Sunday 18 November 2012

JOM TENGOK!!!! DSAI DITOLAK RAKYAT TERENGGANU!!!!!!...DSAI TERPAKSA DUDUK BERSAMA DENGAN PARA HADIRIN!!!....TERENGGANU BAKAL KEKAL DITANGAN UMNO?????


SIRI JELAJAH MERDEKA RAKYAT DATUK SERI ANWAR IBRAHIM DI KEMAMAN, DUNGUN, BESUT DAN SETIU TERENGGANU.
Sambutan yang diberikan adalah diluar jangkaan sama sekali jika mengambil kira segala bentuk fitnah yang dilemparkan keatas diri DSAI dan para saf kepimpinan Pakatan Rakyat serta sekatan dan gangguan yang sering diterima pada setiap ceramah Jelajah Merdeka Rakyat.

Ribuan warga tempatan keluar beramai-ramai kelokasi Jelajah Merdeka Rakyat bagi mendengar berita terkini sambil menyuarakan sokongan padu untuk memastikan berlakunya perubahan pada pucuk pimpinan kerajaan yang sedia ada.

Rakyat sudah tekad, agar Putrajaya diserahkan kepada Pakatan Rakyat untuk ditadbir urus demi menyelamatkan Malaysia dari muflis ditangan para pemimpin UMNO yang rasuah, rakus, boros, sombong dan angkuh.

Kemana saja DSAI singgah, sudah pasti rakyat akan tidak melepaskan peluang untuk siri bergambar dengan pemimpin kesayangan mereka, dimana harapan menggunung diletakkan untuk beliau  menjadi Perdana Menteri Malaysia yang ke-7...sumbangan foto dari MEDIA RAKYAT



BERI PELUANG PAKATAN RAKYAT MENJADI PARTI PEMERINTAH BAGI MEMBUKTIKAN SEBURUK-BURUK PAKATAN RAKYAT JAUH LEBIH BAIK DARI YANG TERBAIK DARI UMNO/BN..

No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...