Thursday 4 February 2016

GAMBAR AHMAD BASHAH TERLENA KETIKA MAJLIS ANGKAT SUMPAH MB KEDAH DIJADIKAN BAHAN SERANGAN OLEH PENYOKONG MUKHRIZ DI MEDIA SOSIAL



Gambar yang menunjukkan seolah-olah Menteri Besar Kedah yang baharu, Datuk Seri Ahmad Bashah Hanipah ‘terlena’ ketika Majlis Angkat Sumpah di Istana Anak Bukit, pagi ini, menjadi perkongsian hangat di media sosial.

Gambar yang menunjukkan Ahmad Bashah ‘pejam mata’ itu dirakam ketika siaran langsung Majlis Angkat Sumpah di TV1.

Ia terus menjadi topik perbualan netizen yang masih lagi kecewa dengan penyingkiran Datuk Seri Mukhriz Mahathir.

Sebelum ini, gambar Ahmad Bashah ‘terlena’ dalam Majlis Penganugerahan Pingat sempena Keputeraan Sultan Kedah menjadi bahan untuk orang ramai mempersendakan beliau.

Menteri Besar Kedah ke-12 itu bagaimanapun menafikan beliau terlena sebaliknya mendakwa video itu telah diedit dan beliau hanya pejam mata kerana menghayati titah ucapan Sultan Kedah.

Semalam, ketika ditanya apakah amanat kepada Menteri Besar baharu, Datuk Seri Mukhriz Mahathir dengan sinis berkata, beliau berharap Ahmad Bashah tidak terlena ketika majlis angkat sumpah.

Sementara itu, netizen memberikan komen-komen pedas kepada Ahmad Bashah susulan penyebaran gambar seolah-olah beliau ‘terlena’ itu.

“Itu saja je konon-konon dia memang jenis ambil feel dengan ucapan. Nak memperbodohkan orang lain. Kalau jenis auta ini memang cari jalan je. Harap-hara berdengkur atau tersembam betul-betul,” Hairul Basser Ibrahim.

“Kesian la sikit kat dia. Malam tadi tak boleh tido. Hati dupdapdupdap je menanti jawatan pagi hari,” komen Mohd Faidzul Sharufuddin.

“Ini pemimpin yang setia, akan majukan negeri sambil tidur ketuk sama kepala dia,” komen Sivanesh Nash.

“Tido lagi ke tu orang tua dah kurang stamina. Asyik nak tido je la cari ilham,” kata Norlie Hayati.

72 comments:

  1. Mad BAshah semalam dia dapat 'wet dream'.....tu yg pagi ni tak dapat bukak mata...kahkahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berebut jawatan semata-mata nak tidur lena. Tahniah

      Delete
    2. Program jom tidur antara agenda mat basah

      Delete
    3. Mat bashah, mat lebai sudin, mat maslan..semua tak boleh pakai..

      Delete
    4. Mat Sabu Selfie Amoy, Mat Bashah tak buat

      Mat Sabu ketua Talibarut (PAN) DAP, Mat Bashah tak buat

      Mat Sabu Puji Syiah Hassan Nasrullah Mat Bashah tak buat

      Mat Sabu bersetuju dengan Karl Marx, Mat Bashah tak buat

      Mari kita londeh Mat Sabu d Khianat

      Interview dgn Mat Sabu, SIla baca link kat bawah ni Malaysiakini

      http://www.malaysiakini.com/news/166723

      "Jadi saya balik lepas PAS kalah teruk, tinggal dua kerusi sahaja. Saya terus ke pejabat PAS ambil borang jadi ahli pas. Jadi saya sertai PAS bukan sebab dasar Islam atau bukan Umno – atas demokrasi. "

      " Mohamad berkata beliau menyetujui petikan dalam satu teks tersohor oleh pengasas sosialisme moden – Karl Marx – bahawa agama merupakan candu bagi rakyat."

      Komen Aku: Dah la bukan kerana Islam, pakai Karl Marx plak sebagai pedoman. Nampak gaya Ibrahim Ali jauh lagi suci dari Mat Sabu. Elooo Mat Bertaubatlah kamu. Aku harap Majlis Agama seluruh Malaysia boleh ambil tindakan kepada Mat Sabu

      Mat Sabu memuji HIZBULLAH .

      Sila Tengok Video ini.

