Saturday 24 November 2012

SIAPA KATA MELAKA KUBU TERKUAT UMNO DALAM DUNIA KINI....RAKAMAN GAMBAR YANG PASTI PRU 13 DITANGGUHKAN LAGI!!!!


IZINKAN GAMBAR BERBICARA!!!...JAMUAN MAKAN MALAM 190 MEJA ANJURAN DAP DIMELAKA DAN CERAMAH JELAJAH MERDEKA RAKYAT AIR KEROH, MELAKA, MEMBUKTIKAN MELAKA KINI SUDAH GOYANG DAN TIDAK TERKEJUT JIKA MELAKA TUMBANG!!!!
Kalau dilihat pada sokongan rakyat pada jamuan makan malam DAP 190 meja dan ceramah DSAI Jelajah Merdeka Rakyat di Air Keroh, Melaka, amat jelas sekali rakyat kini sudah siap siaga untuk melakukan perubahan... Pakatan Rakyat jadi pemerintah dan UMNO/BN sebagai pembangkang.

Jamuan makan malam, semua meja habis dijual dan terpaksa mereka mau mendengar amanat dari DSAI dan YB Lim Kit Siang  bersesak-sesak diluar dewan.

Mereka datang ceramah PR terpaksa bayar bukan diangkut dengan dibayar. Berbeza dengan jamuan anjuran UMNO.. Semuanya disediakan percuma termasuk pengangkutan.

Fenomena inilah yang menyebabkan sehingga kehari ini, Najib Razak masih tidak jumpa tarikh nak bubar parlimen.

Belum pernah dalam sejarah negara sebelum ini, seorang Perdana Menteri masih ragu-ragu dan takut nak bubar parlimen.. Belum pernah!!!!

Begitu juga ceramah Jelajah Merdeka Rakyat di Air Keroh Melaka.. Lagi hampir Pilihanraya lagi ramai yang turun mendengar. Lagi kuat dan hebat Pakatan Rakyat difitnah bertambah ramai rakyat yang berhijrah.

MUNGKIN DOA KERAMAT BN KO DISTADIUM SULTAN MUHAMMAD IV, KOTA BHARU, KELANTAN SUDAH MULA MENAMPAKKAN HASILNYA.


Rakaman gambar ehsan MEDIARAKYAT

4 comments:

  1. TANDA-TANDA PAKATAN HARAM JADAH NAK MAMPOSS..SYOK SENDIRI BLOGGERS PAKATAN HARAMJADAH

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang sah pr akan mampos..orang melayu tidak akan sokong pakatan sesat

      Delete
  2. Sikitnya oghang....mana lagi!!!!

    ReplyDelete
  3. Bukan saja melayu, orang sulu, orang sungai, orang kadazan, orang murut, orang penan, orang kelabit, orang laut, mat bangla, rohingya, patani,melayu champa, pakistan tawau dan lain lain tak akan sokong pr. Hidup Melayu kampong tergadai!!!!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...