Sunday 17 June 2012

BIAR GAMBAR-GAMBAR BERBICARA... BUKTI JOHOR BUKAN LAGI KUBU PALING KUAT UMNO DALAM DUNIA...SEKITAR CERAMAH PAS DI SAGIL, MUAR, JOHOR SEBAGAI BUKTINYA.



Istilah UMNO kubu paling kuat dalam dunia dan deposit tetap untuk setiap pilihanraya boleh dipertikaikan kini.

Lihat saja gambar-gambar sebagai paparan mencuit minda.

Ceramah Perdana PAS di Sagil,  Muar, Johor malam tadi 16hb Jun 2012.

Gelaran pemimpin kudis terhadap YB Ir Nizar Jamaluddin langsung tidak menguncupkan sokongan rakyat kepada PAS/PR.

Rakyat sudah bertekad..maukan perubahan menyeluruh.

Insy'Allah negeri Johor bakal memiliki Menteri Besar yang baru.

5 comments:

  1. PAS akan dihormati kiranya mngamalkan sikap berprasangka baik sesama umat Rasullah SAW dan tidak mengamalkan sikap suka menghina dan mengkeji sesama umat Rasullah.. tetapi PAS semakin dipandang hina dan meluat dikalangan pengikut2nya dalam diam, bila minda pengikut2 muda nya yg ada PHD(perasaan hasat dengki) serta sifat biadap nya kepada sesama umat Rasullah SAW.. Jd.. apa guna nya kopiah dan sarban yang dililit di kepala srta kewarakan yang diperlihatkan dismping ucapan2 mereka yg pndai bermain lidah,mempergunakan firman2 Allah SWT serta hadis2, kiranya dlm masa yg sama mereka ini juga di chop sebagai cakap tak serupa bikinnn!!!!.. Oleh itu.. seluruh umat islam dinegara ini, fikirkan dan nilaikan lah... Semoga Allah jua yg memberi petunjuk terhadap kejahilan yg ada pd diri kita semua..agar kita sedar sebelum tiba waktunya- PERKASA MUAR ADmin...

    ReplyDelete
    Replies
    1. "mempergunakan firman2 Allah SWT serta hadis2".memang la kena guna,sebagai umat islam mmg kita perlukan hadis2 sebagai panduan...xkan la nak ikut fahaman british yg umno gunakan...cakap pakai akai la brader.. A.B.U...ASALKAN BUKAN UMNO!!

      Delete
    2. setuju Anonymous18 December 2012 10:51 ..PERKASAM mmg mcm tu..Puak jahilliah yg dikenali

      Delete
  2. apsal sikit sangat orang yg datang? kesian ceramah pakatan rakyat. mana leh lawan himpunan 1 juta belia. siap dengan k-pop lagi.

    ReplyDelete
  3. perli nampak? KAHKAHKAH

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...