      Mat Sabu Mengangkat Syiah Hassan Nasrullah Hezbollah

      https://www.youtube.com/watch?v=qwkcIETov_AA Bukankah

      Hezbollah meneyembelih kaum sunmah wal Jamaah di Syria.



      Jesse Labu Keadilan N9ERS

      Delete
    5. Hoi bengong..org cerita lain..hang cerita lain..

      Delete
    6. Mungkin mat basah kuat berjimak, badan selalu lesu tak cukup tenaga..kahkahkah

      Delete
    7. Tahun Tidur Kedah 2016... Tido Tido Malaysia...

      Delete
    8. Tu dia hang kebun dah terlelap dibuai mimpi! kah! kah! kah! kah! kah!

      Delete
  2. Replies
    1. Presiden PAN Rahmatan Lil ' Alamin tak Jadi MB (Menteri Besar) tapi Jadi MB (Macai Besar) DAP.

      Yg Mulia Sifoo Abang Mat Sabu MB (Macai Besar) DAP al selfie

      Delete
    2. umno lagi buduh ada ke yang sepatutnya jadi tukang kebun diangkat jadi menteri besar? kah! kah! kah!

      Delete
    3. Jgnlah hina beliau melampau2. Diri kita pun bukannya sempurna sangat. Doakan dia semuga memberi khidmat terbaik kpd rakyat. Keupayaan beliau sbg MB belum terbukti, jadi jgn perlekeh sebelum menilai khidmatnya.

      Delete
  3. Kedah Tidur 2016

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mat Sabu Selfie Amoy

      Delete
    2. Ko dengki,muka mcm berok mat ye sendiri selfiela

      Delete
    3. tukang kebun pun boleh jadi menteri besar! ish ish ish!

      Delete
    4. tukang kebu sedang berselfie tertidur atas kerusi! kah! kah! kah! tahun kedah tidor! kah! kah! kah!

      Delete
  4. Tahniah..yang bangang pilih yang sebangang dengannya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mat Sabu selfie Amoy
      Mat Bashah Selfie Tidor

      Tapi Mat Sabu lagi power sebab dia Macai Besar (MB) DAP

      Delete
    2. tukang kebun pun boleh berselfie tidur atas kerusi! kah! kah! kah! kedah dah jadi negeri longkang! kah! kah! kah! buatlah longkang dan parit banyak-banyak supaya boleh tidur dalamnya! kah! kah! kah!

      Delete
  5. Menguap mcm buaya nak telan bangkai..datuk suraya gelak kt blkg

    ReplyDelete
    Replies
    1. MAHFUZ BEAN MEROYAN, BOIKOT MAJLIS ISTANA!!!

      Hahaha!!! Aduhai. Sakit betul hulu ginjal bila baca cerita Si Mahfuz Bean ni. Terasa macam nak berguling - guling pulak atas jalan raya melihat akan ke-BODOH-an Si Mahfuz Bean ni.

      Hari tu, dia jugak yang beria - ia mendesak agar semua pihak menghormati institusi Raja - Raja Melayu dan tidak membabitkan pihak istana dalam isu kemelut kepimmpinan di Kedah.

      Tapi hari ni, ternyata tindakan yang ditonjolkan oleh Si Mahfuz Bean tu sendiri tidak mencerminkan apa yang dia perkatakan sebelum ini. Kiranya, dia ni cakap tak serupa bikin jugak la.

      Dalam kenyataan yang dikeluarkan hari ini, Si Mahfuz Bean tu dilaporkan memboikot upacara Majlis Angkat Sumpah Menteri Besar Kedah yang baru yang berlansung sebelah pagi tadi.

      Diantara alasan yang diberikan oleh Si Mahfuz Bean tu ialah kerana dia sendiri tidak dapat menerima komplot penggulingan dan penyingkiran yang berlaku di Negeri Kedah sebelum ini.
      "Apalah nasib rakyat Kedah dengan MB baru dan barisan exco yang tiada moral dan integriti politik yang hanya menjadi pak turut membabi buta. Saya cukup sedih dan kecewa dengan pemimpin politik seperti ini," dakwanya dalam satu kenyataan pada Khamis.
      Heh! Kan nampak sangat yang Si Mahfuz bean tu bukan sahaja 'Cakap Tak Serupa Bikin'. Sebaliknya dia sendiri pun tak dapat nak membezakan diantara kemelut Politik dan Majlis Istana.

