KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Wednesday, 28 November 2012

BIAR GAMBAR BERBICARA!!!...TAK RAMAI MANA PUN PUTERI UMNO YANG HADIR PERASMIAN PERHIMPUNAN AGUNG UMNO SAYAP PEMUDA, WANITA DAN PUTERI OLEH MUHYIDDIN YASSIN MALAM TADI!!!!!


Lihat dengan mata kepala sendiri.. bukan nak mencaci atau menghina tetapi ini adalah fakta bergambar..

Bukan sedikit kerusi kosong dibahagian depan beb!!!... yang pada lazim akan diisi penuh untuk mendapatkan sudut kononnya perasmian sayap Pemuda. Wanita dan Puteri  Perhimpunan Agung UMNO 2012 oleh Muhyiddin Yassin penuh dan sendat dengan para ahli UMNO yang datang mendengar amanat Timbalan Presiden UMNO "Melakar Kejayaan UMNO".

Perhatikan betul-betul.. rakaman ini bukan waktu belum bermula ucapan Muhyiddin Yassin tetapi ketika beliau sedang berucap beb!!!.. Sudah pasti waktu ini dewan perlu dipadatkan dengan para perwakilan.

Kata sokongan Puteri kepada UMNO cukup mantap dan padu sekali.  Rupa-rupanya indah khabar dari kenyataaan.

Nampak sangat dikalangan sayap UMNO sudah luntur semangat juang sebelum bertempur. Sebab mereka sudah boleh hidu dan rasa,  UMNO bakal berkubur lebur pada PRU 13 nanti.

UMNO TERSUNGKUR NEGARA MAKMUR...UMNO BERKUBUR RAKYAT BERSYUKUR.


18 comments:

  1. Puteri semua cun cun muda muda malu nak pergi depan.....wanita kan afdal di belakang

    ReplyDelete
  2. Mungkin dia orang pi break kot... ada yg belum dinner... ada yang belum solat... ada yg pi 'girls' room'... ataupun dia orang tunggu 'green light' dari big mama baru masuk dewan... aper-aper pun PAS tetap menjadi pujaan hati ku...

    ReplyDelete
  3. Mereka ada byk sayap sekarang, so kalau setakat pemuda, wanita dan putri patah sayap no hal punya krana sayap PDRM, SPRM, SPR, JPN, KDN dan lain2 marih utuh dan teguh!!

    ReplyDelete
  4. Kamu semua ni tak sedar lagi ke :

    1). DAP anti ISLAM / MElayu - pi baca laporan MAGERAn 1969; melayu lan sai, melayu balik kg..ini KL kita olang yang punya; gambar2 trajedi 1969 membuktikan; karpal - langkah mayat aku dulu; DAP hendak kurangkan kakitangan awam (majoti Melayu); agenda Dong Zhong dibelakangnya DAP -- kalau lah DAP dapat kuasa, dasar ditukarnya; bertambah rumah urut kedai2 arak etc. KAMU TAK SEDAR LAGI? Kamu mungkin tak merana tetapi anak cucu kamu bakal merempat di negeri sendiri.

    2). PKR liberal - bukti video Nurul Izah dh terang lagi bersuluh. Kamu tau apa akibatnya?. Ramli bin Ali (Bangsa Melayu Agama Kristian) & akan ramai lagi sepertinya. Kenapa anuar sokong nak pertahankan negara israil..ini dari laporan akhbar israil sendiri. KAMU TAK SEDAR LAGI?

    3). PAS - sial sungguh mendoakan kehancuran manusia seagama. sial sungguh senang2 murtadkan orang. sial sungguh menjadi keldai DAP menjadikan Islam dulunya perjuangan tetapi negara kebajikan. Sekolah agama rakyat bersama DAP dibantahnya..ini pujaan kamu?!. Pengikut2 PAS..celik mata fikir betul2 demi bangsa Melayu & agama.KAMU TAK SEDAR LAGI?

