Sunday 12 January 2014

KETUA POLIS SELANGOR AKUI GAMBAR DAN KISAH 2 ANGGOTA POLIS PERONDA MABUK KETIKA SEDANG BERTUGAS ADALAH BENAR DAN TINDAKAN SEDANG DIAMBIL TERHADAP KEDUA MEREKA!!!!!




TIADA KOMPROMI TERHADAP ANGGOTA BERTUGAS DI BAWAH PENGARUH ALKOHOL

Ekoran penyebaran gambar dua anggota polis yang dipercayai berada di bawah pengaruh alkohol semasa menjalankan tugas rondaan, kedua-dua identiti anggota tersebut telah dikenal pasti .

Kedua-dua anggota terbabit telah ditukarkan serta merta tempat penugasan dan siasatan lanjut berkaitan insiden itu sedang dijalankan.

Polis Diraja Malaysia (PDRM) memandang serius terhadap kesalahan yang dilakukan oleh mana-mana anggota yang didapati mengabaikan tanggungjawab menjaga keselamatan masyarakat.

PDRM juga tidak akan melindungi dan berkompromi dengan pegawai dan anggota yang telah melakukan kesalahan yang boleh menjejaskan imej pasukan.

Orang ramai diminta menyalurkan maklumat kepada PDRM sekiranya mendapati mana-mana pegawai dan anggota polis yang melakukan kesalahan dan tidak berintegriti.

SENIOR DCP DATO' MOHD SHUKRI BIN DAHLAN
KETUA POLIS SELANGOR


Jadi apabila pengiat siber Pro UMNO cuba nak buat cover line dengan memberitahu kononnya ianya satu lakunan semula untuk latihan amat jelas suatu penipuan besar!!!!

13 comments:

  1. Tukar tempat bertugas saja ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. keza gi mana? Tak nampak pun menyalak kat sini..... ker dah jadi babi?

      Delete
  2. Cilaka punya internet! Kah kah kah kah... Ini fitnah! Kah kah kah kah.. Itu gamba penyamun! Kah kah kah.. Tu gamba edit. Kah kah kah. Ini semua salah Nuar ngan Pas ngan Dap! Kah kah kah kah. Ini sudah bughah.. Kah kah kah.

    ReplyDelete
  3. "Fatwa " Keza ,ini fitnah ...jangan buka aib manusia..... kah kah kah kah kah kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. betullah cakap keza tu...ini fitnah....dia org tu tgh buat latihan laaa.....latihan kung fu mabuk.....tapi silap....over doselah pulok...terus terjelepuk.......ihhhhh...ihhhhhh..ihhhh...fitnah...fitnahhh...fitnahhhhh.....kan kera.....eeehhh...keza.....hihihihihihihihihi

      Delete
  4. Tahniah kepada CPO Selangor kerana berterus terang dan mengaku kesilapan anak buah.
    Orang macam ni yang boleh jadi IGP.
    Berkata benar supaya orang awam akan yakin dan percaya dengan perkataaan beliau ini.

    ReplyDelete
  5. Hai???? baru satu tin beer dengan 5% alkohol dah tersungkur?
    Atau yang di tangan paling akhir dibuka?
    Kalau di US bukan soal buang kerja, tapi sebagai orang awam pun dah tentu akan masuk penjara kerana memandu dengan tin beer yang terbuka WALAUPUN tak minum.
    Dalam hal macam ni memang dah kena buang kerja dan masuk penjara.
    Alahai....

    ReplyDelete
  6. pekena Heineken ka..confirm tak beli.ini mesti pau sama bangla/myanmar .. bodoh+bangang sama mcm lu punya big boss.Kalo tgk kulit mcm melayu bekasan hindu majapahit.Mana hero melayu,ini org mau peguam bela...

    ReplyDelete
  7. Kenapa ditukar kerja sahaja?sepatutnya dibuang terus dari PDRM.Insiden yang sangat memalukan PDRM.mana KPN?cakap berdegar2 tengok la anak buah sendiri.
    Berhenti kenderaan ditepi jalan,dengan pintu kenderaan terbuka luas,senjata api bergelimpang,memang senang sangat boleh hilang.Apa jadahnya anggota PDRM sekarang?Sepatutnya mereka menjaga keselamatan awam.tetapi apa yang mereka lakukan.Ini satu tamparan kepada PDRM terutama KPN yang mempunyai mulut yang lancang.Mana menteri dalam negeri?Asyik berpesta mewah membazir wang dengan party hari jadi di hotel 5 bintang.Sepatutnya KPN dan menteri dalam negeri letak jawatan dengan serta merta,kerana tidak layak menjadi pemimpin KDN.

    ReplyDelete
  8. Eh2... memg dasar aqnjing la pdrm ni... babi betul.. klo org salah angpa kira nk tngkp ja, bla kna kt batang hidung angpa sndri awt pdrm x tngkap boh dlm penjara, buang trus keja tu... spttnya djatuhkkn hukmn lebih teruk lg dri org awan... klo aku ada la msa tu, aku curi dh pistol tu.... pstu bakar ja krta peronda tu.. biaq mampoos p.....

    ReplyDelete
  9. Lain kali minum lah carlsberg beer sebab ada logo halal, lg pulak kilang beer ni telah dirasmikan oleh perdana menteri mesia aka president umno satu masa dulu, kah, kah, kioook..

    ReplyDelete
  10. padan muka korang. Sapa suruh korang minum beer ngan tidur kat kereta polis.... kan dah kantoi.

    ReplyDelete
  11. Anggota polis majority pas SPM je.

    Pelajaran agama pun cetek. Adakah PDRM memberi pendidikan agama pada anggota mereka. Kursus sebulan sekali pon tarak.

    Ada uniform, ada pistol & gari, mula gila babi. Tengok saja perangai kebanyakan anggota polis. Mulut lucah dan jahat. Akhlak macam manusia tak ada agama.

    Mentang2 kerja polis, rasa diri above the law.

    PDRM kena serius mendidik anggota mereka soal akhlak dan agama. Jangan kata yg pangkat konstabel. Yg pangkat tinggi lagi sial. Macamana nak didik yg bawahan ini.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...