      Upacara Majlis Angkat Sumpah tu majlis pihak Istana. Perlantikan yang dibuat pun dengan perkenan pihak Istana. Jadi, kenapa Si Mahfuz bean tu tidak boleh menghormati keputusan pihak Istana?

      Delete
    2. PAN Claim ada Harum Manis dalam PAS macam Husam Dan Mahfuz Bean. Kononnya yg kalah setandan tak masuk Ayah PAN tu Harum Manis. Sebenarnya mereka adalah hancing payau

      Delete
    3. anjing kurap di moscow walaupun tak pernah periksa jauh lebih bijak dari tukang kebun bodoh nie! kah! kah! kah!

      Delete
  6. Betapa hinanya orang melayu bila melihat orang pakai serban terus dijulang tinggi.
    Wal hal akhir nya puak2 serban ni la penjual agama.menipu orang melayu.membela pemimpin zalim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Komen bodoh apa niee...???

      Delete
    2. Sori bro...tak faham lu punya komen.

      Delete
    3. INI CARANYA REJIM DAPigs "JAGA" KEPENTINGAN MELAYU!!!

      Siapa kata puak - puak DAPigs tu 'Anti Melayu'? Siapa kata puak - puak DAPigs tu hanya sebahagian daripada Ultra Chauvanist yang mementingkan satu kaum sahaja dalam parti mereka?

      Kalau ada yang beranggap sedemikian, ternyata ianya satu kesilapan. Buktinya boleh dilihat di Pulau Pinang tu sendiri. tengok macam mana Rejim DAPigs tu menjaga kepentingan orang Melayu.

      Jangan salah anggap pulak. Tindakan pihak Rejim DAPigs ni merobohkan gerai - gerai orang melayu bukan sebab sifat RASIS yang memang sarat terbenam dalam lubuk jiwa mereka.

      Tapi apa yang dilakukan oleh puak - puak DAPigs ni adalah satu bentuk "perjuangan" untuk memartabatkan orang Melayu. Maka sebab itu diorang robohkan semua gerai - gerai orang Melayu.

      Hakikatnya, apa yang cuba dilakukan oleh puak - puak DAPigs tu bukan seperti apa yang kita sangka selama hari ini. Tindakan pihak Rejim DAPigs tu bukan sebab diorang nak halau orang Melayu.

      Sebaliknya diorang nak bagi orang Melayu ni tempat berniaga yang lebih baik dan selesa. Diorang nak beri orang Melayu ni berniaga dalam keadaan yang sempurna. Itu la 'Baik'-nya puak - puak DAPigs ni.

      Jadi, jangan pulak ada yang kata tindakan Rejim DApigs ni satu tindakan yang 'Kejam' dan 'Zalim'. Malah apa yang dilakukan oleh DAPigs tu tidak wajar dianggap sebagai satu tindakan RASIS dan cuba nak menghalang orang melayu dari berniaga pulak!!!
      AIDCNews- 03/2/16 – Buat hari ketiga berturut-turut kerajaan DAP Pulau Pinang meneruskan misi UBAH merobohkan gerai-gerai peniaga kecil Melayu di negeri itu.
      Jika semalam dan kelmarin, peranan meroboh gerai-gerai peniaga kecil dilakukan oleh peguatkuasa Majlis Bandaraya Pulau Pinang (MBPP), kini peranan yang sama telah disambung pula oleh peguatkuasa Majlis Perbandaran Seberang Perai (MPSP).
      Penguatkuasa MPSP melaksanakan operasi UBAH di gerai bihun sup di Seberang Jaya, lapor Permatang Pauh Kini yang melampirkan gambar-gambar di bawah :


      Sayu hati menonton video ini makcik ni pasrah dengan tindakan pihak MPSP merobohkan gerainya. Beliau mohon tapak niaga tak dapat, niaga kecil-kecilan macam ni kena roboh pula. Sabar banyak-banyak ya makcik..Lokasi: Tenggiri, Seberang Jaya
      Posted by Penang Kini on Tuesday, 2 February 2016
      Menurut Penang Kini, operasi UBAH MPSP itu dilaksanakan secara serentak terhadap beberapa gerai peniaga kecil di kawasan Seberang Jaya.
      “Lokasi Jalan Tenggiri Seberang Jaya. Banyak gak kedai kena. Antaranya kedai char kuey toew, bihun sup, kedai nasi kandaq dan car wash pun kena seperti yang dilaporkan oleh krew kami.

