Tuesday 26 June 2012

DEMI KRONI, UDA SANGGUP ROBOHKAN BB PLAZA DAN MENGARAHKAN KESEMUA 167 PENGHUNINYA, 60% ADALAH PENYEWA MELAYU/BUMIPUTERA KELUAR DEMI MEMBERI LALUAN KEPADA MRT.



Bukit Bintang
Plaza (BBP), ikon  pusat membeli-belah sejak  tahun 1970-anyang dibina di tengah-tengah Kotaraya Kuala Lumpur, pusat  membeli-belah paling sibuk di Kotaraya ini, akan dirobohkan untuk memberi laluan untuk pembinaan selaras rel di Lembah Klang MRT, pemilik pusat membei belah UDA Holdings Bhd berkata hari ini.

UDA Holdings Bhd, firma milik Kementerian Kewangan, menambah bahawa kesemua 167 penyewa  gedung membeli belah yang terkenal itu, 60 peratus daripadanya adalah Bumiputera perlu  mengosongkan bangunan itu menjelang akhir tahun ini.

Tetapi pengumuman yang dibuat oleh UDA Holdings hari ini melalui  naib presiden kanannya Syed Ahmad Nazri Syed Kamaruzaman, bercanggah dengan kenyataan terakhir MRT sebelum ini.

Sebelum ini  wakil pemilik projek MRT  memberitahu dan berjanji  bahawa penyewa BB Plaza boleh kekal, walaupun rancangan untuk mengintegrasikan stesen
landasan keratapi melibatkan sedikit BB Plaza.

DEMI KRONI BERSELINDUNG SEBALIK LAUNGAN PEMBANGUNAN.. UMNO SANGGUP MENGANIAYA PARA PENIAGA BUMIPUTERA DITENGAH-TENGAH KOTARAYA KUALA LUMPUR..


UMNO BERJUANG UNTUK KETUANAN MELAYU ATAU PUN KRONI?,, JAWAPANNYA IALAH.. UNTUK KRONI DAN KAUM KERABAT TERDEKAT..


NAMPAKNYA PEMBONGKARAN SDR RAFIZI RAMLI, PENGARAH STRATEGI PKR SEMALAM MENGENAI ADANYA CAMPUR TANGAN NAJIB RAZAK SECARA TERUS DAN JELAS DENGAN MEBERIKAN PROJEK INI KEPADA SYARIKAT GEORGE KENT TANPA PEMBIDAAN TERBUKA SERTA MENIDAKKAN SYOR DAN CADANGAN DARI PENGENDALI MRT ADA KAITAN DAN KEBENARANNYA.

1 comment:

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...