Monday 11 June 2012

KERANA BENCIKAN ULAMA... PENCACAI UMNO TERGAMAK KELUARKAN PERKATAAN DAJJAL KEPADA USTAZ AZHAR IDRUS..



Kerana terlampau benci kepada ulamak yang mau membawa anak-anak muda khasnya dan umat Islam amnya, kejalan jalan yang diredhai Allah SWT, pencacai UMNO sanggup dan tergamak memanggil Ustaz Azhar Idrus, ikon terkini yang amat popular dikalangan anak-anak muda Islam sebagai Ulama Dajjal dari pantai timur dengan membuat gambar superimpose.

Dulu bekas Ketua Polis Negara, Tan Sri Rahim Noor menggelarkan YAB Datuk Bentara Setia Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat sebagai "bapa kafir"...kini giliran Ustaz Azhar Idrus pula menjadi sasaran.

"Ulama-ulama" yang menjadi tukang angguk kepada politik sempit dendam kesumat UMNO disanjung dan dipuja.

Tetapi dia lupa...informasi kini boleh dipetik dengan jari...dunia maklumat tanpa sempadan..informasi yang boleh diperolehi dengan begitu mudah dan pantas dalam dunia maya walaupun media-media milik dan kawalan UMNO cuba menyembunyikan dari pengetahuan rakyat.

Pelik sungguh apa yang berlegar dijiwa dan minda para pengikut, pendokong dan penyokong UMNO. Mengapa terlalu benci kepada ulama yang mengajak kepada kebaikkan.

Hanya disebabkan Ustaz Azhar Idrus memetik gitar dilabelkan sebagai Ulama Dajjal.

Adakah ini hasil pengisian kerohanian yang berjaya diserap dan diterapkan oleh Kerajaan UMNO 1M'sia?

Perbezaan politik ada had dan batasannya...Jangan sampaikan ulama dijadikan bahan sasar fitnah jijik tanpa ada perasaan takut kepada dosa.

Terlupa yang Najib Razak pemimpin teragung UMNO masa kini pun memetik gitar dalam satu program anjuran Pemuda Barisan Nasional, sebagai satu helah mau megambat hati dan jiwa anak-anak muda yang terleka dengan dunia hiburan.

Yang itu tidak pula mereka labelkan PEMIMPIN DAJJAL DARI PANTAI TIMUR...bukankah Najib Razak juga berasal dari pantai timur?..dari Pekan Pahang Darul Makmur.


KATA DULANG PAKU SERPIH... CUBA NAK MELABELKAN ORANG LAIN, TETAPI PEMIMPIN SENDIRI JAUH LAGI LEBIH...

1 comment:

  1. semoga d beri hidayah dan bersama perjuangan Islam selepas ni,,

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...