    Pikir2 la....apa! kapal selam scorpion?, alyantunya?, pilihan raya tak telus?, rosmah beli cincin berjuta?..tak pakai tudung?, rasuah? (macam le tak ada 1 pun persatuan, kerajaan, NGO clear suci dari rasuah).

    Pikir2 la dalam hati sanubari kamu yang penuh dengan kebencian, ketaksuban demi Melayu & Islam. (kat malaysia ni 95% islam adalah bangsa melayu..so bila bercakap ttg islam..kita bercakap tentang melayu)..sebab ada orang kata, kenapa asyik cakap pasal melayu islam.

    Semoga Allah buka hati anda semua..amin. (Jgn doa kehancuran seperti kaum lut, nuh, firaun - nik aziz tak payah nafi la..cakap utusan putar belit..dah terang2. Sama macam nurul izah..nak saman utusan..tapi yang keluar dulu berita Malaysiakini..dah terang2.

    Kepada pembangkang..bersiaplah untuk disemadikan dalam PRU13 nanti...kubur telah kami gali.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak Menitik Ayaq Mata..29 November 2012 at 00:02

      Ei ei...kesiannya kat nko, berjaya dibodoh-bangangkn oleh ameno. Kesian kesian kesian...ish ish ish... Bodoh lagu gitu skali melayu ameno ni ye...hehehh

      Delete
    2. Punya panjang karangan 1ayat pun xde isi. Fitnah n putar belit semata-mata.. Kami anak muda akan pilih kerajaan yang benar-benar jujur untuk membantu rakyat.. Pa ke benda nk bela islam kalu ajaran islam sendiri pun xikut. Tengok sendiri ar Najib n TokGuru, pa beza antara kehidupan n matlamat mereka... Sape bela islam.. Pk sendiri la.. Lau setakat cakap nga mulut tp buta hati buat apa.. Hidup ni xlama yang kekal di akhirat sana.. dan disana dimana golongan yang kamu pilih maka disitu lah tempat kamu..

      Delete
    3. Anon 14:08 kamu lah macai UMNO tak sedar diri kerna jdi Umat Melayu Naf Otak yg cukup goblok!

      Bodoh1.
      "Melayu langsai, mlayu balik kg ini KL kita olang punya" eak?
      setelah UMNO Be End menerajui negara seusai 55 tahun merdeka, KL sapa penghuninya? sape yg menguasai ruang2 niaga, peluang2 perniagaan, kwsn2 penempatan elite & yg menguasai tanah2 area KL & lembah klang?
      Kg Bahru yg asalnya 1000% org melayu kini apa jdi? sisa2 org mlayu disana semakin terhimpit dek kemajuan & UMNO sengaja membiarkan mreka terhimpit dgn pembangunan agar penduduk2nya kelak menyerah & pemimpin2 UMNO Be End lah kelak yg jdi kaya raya! Memang itu kecenderungan & usha yg dibuat kini! Kalau tidak masakan menteri Wilayah Persekutuan "Raja Nong Chik" dgn sokongan parlimen yg kuasa majoritinya UMNO Be End meminda "Akta Tanah Kg Bahru" utk memberikan kuasa penuh pd "mentri?"
      Apa jua alasan kamu slepas tragedi 13 may, ada mageran, ada DEB, ada wilayah persekutuan, ada air port, ada klcc & ada mcm2 lgi namun melayu makin terpingir! Islam smakin tercicir! Kerna apa? Kerna UMNO yg punya kuasa, Pemimpin2 kalangan UMNO Be End, raja2, sultan2, ketua2 ajensi kerajaan, mufti2, penasihat2 malah PM yg terdiri dri ORANG MELAYU tpi tak boleh menjaga kepentingan rakyat bangsa MELAYU bangsanya sendiri!
      Kau ingat generasi sekarang melihat kenaifan melayu selama ni salah DAP, PAS & PKR lantas mahu memusuhi bangsa tionghua hnya dgn sentimen perkauman 13 may 1969 yg kamu canang2kan tu? Jgn jdi bodoh!

