Wednesday 13 June 2012

BERITA LAWAK GEMPAR TETAPI BENAR!!!!... NAZRI AZIZ SAHKAN DIPARLIMEN BAHAWA PARA PESERTA BERSIH 3.0 MAU GULINGKAN KERAJAAN HANYA DENGAN MENGGUNAKAN AIR BOTOL DAN GARAM....JANGAN TIDAK PERCAYA BEB!!!



DS Nazri Aziz, Menteri di Jabatan Perdana Menteri apabila disoal oleh YB Lim Kit Siang diParlimen hari ini, mengaku secara terbuka bahawa kerajaan ada bukti yang para demontras Perhimpunan BERSIH 3.0 akan menggunakan air botol dan garam sebagai senjata untuk menggulingkan kerajaan UMNO secara kekerasan.. secara revolusi.

Admin tak tahu cara mana nak respon pada jawapan seorang Menteri Kanan UMNO ini.

Nak ketawa kesian nanti kata dia bangang...nak diamkan diri nanti rakyat pula kata kita yang bangang.. nak menangis tak sampai hati.

Inilah mutu dan kualiti yang ada pada para pemimpin UMNO...Dengan botol air mineral dan garam boleh tumbangkan kerajaan yang mempunyai kelengkapan senjata canggih termasuk kapal terbang pejuang, kapal perang dan kapal selam.

Begitu sekali lemah dan longgarnya sistem pertahanan dan keselamatan dinegara kita?.

Mengapa tergamak dan sanggup seorang Menteri veteran mengeluarkan kata-kata sedemikian rupa dalam parlimen?

Sebabnya dia ingat rakyat kini boleh diperbodoh-bodohkan...boleh hina dan perlekehkan kebijaksanaan rakyat.


ENOUGH IS ENOUGH.. CUKUPLAH TU UMNO DIBERIKAN AMANAH DAN MANDAT UNTUK MEMERINTAH NEGARA KITA YANG TERCINTA, MALAYSIA...

5 comments:

  1. KO JANGAN DOK PERLI DEPA TU...KALAU ORANG DAH KECUT PERUT..ORANG TENGOK PISANG PUN KATA PISTOL..TENGOK BOTOL AIR MINERAL PUN KATA BOM...PM PLAK TENGOK GARAM MACAM TENGOK C4...

    ReplyDelete
  2. nasib baik dia tak cakap pakai buluh runcing..

    ReplyDelete
  3. kira budak tadika pun boleh guling kerajaan ek...begitu mudah sekali(macam ayat iklan pencuci)sama ada rakyat bodoh atau rakyat pilih orang yg bodoh jd menteri

    ReplyDelete
    Replies
    1. Menteri cerdik, yang bodoh pengundi dia. Mengaji sudah, solat buat tapi malaun macam ni pun diundi juga. Berat nanang Melayu!!!

      Delete
  4. Mabuk air ketum ke mabuk wiski???

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...