Saturday 18 January 2014

BERITA GEMBIRA UNTUK RAKYAT TERENGGANU KERANA MEMBERIKAN UNDI KEPADA UMNO PADA PRU 13 LALU .... SEMUA MAHAL DI KUALA TERENGGANU.


Bangga sungguh menjadi rakyat Terengganu ... semua mahal di Kuala Terengganu .. mahal melebehi bandar besar lain di Malaysia ... kira Kuala Terengganu sudah setaraf New York atau London... sudah boleh digelar bandaraya termaju dan termoden di Asia.

Bijak sungguh kerana masih berikan kepercayaan kepada UMNO untuk menerajui negeri Terengganu sampaikan harga barang-barang keperluan harian jauh lebih mahal dari bandar-bandar besar di negara ini.

Mungkin falsafah kerajaan UMNO Terenganu ialah kalau mau menjadi kota bertaraf tinggi maka perlunya harga barang-barang keperluan harian harga jauh lebih tinggi dari bandar-bandar lain.

Tidak menghairankan jika ada nanti pemimpin UMNO berkokok memberitahu para penyokongnya yang negeri Terengganu akan mencapai taraf negeri maju sebelum Malaysia yang masih terkial-kial berangan-angan nak capai negara maju tahun 2020.

4 comments:

  1. Negara maju kangkong.bukan senang2 je nak jadi negara maju.apa lagi kalau pm kangkong bodoh macam umno.kahkahkah

    ReplyDelete
  2. Kejadian rogol lagi ?lihat sini

    ReplyDelete
  3. Seronoknya kalau Terengganu jadi maju dgn harga barangan yg mahal

    ReplyDelete
  4. masa banjir dulu harga kangkung naik, tapi turun lepas tak ada banjir. kalu ikut teori ngok najib dan kawan2nya, tak lama lagi turun la harga barang 2 kat tengganu tu sebab dah tak banjir...... tunggu aje laa.. sementara tu, pakai dulu duit brim tu bayar kenaikan harga tu .....

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...