Thursday 16 January 2014

KERAJAAN DAP/PR JOHOR ZALIM SUNGGUH DAN TIDAK BERHATI PERUT LANGSUNG .... NAIKKAN KADAR SEWA GERAI SEHINGGA 700 PERATUS SAMPAI RAMAI PENIAGA GULUNG TIKAR!!!!


Betullah apa yang dilemparkan selama ini oleh juak-juak UMNO betapa zalim dan tidak berhati perutnya kerajaan-kerajaan negeri yang di perintah oleh Pakatan Rakyat terutamanya DAP.

Terkini kisah para peniaga di gerai setara Majlis Daerah Kota Tinggi (MDKT) di Jalan Johor- Kota Tinggi yang suram muram dan tidak berseri berikutan hampir kesemua peniaga menutup gerai/kedai kerana tidak mampu membayar sewa yang naik sehingga 700 peratus ( tujuh ratus peratus ).

Difahamkan kesemua peniaga itu warga Bani Melayu yang menyokong padu abadi UMNO selama ini.

Nasib baik Johor masih diperintah oleh UMNO/BN jika tidak tidak tahulah nasib para peniaga Bani Melayu kita... Oppss .. di Kota Tinggi bukankah salah sebuah daerah di negeri Johor .. Jadi siapa yang zalim dan menindas peniaga Melayu ni??????


Pemuda UMNO,Perkasa, Pekida, Jati, Pesilat,  Pesaka, Belia 4B, GPMS dan PPIM tidak berhajat nak mengamuk buat demo ke? .. Nape?.. takut di fatwakan bughah???? .. Cakap akan pertahankan Ketuanan Melayu.

12 comments:

  1. kesian2..harap2..BRIM nanti dapat cover hidup korang tue yer!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. bole la kalu setakat nak buat beli kangkong setahun. kalu nak beli brocoli macam kinabatangan makan tu, mintak mahap la

      Delete
  2. Brim tu boleh la buat bayar sewa untuk 1 tahun.kahkahkah

    ReplyDelete
  3. Satuuuu malaysiaaaaaaaaa.....
    Satuuuuu kangkungggggggg....

    ReplyDelete
  4. Pukimak punya UMNO cakap bedegar degar pembela ugama bangsa dan tanah ayer.dasar pahlawan KANGKUNG........

    ReplyDelete
  5. Pekida johor langsung tak menolong-semua ahli buat bodoh jer-buat bising kat tempat org jer tau-sewa naik 700 peratus ni korang tak nampak?kota tinggi tempat ayahda sapa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ayahanda pukida di kota tinggi tengah jilat pantat amoi semalam sambil mabok2 kat club lumba kuda iaitu selepas belasah orang melayu kat sungai telor kota tinggi dan terus ke jb tutuh amoi dan mabok. Tiga hari lepas aku sempat hentak kepala dia ngan topi keledar terus pengsan. Aku ingat dah mampos. Tup2 hidup lagi. Tapi tunggu la nanti ada masanya aku pelangkung sampai kojol. Memang pukida ni tarak guna satu sen pun. Baik kojol lagi bagus.

      Delete
  6. Macai..... apa cerita ni? Keza apa cerita ni.... adakah ini dinamakan membela melayu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. keza tengah cari makan kat tong sampah tepi longkang. tu pasal dia tak nyalak.

      Delete
    2. membela melayu kepala butu...

      Delete
  7. Kah kah kaaaah. Baguuuus. Padan muka Melayu ngan Jawa UMNU Johor. Semua boleh masuk hutan jadi sakai... Kah kah kah kah..

    ReplyDelete
  8. Org Muda benci Umno.. bai kes curi kat kg aku tertangkap la pencuri..dah siap balun.sekali tau itu anak JKK..aku kasik boot blackhammer kat lutut,nasib baik patah..yg best dpn JKK tu. Nasihat aku pada kwn2,dpt penyangak tanya dulu anak sapa bapak cap apa..kalo cap dacing terpulang pada korang la..huh

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...