Saturday 16 June 2012

GEMPAR PANAS PUNYA KISAH!!!... ESOK TAN SRI MUHYIDDIN YASSIN KE PERAK, AKAN DISAMBUT DENGAN PEMBERIAN HADIAH KISAH BANGUNAN UMNO BUKIT GANTANG DISITA SEBAB BERHUTANG LEBIH RM1.7JUTA...


Sila klik pada foto-foto untuk paparan yang lebih besar dan jelas


Esok ketibaan Timbalan Perdana Menteri ke Bukit Gantang,Perak akan disambut dengan pemberian hadiah,  pejabat utama Umno Bahagian disita,  berikutan satu pertikaian dimahkamah.

Pada pukul 10.0 pagi semalam, 15hb Jun 2012 , JRAS Corporation telah berjaya mendapatkan perintah mahkamah untuk menyita bangunan Umno Bukit Gantang berikutan kegagalan satu projek di Trong.
Penyitaan tersebut sepatutnya dibuat kelmarin, tetapi oleh kerana terdapat beberapa masalah teknikal, maka ianya hanya dapat dilakukan semalam. Bailif Mahkamah Taiping telah melekatkan surat penyitaan dipintu utama bangunan tersebut.
Tidak ada kakitangan Umno Bahagian Bukit Gantang yang datang bertugas semalam kerana mereka telah mendapat tahu lebih awal dan pintu bangunan telah dikunci dari dalam. Pihak mahkamah terpaksa menggunakan khidmat tukang kunci untuk memastikan semua pintu masuk dikunci.

KALAU BANGUNAN SEBESAR ITU PUN UMNO GAGAL NAK URUS DENGAN BAIK.. IKUT HUKUM LOGIK KALAU DIBERI TERUS AMANAH UNTUK MENGURUS DAN MENTADBIR NEGARA, MAKA TIDAK HAIRAN DAN TERKEJUT NEGARA KITA BOLEH MUFLIS DAN TERGADAI.



5 comments:

  1. Ini berlaku akibat satu badan bernama darul taklim yg mengunakan alamat pejabat umno"... Dan bukan kerana UMNo ..jelas!!! Jgn cuba sampaikan cerita yg tidak benar .

    ReplyDelete
  2. dah kalau UMNO bodoh tak kasik kebenaran pakai alamat tu, takkan semua nie terjadi. jangan jadi bodoh cam lembu kak jat wahai en mohd adri... ingat senang2 camtu ke mahkamah nak sita bangunan? gi buat research sikit kat court bukit gantang, jangan jadi lembu duduk dalam kondo sedara...

    ReplyDelete
  3. OTAK LEMBU...LEMBU JUGA LAH....ADA SAJA NAK LEMBUKAN ORG...ITU LAH OTAK UMNO....

    ReplyDelete
  4. BODOH MACAM TASIK PENCACAI FUCKATAN LUAR TABIE NI.FITNAH SAJA YANG TAU. ITU BUKAN BANGUNAN UMNO LA. NAMPAK SAJA MACAM BANGUNAN UMNO. ITU ABANG NON CAKAP BUKAN AKU CAKAP

    ReplyDelete
  5. Tak heran lah Perak Hanjung pun dijualnya. Kilang simen lagi besar sementara otak pemimpin umno perak kecik sangat. Nak meniaga!!! Meniaga taik kucing. Jual ikan pekasan bolehlah!!!!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...