Sunday 10 June 2012

PASCA PEMBEKUAN PINJAMAN PTPTN KEPADA PENUNTUT-PENUNTUT UNISEL DAN KUIS....BIAR GAMBAR-GAMBAR BERBICARA....DISEKITAR CERAMAH MERDEKA RAKYAT DIKAJANG...MAKIN DITEKAN MAKIN KUAT SOKONGAN RAKYAT KEPADA PAKATAN RAKYAT..



Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN) telah melakukan kesilapan besar apabila membekukan sementara kemudahan pinjaman kepada penuntut Universiti Selangor (Unisel) dan Kolej Universiti Islam Antarabangsa (Kuis).

Cubaan dilakukan PTPTN ini jelas menaikkan kemarahan rakyat..


Walaupun dalam keadaan hujan turun renyai-renyai,  ribuan warga Kajang berhimpun di Stadium Kajang malam tadi bagi menyuarakan sokongan padu mereka kepada kerajaan PKR/PR Selangor yang dipimpin oleh Tan Sri Khalid Ibrahim.

Politik dendam kesumat amalan UMNO dari dulu, kini dan selamanya sudah tiada tempat dihati rakyat .

UMNO lupa, dikalangan penuntut-penuntut UNISEL dan KUIS bukan semuanya dari anak-anak penyokong Pakatan Rakyat...jumlahnya bukan sedikit.

Ini yang membuatkan ada dikalangan  penyokong tegar UMNO di Selangor sudah mula sedar permainan politik para pemimpin mereka....Sanggup berlaku zalim keatas anak-anak ahlinya demi politik sempit dendam kesumat yang bertindak mengikut suruhan jiwa yang sedang marah dan kacau.

SAMPAI BILA UMNO MAU BERPERANG DENGAN RAKYAT?..


UMNO IS DEAD... PAS GANTI UMNO... PR GANTI BN..

1 comment:

  1. salam sahabat seperjuangan ,boleh add blog zulh http://zulhairiaziz99.blogspot.com/ dalam bloglist tuan... T'kasih

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...