Sunday 5 January 2014

AHLI PARLIMEN PKR/PR KUANTAN YANG TIDAK BERHATI PERUT!!! ... BERI BANTUAN TILAM KEPADA MANGSA BANJIR YANG BERPENDAPATAN RENDAH DAN SUSAH TIDAK KIRA ANUTAN POLITIK!!!!



Pagi ini Ahli Parlimen PKR/PR Kuantan, YB Fuziah Salleh telah memberi bantuan dan sumbangan tilam untuk mangsa banjir yang hidup susah dan berpendapatan rendah kepada warga Kg Belukar, Kg Kurnia dan Kg Razali tanpa mengambil kira parti apa mereka sokong dan dakap.

Mereka tidak akan ditanya parti mana mereka sokong .. dalam borang permohonan pun tiada soalan menjadi ahli parti PKR cabang mana.

Amat jauh berbeza dengan permohonan TEKUN.

Itu bezanya antara wakil rakyat PR dengan UMNO/BN.

Ketua Wanita UMNO Kuantan perhambat rakyat jika tidak suka dengan UMNO/BN tapi wakil rakyat Kuantan dari PKR/PR bantu rakyat tanpa ambil kira apa parti yang didokongi dan di sokong.

Jadi tidak hairanlah mengapa musibah banjir ini membuka belang sebenar siapa itu UMNO sehingga membuka mata, minda dan jiwa rakyat yang selalu ini menyokong membuta tuli UMNO sudah mula beralih arah dan berhijrah.

Parti mana berjiwa rakyat dan parti mana berhambat rakyat.

11 comments:

  1. Kami mangsa banjir dlm tertekan. apa ug kami mahu adalah HIBURAN dan bukannya tilam. setakat tilam tu apalah sangat. Bawakan artis dan pesta untuk kami bukanya tilam. sekarang adalah masa untuk kami melepaskan tekanan bersama keluarga. persembahan artis seperti yg di anjurkan umno lebih berfaedah

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan pukul anak sindir menantu sedara...dalam maknanya tu...x faham2 lagi entah la

      Delete
    2. kejaan kata nak bagi duit kat mangsa banjir hari tu....dah dapat ker belom? Kalu blom dapat cepat2 mintak.....

      Delete
    3. Anon 10:34 HIBURAN yang macam mana? Tarian separuh tiang ke atau separuh bogel? Artis yang perlu dijemput untuk persembahan bolehlah panggil Hassan Jati/Ibrahim Al Katak

      Delete
  2. sebahgian manusia tdk ada rasa syukur.

    ReplyDelete
  3. tu mesti bukan BN bagi. Kalu BN bagi mesti ada lambang dacing.
    Tahniah PR

    ReplyDelete
  4. Btl,kami x nk bughah,kami nk tgk 'lurah',tlg la kerajaan!!tlg la tok mufti huruharasanasini,tlg lah..

    ReplyDelete
  5. eh bukan dulu ada menteri cakap dari bagi khemah baik bagi tilam? menteri tu mana gi? cari kilang nak mark-up harga ke? mesti tengah BERBUIH mulut dia tu hehehe... ada ke yang mintak air-con masa tu? ishk ishk ishk menteri umno sume jenis yang masuk jamban,.. flush je terus hahahaha

    ReplyDelete
  6. Astagfirullahal'azim......taubatlah sblm ALLAH bertambah murka

    ReplyDelete
  7. Apa apa hal ikut cara saya semua untung.. I am the best.



    keza

    ReplyDelete
  8. cuba tanya ahli parlimen kuantan lagi....
    best tak tidor kat hotel di china?

    eh...rumah dia pun kena banjir ke sampai kena bermalam di hotel mewah di China?
    hebat....ahli parlimen yang berjiwa 'rakyat'...

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...