      Delete
    4. Bodoh 2:
      Kata Karpal Singh "langkah mayat ku dulu" apa poblemnya? Kerna karpal tolak hudud? Deyy.... kalau kamu org islam & bersunguh nak laksanakan hukum islam ada kah nak tanya org bukan islam boleh ke tak undang2 tu dilaksanakn? Adakah kamu nak tungu org bukan islam faham akan hudud yg khususnya Allah turunkan utk org islam WAJIB laksanakan baru kamu nak tegakkan hukum hakam tu? Adakah kamu tanya karpal, guan eng, kit siang, chua ju meng, tian chua, chua soi lek, samy veloo, teresa kok, kamalanathan & yg sewaktu dgn nya ntk kamu suruh anak kamu seusia 5,6,7 tahun utk mula berpuasa? Adakah kamu tnya mrka sesuai tak kamu solat suboh 2 rakaat, zohor, asar, isya 4 rakaat & megrib 3 rakaat? Aku rasa kamu kena tanya mereka juga sesuai tak nak tengok anak bulan bulan syahwal pd ptg 29 ramdhan utk nak kamu sambut idul fitri!
      Kamu challenge lah Allah kenapa dlm rukun haji tu ada plak kna berihram, wukuf, tawaf, saie, tahlul & tertib? dah gi haji gi je laa! Nape nak ikut hukum Allah camtu? bukan ke zalim namanya tu? Ramai yg g haji tu org tua2! Dah le panas terik kna plak wukuf, tawaf tmpt terbuka...menyeksa nama nya tu kan?
      Jgn jdi bengong..
      Agenda Dong Zhong tu kau kata agenda DAP? 1st skali, sapa yg luluskan pendaftaran pertubohan DZ tu? Dri mula abad ke 19 DZ bergerak, kalau membahyakan negara kenapa tak suspended je? Mcm Al Arqam yg di labelkan ajaran sesat!..serupa Al Maunah yg diwar2 kononya menderhaka kpd Yang Di Pertuan Agung, kenape boleh je diharamkan?!
      DZ tu paertubohan yg menguruskan 60 sekolah tinggi persendirian china dgn memperjuangkan bahasa cina sbg bhsa pengantar jdi sbgi warganegara wlu brbngsa cina mrka pun ada hak dlm bab pendidikan negara! Tuntutan hak2 mreka tak dilayan oleh kerajaan scra adil maka mreka lantang la bersuara! Dlm pda menolak permintaan mreka kerajaan meniupkan api perkauman agar rakyat khususnya melayu membenci mereka! DZ di cop sbgi cauvnist, anti melayu, anti islam & diberi gambaran seburoknya wajah seolah2 topeng DAP!
      Dlm pda yg sama pulak MCA mndapat laba! Peruntukan2 utk kaum tionghua yg bernaung dibwh MCA dri semua segi termasuk pendidikan melimpah ruah walhal MCA terang2 menolak hudud malah menyerang islam, menghina meperleceh & memperlekehkan hukum2 islam! Ni lah kerja Be End! DZ marah pd pemimpin2 Be End khususnya MCA agar mreka berlaku adil tpi digambarkan melalui media2 massa perdana DZ ni cina tak sedar diuntung! Secara halus menyuntik jarum kebencian org melayu pd cina sehinga negara 55 tahun merdeka tpi rupa bangsa rakyat malaysia tiada identitinya yg boleh dibangakan! Melayu dgn melayunya, cina dgn cinanya, india dgn indianya serta lain2 etenik pun dgn cara mreka! Zahirnya warganegara tpi hakikatnya tu lah kaedah "pecah & perintah" warisan kolonial yg dijadikan hemegoni UMNO Be End utk terus berkuasa!
      Jgn jdi banggang!

