Tuesday 13 November 2012

CISH!!!!! PADAN MUKA PKR DAN DSAI!!!!!!... SIRI JELAJAH MERDEKA RAKYAT PARLIMEN AMPANG TIDAK MENDAPAT SAMBUTAN LANGSUNG?????... SAH SELANGOR AKAN TUMBANG KE TANGAN UMNO/BN PADA PRU 13 NANTI??????



SEKITAR SIRI JELAJAH MERDEKA RAKYAT, PARLIEMN AMPANG, SELANGOR.
LOKASI : TAMAN DAGANG FASA 1, AMPANG, SELANGOR.

TARIKH: 12 HB NOV 2012 JAM 9.30 MALAM.


PENCERAMAH: 1) DSAI
                              2) YB ZURAIDA KAMARUDDIN
                              3) YB TIAN CHUA
                              4) BAKAL CALON PKR/PR PARLIMEN PANDAN, RAFIZI RAMLI.


Lihat sendiri dengan mata kepala sendiri gambar yang dimuat naik sebagai bukti betapa siri Jelajah Merdeka Rakyat anjuran Parti KeADILan Rakyat terus mendapat sambutan dan sokongan serta dokongan rakyat tanpa berbelah bagi.

Hujan turun dengan lebatnya disebelah petang tidak mematahkan semangat penduduk tempatan turun dilokasi ceramah mendengar amanat dan berita terkini yang semama ini digelap dan dipadamkan oleh semua media arus perdana dari pengetahuan dan makluman umum.

Lagi dekat nak bubar parlimen lagi ramai rakyat dakap perjuangan yang dibawa oleh Pakatan Rakyat.

Rakyat sudah kelihatan resah gelisah kerana Najib masih menanguuhkan pembubaran parlimen.

Jika dilihat dari mood para hadirin, dapatlah admin rumuskan, INS'YALLAH...Putrajaya akan beralih tangan.

Ada percubaan menggangu perjalanan ceramah dengan beberapa mat rempit sambil membawa bendera UMNO dan BN membuat bising namun tidak mendapat respon dari para hadirin menyebabkan kekacauan itu berlalu begitu saja.

UMNO TUMBANG... ISLAM DAN MELAYU GEMILANG....UMNO REBAH.. RAKYAT BERTUAH...UMNO TERSUNGKUR ... NEGARA MAKMUR...UMNO KECUNDANG.. RAKYAT SENANG.


INI KALI LAH.....JOM UBAH.

5 comments:

  1. Macam ni ramai ke? KAH..KAH..KAH admin dah rabun ke....rakyat dah jemu dengar kelentong Bang Nuar...nak tengok muka Zuraidah Mak Lampir dengan Tian Chuak pun orang tak hingin...nak ke Putrajaya konon..ha..ha..ha mimpi disiang hari agaknya

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah..tahniah PKR yg diketuai DSAI..bertukar jgk kerajaan lepas ni..same2 lah kita berdoa..thx for info..kalau nk harap kn media arus perdana mmg xkn ada gambar camni..baru lepas tgk tv3,najib janji,kalau bn tawan selangor,projek kondo kt batu caves dibatal kn..itu janji 'parti janji ditepati'..sendiri berak,sendiri jilat..

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum wrt...hmm...pengikut UMNO BN bukan main ckp PR mimpi di siang hari...tak baik, nmpk UMNO mcm b'lagak...bagus sgt ke UMNO skrg nih shnggakan pengikut UMNO konfiden ckp camtu??...listkn bagusnya UMNO klu pemimpin ada kes PKFZ, NFC, SCORPENE, saham Felda rugi...listkan bagusnya UMNO klu kos sara hidup mningkat dan tak seimbang, kes jenayah meningkat, mslh sosial remaja b'tambah, etika polis yg goyah t'kini dengan kes rogol, saman AES....mcm nasihat org tua, org b'lagak buruk padahnya...

    Org nk hujah pn biarlah utk k'bajikan kita bersama...okep...:)

    ReplyDelete
  4. chopp...

    minaq_jinggo ni dah beralih beralih angin k?

    ReplyDelete
  5. Siapa yang lupa akan Surau Kg Lembah Jaya Utara kena roboh dek mae kijo. kalau lupa sah sah Islam celup tak pernah ke surau tapi duduk kat kg tu!!! Malam sebelum piliharaya mae kijo upah orang hantar risalah kata yang ia tak terlibat dengan surau diruntuh itu. Sekarang PR perintah sampai boleh solat Jumaat kat surau yang dibina semula tu. Kat Kg Tasek ada surau mohon solat jumaat. 10 tahun lebih ameno tak bagi sebab orang dia tak solat kat situ. Bila PR perintah dah boleh solat jumaat. KALAU ameno perintah balik dah tentu ada surau kena roboh lagi!!!! Mengaku Islam< Islam apa? Pirahh parti TEngkorak Kering!!!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...