Sunday 25 November 2012

TAK SAMPAI 3 HARI BILLBOARD WAJAH DSAI DENGAN JANJI HARGA MINYAK TURUN BILA PAKATAN RAKYAT MENANG PRU 13, TELAH DIROBOHKAN OLEH PIHAK YANG GENTAR DAN BACUL!!!!

BIAR RAKAMAN GAMBAR BERBICARA

Billboard Parti KeADILan Rakyat Keadilan diKM 383.4. Lebuhraya PLUS Utara-Selatan menuju Utara sebelum R&R Behrang, yang terpacak megah telah dirobohkan oleh pihak yang tidak bertanggung jawab kerana gerun dan akui ianya memberi kesan dan impak yang amat besar kepada keputusan PRU 13 nanti.

Janji PKR/PR dimana hari ini menang PRU,  dalam tempoh 24 jam harga petrol, disel dan gas cecair akan turun diseluruh negara.

Admin pernah meramalkan billboard yang berdiri megah ini tidak akan bertahan lama terpacak.

Ramalan admin menjadi kenyataan tidak sampai 3 hari iannya berdiri gagah dan kini dikhianati sampai rebah.

Terbukti UMNO cukup akui yang PR dibawah kepimpinan DSAI mampu menunaikan janji keramat ini..

Kalau billboard itu tidak mengancam hayat UMNO, mana mungkin ianya dirobohkan.

UMNO DENGAN POLITIK PURBA PEMIKIRAN PRIMITIF SUDAH MENJADI DARAH DAGING....

BERDEBAT KETAR KEPALA LUTUT...DOA KO MENGGIGIL SATU BADAN...BILLBOARD TAKUT SAMPAI KECUT PERUT....ITULAH UMNO PARTI YANG BAKAL TUMBANG KECUNDANG TERSUNGKUR PADA PRU 13 NANTI.

No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...