      Delete
    5. Syabas Osama :)

      Delete
    6. Melayu ditakut-takutkan dengan orang Cina. Orang umno bagi kontrak kat toke Cina. Pemimpin umno ada yang kahwin Cina, ada yang simpan perempuan Cina, ada yang bagi tanah kat toke Cina. Sampaikan Sharizat pun beli condo kat Singapura negera Cina. Orang Johor jual pasir kat Singapura. Itu belum lagi orang umno bawak betina berseronok kat Singapura!!!.Saya tak salahkan Cina. Yang salah pemimpin Melayu yang khianat, tak berhati perut, ikut nafsu, buat duit tak mengira halal haram dan kepentingan negara. Saya masuk sekolah Inggeris guru besar saya ialah cucu Yap Ah Loy. Guru kelas saya ialah Beatrice Tan. Orang Cina juga banyak meyumbang kepada negara. Jangan nak perasan Melayu ooi. Berapa ramai orang Melayu kerja dengan orang Cina dan berapa ramai orang Cina kerja dengan orang Melayu?? Agak agak siapa banyak bayar cukai, orang Melayu atau orang Cina? Dalam Kuala Lumpur agak-agak siapa yang banyak bayar CUKAI PINTU. Tolong tanya Datuk Bandar. Orang bodoh saja yang terpengaruh dengan pergaduhan kaum. Ingatlah bukan semua Cina bukan Islam dan bukan semua Melayu Islam. Pergaduhan 13 Mei 69 hanya menguntungkan pemimpin dan keluarga orang UMNO!!! Tengok sekarang anak siapa yang ada syarikat besar,anak siapa yang kaya raya, anak siapa yang dapat habuan harta negara?? Sendiri mahu fikirlah ooi!!!!!

      Delete
  5. yg duk mengutuk beria ia sangat ni, satu je nak tanya iaitu ucapan / kata2 Pak Lah = : MUSLIM CAN CONVERT IF THEY CHOOSE TO !, takkan nak jawap NO KOMEN kut.

    ReplyDelete
  6. Anonymous28 November 2012 14:08, sila respon komen razzaq rmdrazak!!!!

    ReplyDelete
  7. klau nak menipu agak2lah... klau stkt ambl gmbr bbrp kerusi yg kosong lps tu memfitnah lbh baik x pyh jd manusia. lain kali ambl keseluruhan gmbr kat dlm dwn tu termasuk yg kat tmpt duduk atas, sy ada kat dlm dwn tu n sy blh jd saksi.

    ReplyDelete
  8. hahahah...penyokong sendiri akui umngok buat semua tue...ko.xpayah hurai panjang lebar...satu je aku ty kalau betul umngok tolg melayu knp ekonomi kat malaysia nie orng lain yg pegang...tue je ak mintak ko hurai...sembang berdekah2 tp melayu kelaut juga...p mane2 bamdar org mane yg bniaga..so.melayu jadi ap....55thn bro lame tue..udah2 laaa...ko meraban...dah terang lg bsuluh mmg dah nk tersungkur...nk kata pas mengutuk...ak duk dgr dr awal.sampai ke tengah ashik.mengutuk je dlm phimpunan tue...tue xdgr lg ketua bcakap...benda yg sama saban tahun...cuba laaa bincg bend yg faedah ski.....kasi abu semuanye...pas for all...

    ReplyDelete
  9. teguran untuk admin...benda2 ttg kerusi kosong ke ap ke xpayah laaa nak muat turun...nampak mcm xmatang sgt....banyk lg isu yg patut dtghkn...ape2 pn kasi ABU itu umngok

    ReplyDelete
  10. Umngok semakin berada diambang kehancuran.
    Salam Sayang Dari Bekas Umngok Johor.

    ReplyDelete
  11. Jika dilihat sekarang, semngat Puteri Umno sekarang macam hangat-hangat tahi ayam aje. Ketuanya pun nampak macam tak kisah pun. Terlalu berbeza dengan semangat pada zaman Puteri dipimpin oleh Datuk Less. Ketua sekarang nak tumpukan pada penjagaan makanan seimbang (katanya).

    ReplyDelete
  12. PENCERAMAH UMNO MENGAMUK DEPAN KERUSI PLASTIK & BUAT UGUTAN. APA NI SAYA TERTANYA NILAI ISLAM KE?
    http://www.youtube.com/watch?v=blYIp4gF-0c&feature=related

    ReplyDelete