      “Terima kasih MPSP kerana anda telah menghancurkan periuk nasi orang dan mengambil tindakan sebegini yang dilihat oleh warga Penang sangat tidak adil. Kipidap!,” lapornya.

      Delete
  7. Lain kali kerajaan negeri kena sediakan katil & bantal awal2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sesuai rasanya dibuat parti baju tidur sekali! kah! kah! kah!

      Delete
  8. Kalau mukhriz rasa sedih, begitulah juga osman arof , ketika osman ditendang keluar oleh mahahir untuk digantikan dengan sanusi.Walau pun ketika itu rakyat kedah tak setuju.
    Tuhan maha kaya.
    Dia bayar cash didunia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cash mintak kt najib

      Delete
    2. 13.36 ni lagi sorang macai najib yg bangang tak ambik tahu hal2 politik sblm bgs komen. Osman aroff terlibat dlm skandal depoh masjid tanah melibatkan kerugian rm30 juta kpd kerajaan malaysia awal tahun 90an bersama2 dgn abdullah ang. Keseluruhannya melibatkan rm71 juta. Pada masa tu najib razak cuba menyelamatkan osman aroff dr didakwa. Tu sbb sbnr kenapa mahathir suruh beliau letak jawatan mb. Mukhriz takde skandal selama 2 tahun lbh jd mb. Jatuh sbb najib benci & dendam Tun Mahathir. Ada tau ka macai??? Tolol mcm ahmad bashah

      Delete
    3. Janji Allah dah sampai.

      Delete
    4. God is great.
      What u give u get back.

      Delete
    5. Osman aroff habis sawah padi tergadai utk projek udang kerpan yg gagal,tu pun yak nampak!

      Delete
    6. Osman Arof kena sepak keluaq ada kes bro - Kes Udang Kerpan, selewang, etc,etc....MM kes apa???

      Delete
    7. Mat Sabu kes selfie d Amoy langgar dada

      Delete
    8. Mahathif dan najib tak ade beza.
      1. Mahathir buang mb kedah
      Najib pun buang mb kedah.
      2.mahathir buang 2 tpm
      Najib buang 2 tpm
      3.nahathir buang hakim
      Nahib buang pendakwa.
      4.mahathir salah guna wang beli skyhawk
      Najib salah guna 1mdb
      5. Mahathir serang ibrahim.libya.
      Najib kena serang penggana sulu.
      tak ada beza kan?

      Delete
    9. bezanya mahathir tidak akan memilih orang yang tak lulus sekolah menjadi pemimpin! kah! kah! kah! memang membawa mudarat kalau dijadikan pemimpin! kah! kah! kah! kalau dilantik jadi hang kebun tak apalah! kah! kah! kah!

      Delete
    10. tolong bagi balik cash USD $4billion. satu sen tak boleh kurang!

      Delete
    11. Betul kata mahathir. Melayu mudah lupa. Apa saje kebencian rakyat terhadap mahathir telah dilupa. Bagaimana dia menggunakan isa untuk hapuskan musuh politik dan bazirkan wang negara . Dan bagaimana dia memperkayakan cina juga telah dilupakan. Hanya kerana melayu mudah lupa.

      Delete
  9. Harap dah celek dpt jawatan. Lumrah politik, macam itulah, semua hendak yes man,tapi najib melampaui batasan, dia dlm kegelapan. Penasihat pak lebai pun nampaknya tak boleh buat apa apa, kelantan pun tak terjaga. Macam mana pun Malaysia ada satu pemimpin yg di cemburui oleh semua pemimpin dunia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg suci bagi PAN Imayam hanyalah DAP
      Di Mata PAN Imayam pimpinan Mat Sabu, sehina2 manusia adalah orang Islam keturunan melayu

      Delete
  10. Zaman skrg ni bukan macam dulu..takde cover2. Lu tido, lu siap. Lu curi duit, lu siap. Lu buat muka tak bersalah, muka ala-ala baik mcm najib..jgn ingat lu boleh terlepas. Masa lu jatuh besok, lu mau lari mana..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lu selfie d Amoy langgar Dada, lu kata anggap macam Anak sajaaa.

      Itulah Abang Mat Sabu

      Delete
  11. Wartawan : " Datuk MB, apa hobi datuk? "
    Mat bashah : " Tidur"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wartawan : Hobi abang Mat Sabu apa?

