yang lepas2 dia dah buat...
      manakala, TGNA nie pernah atau tidak dia menyekutukan ALlah..atau apa2 statement sahih yang dia anti Islam ?? jadi, tak selayaknya dia diperlakukan begitu..sahabat...jgn tgk dunia sahaja.. konsistensi dalam beragama..atau istiqamah tu yang membezakan layanan yang diterima oleh dua orang pemimpin nie...wallahualam...

      Delete
  4. aku pakar super impose pun sekelip mata aku tau gambar ni fitnah...

    ReplyDelete
  5. zaman sekarang zaman fitnah sebelum kejatuhan kerajaan kapir dan bangkitnya kerajaan islam

    ReplyDelete
  6. tgk gmbar ambiga tu pun dh tau super impose..silap la y wat gmbar ni dia letak outline dkat gmbr ambiga y dia kerat tu..hahaha..ni kerja org2 y kurang cerdik + bodoh + bangang = tidak waras (gile)..
    bgi y wat gmbr ni korang tggu la azab Allah nnti.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...