Thursday 8 November 2012

PENIAGA PISANG GORENG YANG SUDAH MURTAD?????......MOHON KERJASAMA WARTAWAN UTUSAN DAN BERITA HARIAN HEBOHKAN KISAH INI!!!!



Gambar seorang wanita Melayu, penjual pisang goreng menjaja ditepi "tokong"..
Kalau Mak Cik ini penyokong, pendokong, pengikut dan ahli mana-mana parti dalam gagasan Pakatan Rakyat terutamannya Parti KeADILan Rakyat, pasti riuh rendah, hiruk pikuk dan gegak gempita menjadi tajuk utama di semua media arus perdana milik dan kawalan UMNO, terutamanya Utusan, BH, TV3 dan RTM ni beb!!!!

Manakan tidaknya beb!!!!.. Boleh jadi murtad ni!!!!!!!

Mohon Jamil Khir Baharom yang rembat duit zakat dan Mashitah Ibrahim yang izinkan wanita jadi pelacur masa darurat ambil perhatian sikit.

Ini sudah kes berat!!!!!.. Akidah umat Islah dalam bahaya beb!!!!

Jangan lupa, Hasan Ali, Ibrahim Ali, Zulkifli Nordin dan Ezam Mat Noor diminta memberikan sedikit komen tau!!!

Jangan lupa ulama muda UMNO yang cukup tersohor itu diminta juga memberikan komen!!!!!


6 comments:

  1. hahahahah...lawak giler...tgu respond pejuang2 melayu yg semakin layu,,,,huhuhu

    ReplyDelete
  2. Apa masalahnya.. pompuan ni sembahyg kat tokong ke... jgn main sentimen sgt.. kalau masuk dlm tokong pun xdak masalahnya. iman yg penting..

    ReplyDelete
  3. maaf ni.saya bukan penyokong umno,bn,pkr,pas atau mana2 parti yang bodoh dan sombong dengan rebut kekuasaan. tapi yang menjadi peliknya kenapa orang meniaga dekat tokong di jadikan masaalah?bukan ke hanya mengais rezeki?bebaskanlah. Allah saja tak melarang hambanya berniaga. nak berniaga di pintu masjid yahudi pun silakan,asalkan itu halal. memang banganglah statmen ko ni!!

    PARTI POLITIK DEKAT MALAYSIA NI,YANG HARAM DI HALALKAN YANG HALAL DI HARAMKAN...SEMUANYA BODOH NAK MAMPOS. PEMBANGKANG DAN UMNO SAMA JE.GILA KUASA.KALAU KAU BERANI REVIEW AKU PUNYA KOMEN NI.JANGAN KAU HIDDEN!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Komen bodoh biasanya datang dari orang yang bodoh

      Delete
  4. Jual tepi jalan? Nasib baik di bandar saya (Kuching) orang tak boleh jual tepi jalan. kalau jual kena sita. saya tak suka dengan pemimpin negeri dari segi politik tetapi bila masuk bab kebersihan, saya setuju kalau yang berjaja ni kena sita...sebab biasanya buat kotor je. lepas tu kacau laluan trafik. nasihat pada makcik ni, berjaja di tempat yang lebih sesuai.

    ReplyDelete
  5. ni area PUJ ke?

    org yg jaja tak salah...
    org yang letak tokong kat situ yang salah...

    apsal? tu tanah mak bapak dia ke suka2 letak tokng kat situ...
    PBT buat apa? ada keluarkan lesen khas ke utk letak tokong tepi jalan?

    Kalau gambar ni di area PUJ, aku sudah tanya sendiri pada akak yg jual goreng pisang tu.. dia ckp dah byk kalu buat aduan pada PBT, tp spt biasa NO ACTION...

    Persoalan nya, boleh ke suka2 letak tokong tepi jalan awam? In future, bila mau lebarkan jalan ke atau ada pembangunan baru mesti jadi isu bila mana tokong HARAM ini mau dirobohkan...

    Adakah ini kesan 1Malaysia?
    sama2 fikirkan...

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...