      Mat Sabu : Selfie Amoy langgar Dada. Tapi tak pa sebab saya anggap macam anak

      Delete

  12. AKHIRNYA MUKHRIZ GIGIT TANGAN PEMIMPIN YANG MENYUAPNYA.

    Semasa Najib melantik Mukhriz Mahathir sebagai Menteri Besar Kedah yang baru setelah UMNO/BN berjaya merampas Kedah dari tangan PAS/PR ianya menimbul cukup hebat kontroversi dan tentangan senyap kuat dari kalangan pemimpin-pemimpin UMNO terutamanya para ketua UMNO Bahagian Kedah dan ADUN yang senior dan veteran kerana merasakan Mukhriz masih mentah dan baru dalam politik Kedah.

    Atas hormat dan setia serta akur pada pucuk tertinggi parti terutamanya kepada Dato' Seri Mohd Najib Tun Razak, mereka sanggup telan rasa kecewa menerima juga Mukhriz Mahathir sebagai MB Kedah.

    Ramai kalangan pemerhati politik melihat tindakan Najib ini lebih kepada rasa membalas budi dan melayan kehendak dan kemahuan Tun Dr Mahathir sendiri sehingga sanggup mengambil risiko ditempelak pemimpin-pemimpin UMNO Kedah.


    ........................................
    ........................................
    ........................................


    Posted by OMAK KAU!!!! at Saturday, December 12,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akhirnya PAN Imayam menjadi talibarut DAP sebab kalah setandan. DAP pula anti Islam

      Delete
    2. akhirnya jawatan mb diberikan kepada orang tua yang tak pass sekolah! kah! kah! kah! bn dan umno memang bodoh! kah! kah! kah!

      Delete
  13. DIAKHIR AKHIR KELIHATAN KOMEN KOMEN PENYOKONG PAS SEMAKIN KARUT DAN JAHILIAH SEPERTI MENCACI, MENCARUT, MEMPERLECEH DAN SEGALA LAGI. JIKA CARUTAN DARI PKR, PAN HATTA UMNO TIDAK LAH MERUNSINGKAN TAPI BILA DATANG DARI PENDOKONG PAS JELAS MEREKA SENDIRI SEMAKIN JAUH DARI ISLAM WALAU MULUT BERATIB MEREKA ISLE, ISLE ISLE TAPI WADAH POLITIK KAFIR JUGA YANG DITIRU.
    SATU PERKARA YG TAK WUJUD DIZAMAN ARWAH TUAN GURU NIK AZIZ, TAPI KINI BERUBAH JUGA, MUNGKIN KERANA MULUT GURU PRESIDEN MEREKA JUGA YANG MENGAJAR MEREKA MENJEBON DAN MEMBARUA JEMAAH SENDIRI MENJADI IKUTAN.

    KUNUN ISLAM AKHLAK TAK ADA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wahai PAN, DAP mahu orang Islam diberi Hak Murtad tapi PAN Senyap. PAN adalah talibarut DAP yg Anti Islam

      Ahli Parlimen DAP mahu orang Islam hormati hak orang murtad amal agama baharu

      KUALA LUMPUR, 11 Jun – Saranan Datuk Ngeh Koo Ham (DAP-Beruas) agar umat Islam menghormati hak saudara seagama mereka yang murtad untuk mengamalkan agama baharu, dilihat sebagai sesuatu yang tidak wajar dan boleh menjejaskan keharmonian kaum dan agama.

      Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Razali Ibrahim berkata saranan itu dilihat amat menyentuh sensitiviti umat Islam di negara ini.

      “Dalam urusan beragama, selain Perlembagaan Persekutuan, kita ada peruntukan di bawah kerajaan negeri, serta hukum dibuat oleh Majlis Agama atau Majlis Fatwa.

      “Dan perkara ini kita kena ambil kira. Dia bukan soal tengok satu perspektif sahaja,” katanya ketika ditemui Bernama di sini hari ini.

      Razali, yang juga anggota Majlis Tertinggi Umno, berkata, adalah tidak adil sekiranya Ngeh hanya menggunakan Perkara 11 bagi menyokong hujah beliau, tanpa mengambil kira Perkara 3 iaitu Islam adalah Agama Persekutuan.

