Friday 16 November 2012

JOM LIHAT RAKAMAN GAMBAR PM ISRAEL, BENJAMIN NETANYAHU LARI LINTANG PUKANG KETAKUTAN SELAMATKAN NYAWA DARI SERANGAN ROKET AL QASSAM TERSEBAR LUAS DIINTERNET!!!



Perdana Menteri Israel Laknatullah, Benjamin Netanyahu rupa-rupanya seorang penakut siot!!!!!

Foto yang dikirimkan seorang sahabat di Mesir memperlihatkan Benjamin Netanyahu, PM Israel sedang lari lintang pukang ketakutan apabila pejabatnya juga telah menjadi sasaran roket Sayap Hamas, Briged  Al Qassam.


Briged Al Qasam membalas dendam diatas pembunuhan kejam tentera Israel terhadap Ketuanya Ahmed Jabari, 46, bersama anak lelakinya serta seorang pegawai peribadi beliau.


Situasinya berbeza di kalangan pemimpin kanan Palestin dan juga pejuang mereka yang bercita-cita untuk syahid di jalan Allah.

4 comments:

  1. Seluar yang Natinnahu nampak basah semacam aja...jangan-janggg......

    ReplyDelete
  2. Yahudi laknatullah dan bukan Israel laknatullah. Israel adalah nama julukan nabi Yaakub AS.
    Isreal adalah nabi Yaakub AS dan nabi Yaakub AS adalah Israel. Jangan kita silap di sini.

    ReplyDelete
  3. padan muka!!!pegi mampos la dia tu!!!!siallllll punya orang!!!!!nama dia patut tukar jadi benjamin setankau!!!!baru padan nama dengan perangai!!!!buat benjamin aku doakan kau cepat mampos!!!!aminnnnn!!!!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...