Friday 8 June 2012

PENGANJUR BERTAM "NITE" DENGAN TARIAN ALA-ALA K-POP TELAH MENGUTUS SURAT MOHON RIBUAN MAAF ATAS KESILAPAN MEREKA!!!!!



Berikut adalah 2 keping surat permohonan maaf dari pihak penaja ‘Tarian Tradisional’ di Bertam Nite yang telah dianjurkan oleh Jentera Pilihanraya Pakatan Rakyat DUN Bertam pada 3 June 2012 yang telah mencetuskan kontroversi serta salah faham yang diambil kesempatan oleh juak-juak UMNO untuk membuat serangan dan hentaman.


Surat-surat tersebut  telah ditandatangani oleh Pengurus Besar syarikat Public Pavillion Holdings Sdn. Bhd. sendiri,  Mr Kenny Zhu. .. Siap beri no fon lagi....


Difakskan kepada Pejabat Penerangan PKR Negeri dan ditujukan kepada Tuan Haji Johari Kassim pada 6 June 2012.


Menurut apa yang tertera dalam surat ini pihak Public Pavillion Holdings Sdn. Bhd. mengakui bahawa mereka adalah pihak yang menaja ‘Tarian Tradisional’ di Bertam Nite pada 3 June lalu.


Pihak mereka juga mengakui kesilapan dalam menentukan pakaian para penari dalam salah satu persembahan mereka dan ianya adalah disebabkan oleh kesilapan komunikasi (communication errors).


Ianya adalah tidak disengajakan dan oleh itu pihak mereka memohon ribuan kemaafan atas segala kesulitan yang telah timbul.


KESIMPULANNYA.. INI ADALAH KESILAPAN TULIN DARI PIHAK PENGANJUR DAN BUKANNYA DIATUR OLEH PARTI KEADILAN RAKYAT.. TIDAK TIMBUL TARIAN ALA-ALA K-POP INI ACARA YANG DIMAUKAN OLEH PKR DARI AWAL LAGI.... DENGAN PENJELASAN BERSURAT INI MAKA ADMIN SUDAH BERANGGAP PENJELASAN YANG AMAT MEMUASKAN....CASE CLOSED!!!.

2 comments:

  1. buang yg keruh ambil yg jernih

    ReplyDelete
  2. Wakakaka....isu paling berharga pd bn lh konon wakakakaka

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...