      Terdahulu, Ngeh menyatakan perkara itu adalah berdasarkan peruntukan Perkara 11(1) Perlembagaan Persekutuan yang memberi hak mutlak untuk mengamalkan sesuatu agama itu.

      “Saya berharap orang Islam boleh terima peruntukan 11(1) yang memberi hak mutlak untuk mengamalkan sesuatu agama itu oleh orang perseorangan.

      “Kalau seseorang itu hendak meninggalkan agama dan dia berusia lebih 18 tahun, kita mesti menghormati hak yang sudah diberikan kepada mereka yang dijamin oleh Perlembagaan Persekutuan,” katanya pada sidang Dewan Rakyat hari ini.

      Delete
    2. mana ada? cuma komen ahmad bashah yang gagal sekolah ada le.

      Delete
    3. Semua pengomen yg nak maki org diwajibkan tulis nama sebagai Penyokong Pas. Ini arahan Anon 17:55. Sbb selama ni dia saja yg arif tentang identiti yg buat komen.

      Delete
  14. Untuk jadi ahli umno mestilah kaki tido lg bodoh.
    Until jadi ahli pas mestilah serban besar dan dahi lebam..
    Tahu sedikit hadis2 nabi untuk menipu orang melayu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lebih baik kaki tidur dari bermulut longkang dan berlidah syaitan

      Delete
    2. kami berharap najib dan penyokongnya serta ahmad bashah yang tak pass sekolah tu akan jatuh longkang besar!

      Delete
    3. Kalau tak pas sekolah mahfuz sama je itu he.he.he. kuat menipu itu.ahmad bashah berjaya rampas Kedah Dari pas he.he.he salah pun dia tak lulus p3 je he.he.he. mahfuz hanya boleh menyebab pas kalah di Kedah itu

      Delete
  15. Salam 2.6b sudah jadi dividen ke?

    MB Penang -Lim Guan Eng attended La Salle Primary English School in Petaling Jaya, and later the Batu Pahat Montfort Primary English School. For his secondary education, he attended Batu Pahat High School and Malacca High School. He graduated from Monash University in Australia with a bachelor's in economics and was a qualified professional accountant by 1983. He also served as the president of MUISS (Monash University International Student Society) during his university years.

    MB Selangor -Azmin Ali lahir di Singapura pada 25 Ogos 1964 dan merupakan abang kepada pengacara televisyen yang penuh kontroversi iaitu Azwan Ali.Beliau mendapat pendidikan awal di Sekolah Gurney Road (2), Kuala Lumpur dari 1971 hingga 1976. Kemudian beliau bersekolah menengah di Sekolah Tinggi Setapak, Kuala Lumpur (1977 - 1979) dan Institut Teknikal, Jalan Cheras, Kuala Lumpur (1980 - 1981). Beliau menyambung pelajaran beliau di University of Minnesota, Amerika Syarikat. Beliau berjaya mendapat master pada usia 24 tahun beliau juga adalah anak angkat Tun Dr Mahathir namun terus setia dengan DSAI sejak awal reformasi pada tahun 1998 hingga sekarang.

    MB Kedah- Dato' Seri Ahmad Bashah Md Hanipah (lahir 10 Oktober 1950) ialah ahli politik UMNO/Barisan Nasional dari negeri Kedah, Ahli Dewan Undangan Negeri bagi kawasan Bakar Bata dan Menteri Besar Kedah yang ke-12. Pendidikan tertinggi , SRP = PMR.

    Patot umno buat dasar lembu masuk ipg boleh jadi tukang ajar. kah kah kah.

    KEDEPAN (KEmbalikan DEgree berasaskan kePANdaian, SPM 5A < degree dan guru, 3A-4A diploma, 1A-2A sijil, 0A buruh, amah dan pekerja am) adil ialah meletakkan sesuatu pada tempatnya. Biar bodo buat kerja bodo, pandai buat kerja pandai.Heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebab pandai sangat jadi pengikut peliwat tegar he.he.he.
      Sebab pandai sangat salah kira buat lerowong dasar laut he.he.he.
      Orang mencipta benda Facebookpun orang tak lulus university
      Orang tak lulus uitm pun boleh dijadikan ketua parti kuali

      Lupa ia tun ghafar hanya bersekolah lepasan 6tahun jadi guru telah penah dilantik jadi tpm he.he.he. he.he.he apakah tun m bodoh sangat lantik tuh ghafar jadi tmp itu .

