Thursday 23 January 2014

EDISI SYUKUR DAN TERIMA KASIH KEPADA UMNO!!!! ... KANGKUNG KINI SUDAH SAMA TARAF DENGAN AYAM ....RM7 SEKILO!!!


“Kangkung dulu naik, sekarang ini dah turun. Bila turun apa pasal tak puji kerajaan? Bila naik salahkan kerajaan. Ini tidak adil" ...

Ok lah .. sebab Najib mau rakyat puji kerajaan maka sebagai rakyat di negara ini Omak Kau ingin nak lafazkan kata-kata pujian paling tinggi kepada kerajaan UMNO/BN pimpinan Najib Razak kerana ada negeri di Sarawak sudah mulai jual kangkung dengan harga yang hampir sama dengan ayam .. RM7 sekilo.

Jangan salahkan kerajaan UMNO/BN yang terkenal seantaro dunia sebagai kerajaan yang tiada cacat celanya yang berketuakan seorang maksum keramat hidup.

Harga kangkung naik sebab salah rakyat yang suka makan kangkung seperti juga tambang bas naik salah rakyat juga.

Dalam Malaysia selagi UMNO memerintah kesemua perkara yang membebankan rakyat bukannya salah kerajaan UMNO/BN tetapi rakyat.

UMNO/BN tidak boleh dipersalahkan malahan wajib diberikan pujian dan ucapan terima kasih.. Terima kasih UMNO/BN .. Terima Kasih banyak-banyak.
.. Siapalah rakyat tanpa UMNO/BN .. Dimanakah Malaysia tanpa Najib Razak.

5 comments:

  1. haaa...sokong r lg krajaan firaun nie..gini lar jdinyer..sampai kering r dorang kikis...betul dasar penyamun r..

    ReplyDelete
  2. Makan Kangkong minum Kangkong main Kangkong tidur Kangkong kencing Kangkong berak Kangkong Ngongkek KangkAng. Hahahahaha

    ReplyDelete
  3. Syukur,t ksih tok jib...
    Agak2 blh msuk syurga ke wahai tok peti huruhara sanasini,ostad botolberi,prof wacaya muhaya..sbb aku x bughah,x bising2,mensyukuri nikmat!!

    ReplyDelete
  4. Di Malaysia ini sayangnya ada segelintir manusia membela pemerentah secara membabi buta walaupun perkara yg dibela itu tidak sepatutnya mendapat pembelaan. Contoh harga minyak naik,tol naik, sepatutnya kita sebagai rakyat yg perihatin menentang kenaikan tersebut tetapi tidak ada rakyat 47% menyokong kenaikan kenaikan tersebut walaupun mereka sebenarnya menderita dengan kenaikan2 itu. Manusia spt ini tiada memiliki jiwa pembelaan dan perjuangan yg ada dalam diri mereka jiwa pembodek,sombong,belagak tak tenru hala dan suka cakap besar. Kalau di negara lain dah lama UMNO/BN ini tumbang. Lagi satu SPR tidak telus mengendalikan Pilihanraya. Pihak polis juga bekerja rapat dgn SPR bagi memenangkan UMNO/BN setiap kali Pilihanraya sampai kiamatlah parti lain tak bolih ambil aleh pemerentahan. Kepada rakyat 47% berfikir lah dgn waras kita boleh sokong dlm perkara yg benar tapi yg tidak benar kita kena tentang dan bersama rakyat 53%.

    ReplyDelete
  5. popular sungguh muka mak cik tudung merah tu,ada iras2 mona fandey

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...