Friday 29 June 2012

BERITA TERKEJUT BERUK!!.. BERITA KONONNYA BAKAL MENANTU KESAYANGAN DS NAJIB RAZAK DAN DS ROSMAH MANSOR SEDANG MENERIMA LATIHAN TENTERA DI SANDHURST RUPA-RUPANYA MENERIMA LATIHAN DISALAH SEBUAH PUSAT LATIHAN TENTERA DIPORT DICKSON, NEGERI SEMBILAN!!!



Daniyar Nazarbayev kini di Pusat Latihan Tentera di Port Dickson, Negeri Sembilan, walaupun ada keraguan latar belakang akademiknya.


Sebelum ini heboh diperkatakan bakal menantu Najib Razak/Rosmah Mansur, warga Kazakhtan, Daniyar Nazarbayev sedang menerima latihan tentera di Maktab Tentera Sandhurst, England, rupa-rupa salah... beliau berada di Malaysia sebaik saja disahkan bertunang dengan anak Najib/Rosmah.

Admin rasa pelik.. kriteria apa yanbg diguna pakai oleh Kementerian Pertahanan Malaysia dalam menerima masuk bakal anak menantu Najib Razak ini...Akedemik? atau kuota kroni dan kaum kerabat.

Apa-apa pun biarkan gambar berbicara.. cakap banyak tak guna punya.. buang masa dan nafas saja.

Apa yang pasti persepsi rakyat yang ada penyalahan guna kuasa berlaku dalam bakal menantu Najib Razak/Rosmah Mansur diberikan keistimewaan bersama sama dengan rakyat Malaysia menjalani latihan tentera disalah sebuah Pusat latihan Tentera di negara kita.

ADAKAH BELIAU BAKAL MENJADI PANGLIMA ANGKATAN TENTERA MALAYSIA KITA?... DIMOHON SELISEH MALAIKAT 44.

3 comments:

  1. mana datangnya Malaikat 44? mana ko belajar hal nih? jangan sebut lagi malaikat 44....

    ReplyDelete
  2. kek mano laie kuah nak tumpah bukankah kek nasi,kek mano laie bolot nak poie mestilah kek luboknyo.dah pandanlah tu menantu balik kek lubok omak mentuo dio kek pot diksenlah.tompek tu kan kek omak mentuo dio.

    ReplyDelete
  3. aik masuk kolej tentera pun boleh jadi modal fitnah

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...