      Kalau belajar tinggi tapi tak reti buat kerja tak guna juga. Belajar pandai pun boleh hilang sokongan 14 umno bahagian he.he.he

      Delete
  16. Semua cikgu yg keluar dari ipg adalah lembu. Majoriti lembu2 ini sangat kuat jd pembangkang di Malaysia. Ini namanya Pembangkang Lembu keluaran IPG Malaysia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jadi kamu pun lembu sebab tu sokong umno!

      Delete
  17. Kaum anti najib mengharapkan krisis MB kedah berlanjutan sebenarnya dengan harapan Mukhriz tak letak jawatan.Tapi kerana pengalaman Umno mentadbir dan mengurus krisis ini begitu cepat diatasi sama juga macam kes Mat Said di Terengganu.Tapi ini tidak sama dengan Selangor kan kan. Sampai si Khalid kena pecat parti. Itu yang kuat sangat cai meroyan disini tu.

    ReplyDelete
  18. ahmad bashah bodoh macam taik! lce pun tak lepas! ptuih!

    ReplyDelete
  19. Kedah Darul Aman....terlalu aman dia tidoh ler

    ReplyDelete
  20. Kpd PM DTK SERI NAJIB supaya ambik tindakan yg paling tegas tehadap bekas mb kedah yg d pecat iaitu dtk mukhriz krn bekas mb itu menjadi talam 10 muka dgn bpk nya krn mengkritik kepimpinan dtk seri najib, buat apa simpan org mcm itu dlm kabinet dtk seri najib, org mcm itu x ada kelas dlm kerajaan

    ReplyDelete
  21. KISAH NYATA..............
    Ass.Saya IBU.FATMA WATI Dari Kota surabaya Ingin Berbagi Cerita
    dulunya saya pengusaha sukses harta banyak dan kedudukan tinggi tapi semenjak
    saya ditipu oleh teman hampir semua aset saya habis,
    saya sempat putus asa hampir bunuh diri,tapi saya buka
    internet dan menemukan nomor Ki Dimas,saya beranikan diri untuk menghubungi beliau,saya dikasi solusi,
    awalnya saya ragu dan tidak percaya,tapi saya coba ikut ritual dari Ki Dimas alhamdulillah sekarang saya dapat modal dan mulai merintis kembali usaha saya,
    sekarang saya bisa bayar hutang2 saya di bank Mandiri dan BNI,terimah kasih Ki,mau seperti saya silahkan hub Ki
    Dimas Taat Pribadi di nmr 081340887779 Kiyai Dimas Taat Peribadi,ini nyata demi Allah kalau saya bohong,indahnya berbagi,assalamu alaikum.

    KEMARIN SAYA TEMUKAN TULISAN DIBAWAH INI SYA COBA HUBUNGI TERNYATA BETUL,
    BELIAU SUDAH MEMBUKTIKAN KESAYA !!!.
    PESUGIHAN DANA GAIP KY DIMAS KANJENG

    ReplyDelete
  22. Betul lah tu dia kata dia tak tidur....dia cuma pejam mata je....kalau betul tidoq tentu dia berdengkur bunyi kroh...kroh..kroh...penat dok pi buat kempen nak gulin mukhris...kan kenyataan terbaru dia kata dia boleh keja 7 hari seminggu...hang boleh ?...keja 7 hari seminggu...takut hangat2 taik ayam saja kot atau ais ketui...baru keluaq peti ais keras...lama sikit cayaq .....

    ReplyDelete
  23. Betul lah tu dia kata dia tak tidur....dia cuma pejam mata je....kalau betul tidoq tentu dia berdengkur bunyi kroh...kroh..kroh...penat dok pi buat kempen nak gulin mukhris...kan kenyataan terbaru dia kata dia boleh keja 7 hari seminggu...hang boleh ?...keja 7 hari seminggu...takut hangat2 taik ayam saja kot atau ais ketui...baru keluaq peti ais keras...lama sikit cayaq .....

    ReplyDelete
  24. mat basah ni ada kencing manis kot asyik tidur jer,tengokkanmuka ngan tubuh mmg ada mengidap sweet pee ni ... tu sebab badan lemah asyik nak tido memanjang ..... silap gaya senjata pun dah tumpui !!

    AWAS !!
    Budak Budak Dilarang Masuk !!
    Jom Terjah >>> KLIK SINI !! <<<

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...