Tuesday 21 January 2014

EDISI BONGKAR SAMPAI TERBURAI!!!! .... PERMOHONAN BANTUAN DI TOLAK KERANA SI PEMOHON PENGANUT AGAMA PAS!!!!


Baucer Silap .. Penganut Agama PAS . Maaf, tidak dpt di sokong .. Pegawai Khas ADUN Jerteh.

Omak Kau mendapat kiriman gambar berupa suatu borang pemohonan bantuan yang tidak di sokong oleh Pegawai Khas ADUN Jerteh dan seterusnya di tolak di sebabkan si pemohon penyokong PAS.

Anggota Dewan Undangan Negeri (Adun) kawasan Jerteh, ialah Muhammad Pehimi Yusof dari UMNO/BN yang baru saja di lantik menjadi Exco Kerajaan Negeri Terengganu.

Punyalah sengkek dan kangkung pembantu Exco Kerajaan Negeri Terengganu sampai labelkan PAS sebagai Agama dan bukan pertubuhan politik.


Inilah UMNO beritahu satu dunia bantuan diberikan tanpa mengambil kira fahaman politik tetapi realitinya????

19 comments:

  1. Kenapa lah begini jadinya...kalu xsetuju pun tanda tangan dan tulis tidak sokong aje sudahlah....adakah kami yang menyokong pembangkang raayat kelas dua...tapi itu lah realitinya xkira dimana negeri sekalipun jika anda penganut parti pembangkang inilah padahnya, Naamanu parti melayu LAKNATULLAH.......ABU.

    ReplyDelete
  2. hahahhaa.... aku nk repost la...

    credit omakkau

    ReplyDelete
    Replies
    1. dulu umno kini PAS21 January 2014 at 10:45

      begitu juga permohonan bantuan baja padi yg dkemukan oleh MP bacok dlm perlimen barubaru ini djwab oleh menteri pertanian permohonan dtolak kerana kesilapan isi brg n x dluluskan oleh pegawai dkementerian.realitynya macam ini lah kerana JKKK x mahu sokong n x saing maka permohonan itu dtolak,sebaliknya penyokong tegar bn x tanam padi pun dpt n jual pula kpd petani yg memerlukan.fikir fikir lah.

      Delete
  3. memang ini realitinyer,rasis,penipu...dulu,kini dan selamanyer..selagi dorang memerintah...

    ReplyDelete
  4. Salam sis omakkau
    Mohon share ya ...
    Tq

    ReplyDelete
  5. Tak lame lg ada kubor pas,pkr,umgok...nie la MELAYU...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau JKKKKK tak mau sign memang kena tanam berasinganlah
      Maklomlah kubor orang OMNu kelas orang beriman
      penganut ugama PAS jeneh ajaran sesat, mana boleh dudok sekubor

      Delete
  6. Nak tengok muka dia...http://ms.wikipedia.org/wiki/Muhammad_Pehimi_bin_Yusof. Kesian aku kat mamat ni...ugama pun dia tak tahu.

    ReplyDelete
  7. Dari kepala sampai ke ekor mengamalkan ajaran kitab umno...bersabarlah Pn Nooraini hati mereka telah menjadi hitam gelap walaupun zahirnya mengaku islam

    ReplyDelete
  8. Wahai Pn.Noraini, yakinlah bahawa rezeki Tuhan Allah yang bagi, bukan Omnu yang bagi. Segala apa yang orang Omnu dok makan itu pon kepunyaan Tuhan Allah, Allah yang bagi.

    Jika sekiranya Allah tarik rezeki yang ada pada orang Omnu, nescaya mati kebulor orang Omnu tuh.

    Oleh itu Pn.Rohani bersabar dan bermohonlah sebarang hajat terus kepada Tuhan Allah kerana Dialah Yang Maha melimpah kurniaanNya. Tak perlu JKKKK sebagai peantara/orang tengah.

    ReplyDelete
  9. Aku tak sokong amano pun hidup senang dan cukup makan dari penyokong macai amano tu. Ada juga macai yg merempat tapi bos dia tak tolong. Siaaaan. Diguna macam pempers lepas pakai buang. Nak bagi bantuan pun nak menghina. Tunggu le dia akan terhina dng sendiri macam k.toyo tu.

    ReplyDelete
  10. Eh...eh.. siapa bilang ada agama pas pula. Kalau camtu ada agama amno mca mic le. Ini kes boleh saman dia kak Cik Ani oi.. dia bawa ajaran sesat atau fitnah. Ajaran sesat kerana dia kata ada " agama pas". Pas tu parti le kangkung woooi...

    ReplyDelete
  11. Yg isi borang ni sekolah ka idak ..... otak kalu dah meroyan ......

    ReplyDelete
  12. Itu samalah dengan menuduh orang itu kafir..dan sudah tentu orang itu tidak kafir kerana menyokong PAS maka kekafiran itu kembali kepada orang yang menuduh PAS itu satu agama...Tak pasal2 orang yang menuduh menjadi kafir...

    ReplyDelete
  13. Bukan bangsa lain .. sesama sebangsa jua .. loya dgn perangai jahilliah ni

    ReplyDelete
  14. Silap isi kot..ruang agama dia tulis Pas. Sbb tu dia letak note baucer silap

    ReplyDelete
  15. memang baruah...

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...