Thursday 23 January 2014

INILAH WAJAH-WAJAH SUSPEK UTAMA KES BUNUH KANAK-KANAK PEREMPUAN 2 TAHUN DENGAN KEJAM KELMARIN.


Seperti yang diketahui umum, negara sekali lagi di gemparkan dengan kejadian jenayah kejam apabila seorang kanak-kanak perempuan yang baru berusia dua tahun, Nursyafiqah Adawiyyah Abdullah ditemui mati dibunuh dengan kejam di sebuah rumah tidak berpenghuni di Taman Permint, Seri Paka Fasa Dua, Dungun kelmarin.

Dan semalam, polis mengesahkan empat orang termasuk ibu kanak-kanak malang itu telah ditahan dalam usaha menyelesaikan kes berkenaan.


Berikut adalah gambar tiga daripada mereka yang sedang digari dan berada dalam tahanan polis.

Walaupun marah dan kesedihan tidak hilang begitu sahaja, namun melihat mereka-mereka ini ditahan dan bergari memberikan sedikit kelegaan sebenarnya.

Jutaan tahniah kepada PDRM atas kecekapan selesaikan kes of public interest ini dengan pantas dan jayanya.

5 comments:

  1. Dirogol datuk dan kini ketagihan seks. Berzina dengan kenalan FB walaupun kenal baru sehari? lihat sini

    ReplyDelete
  2. Wahai pemerintah laksanakan hukum hudud.selagi hudud tidak dilaksanakan jenayah seperti ini akan berulang lagi.sampai bila lagi kita ingin menolak hukum hudud,sudah tiba masa untuk kerajaan sekarang laksanakan.

    ReplyDelete
  3. ya betul.bila hudud dilaksanakan kita akan lebih aman.kepada macai2 bn selagi perkara seperti ini tidak terjadi pada keluarga kamu sendiri selagi itula kamu tidak sedar pentingnya melaksanakan hudud.

    ReplyDelete
  4. Mentaliti kita menjadi tanda tanya negara2 luar. Apakah kita tiada harga diri? Sedih bila kita memikirkannya...
    Jika berkesempatan jenguk2 la ke blog saya doknganga.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. mereka takut utk laksanakan hudud sebab mereka pemakan utama hak dan kepunyaan rakyat..mereka menggunakan yg bukan mereka punya utk kepentingan diri dan kroni...kalau hudud dilaksana..org yg pertama duhukum adalah mereka sendiri..sebab tu bermacam2 alasan mereka cakap kenapa hudud tidak perlu...!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...