Saturday 2 June 2012

PASCA PINDAAN AKTA KETERANGAN (2012) DAN HIMPUNAN UMNO STADIUM BUKIT JALIL......NAMPAKNYA PAS GAGAL MENGHIMPUNKAN PENYOKONG, PENDOKONG DAN AHLI-AHLINYA DI STADIUM DARUL AMAN, ALOR SETAR...MENGIKUT PENGIRAAN YANG DIGUNA PAKAI RAIS YATIM, TAK SAMPAI 1,000 YANG HADIR....SILA LIHAT KOLEKSI FOTO-FOTO SEBAGAI BAHAN BUKTI...SEDIH DAN PILU MENGGURIS HATI...



Nampaknya gelombang merah di Stadium Bukit Jalil pada 11hb Mei 2012 yang dihebahkan melebehi 250,000 gagal dipintas maupun ditandingi oleh PAS..

Himpunan Hijau menuju ke Putrajaya sekadar mampu menghimpunkan tak lebih dari 1,000 orang saja...cara pengiraan diambil pakai kaedah BERNAMA..

1,000 orang yang datang pun kena angkut dengan diberi upah RM500 seorang... siap janji dibawa pergi shopping lagi..

Berbeza dengan UMNO...mereka datang dengan sukarela tanpa perlu diangkut dengan bas secara percuma, diberi baju T, nasi bungkus, air mineral dan wang saku..

Kalau PAS nak pasang angan-angan nak ganti UMNO...baik lupakan saja..

Dulu boleh.. kini UMNO telah dipimpin oleh seorang insan yang amat istimewa...BERANI, BISTARI DAN BERAKHLAK MULIA.... asal dari orang kebanyakkan...berjiwa Melayu tulin 110%...

Sila lihat koleksi foto-foto ini...

Mana ada orang kan?...Sekiranya nampak ramai orang tu bermakna skrin komputer anda sudah rosak..


PSSTT.. JUAK-JUAK UMNO... OK TAK ARTIKEL NI?...

OOPPPSS..SORILAH JUAK-JUAK UMNO...FOTO YANG PERTAMA TU DISNAP KELMARIN SEMASA MEMBUAT PERSEDIAAN.. MEMANGLAH NAMPAK TAK DE ORANG...AISYEHMAN!!!...NAMPAKNYA GAGAL LAH USAHA DAN NIAT SAYA NAK BODEK UMNO..


UMNO IS DEAD!!!!!!!... PAS GANTI UMNO.... PR GANTI BN..

1 comment:

  1. Tahniah PAS... semoga menjadi pejuang islam yg tulen.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...