Wednesday 13 June 2012

GEMPAR GEGAR TETAPI BENAR!!!....EZAM DAN ZUL KULIM BOIKOT CERAMAH TIBAI DIPEJABAT ADUN PERMATANG BT 3, SG TERAP TANJUNG KARANG SEBAB TAK SEBULU DENGAN NOH OMAR!!!!.. SEBAB ADA UPACARA SANDIWARA KONONNYA JENTERA PKR TG KARANG LUMPUH!!!!...BIAR GAMBAR-GAMBAR BERBICARA!!!! NOH OMAR DAH KENA MAIN OLEH MEREKA!!!!.. PADAN MUKA WEH!!!!



Malam tadi di pejabat ADUN Peramatang, Bt 3, Sg Terap , Tanjung Karang, Selangor diadakan ceramah Perdana anjuran TIBAI.

Dua penceramah jemputan ialah Senator Ezam Mat Noor dan YB Zul Nordin Kulim.. Walaupun DS Noh Omar wakil Parlimen Tg Karang, beliau tidak dimaklumkan dan dijemput langsung pada awalnya.

Pada malam tadi Ezam dan Zul Nordin langsung tak nampak kelibat dan bayang mereka.

Penganjur dah merah padam malu muka...Kelam kabut talipon Noh Omar supaya datang segera dengan memberi alasan kononnya jentera PKR Tg Karang, Sekinchan dan Kuala Selangor dibubarkan dan lumpuh.

Lebih lawaknya tu, pendengar lelaki yang hadir diberikan setiap seorang kopiah putih secara percuma untuk dipakai bagi mengambarkan yang penyokong PAS ramai yang hadir.

Noh Omar kelihatan amat sedih pilu dan kecewa dengan acara yang disandiwarakan oleh penganjur ceramah TIBAI..Sepanjang malam itu muka dia kelihatan sunggul muram saja. Dia tahu yang beliau sudah kena main.

Selepas upacara sandiwara lawak giler selesai, beliau kelihatan bergegas meninggalkan majlis.

Maunya tidak, dah lah kehadiran ciput sampai budak kecil diangkut dan kerusi kosong disusun berdiri, kena main lagi..


BIAR GAMBAR-GAMBAR BERBICARA SEBAGAI MENYOKONG ARTIKEL INI SEBAGAI FAKTA DAN BUKAN AUTA...NOH OMAR ANGKAT TANGKAT PUN LANGSUNG TIDAK BERMAYA DAN NAMPAK CERIA.

3 comments:

  1. Admin kena bagi ulasan mengapa,bagaiman,kenapa dan bila berlaku pada bawah gambar terutama yang melibatkan aktiviti politik pada setiap artikel yang disiarkan.

    ReplyDelete
  2. Share dan publish diblog teman

    ReplyDelete
  3. ALAMAK!! ADA JUGA KE JUAK HARAM JADAH MALAM TADI!!

    SAH LAH PENIPU BESAR!!!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...