Sunday 11 November 2012

EDISI KANTOI LUMAT LUNYAI!!!!... UMNO GUNA KEM TENTERA UNTUK KEMPEN POLITIK MEMUJUK WARGA TENTERA DAN AWAM SOKONG UMNO!!!!

BIAR GAMBAR BERBICARA!!!!

Sekeping surat dari Ketua UMNO Bahagian Seremban, Negeri Sembilan, Dato' Ishak Ishak Ismail telah tersebar luas di alam internet dimana Kem Rejimen Ke 4- Artileri Di Raja Malaysia, Sikamat, Seremban telah disalah gunakan oleh UMNO bagi tujuan politik.

Tujuan memujuk dan menambat warga tentera dan orang awam menyokong perjuangan UMNO.

Satu perbuatan bagi admin,  amat terdesak bagi pihak UMNO selain menyalah gunakan fasiliti Kem Tentera bagi tujuan politik.

Yang lebih menyedihkan lagi apabila Pegawai Pemerintah Ke Sikamat turut juga diheret terlibat dalam perbuatan keji ini.

Kem tentera sepatutnya adalah kawasan larangan dan bebas dari politik. Tapi demi politik yang mengamalkan kosep matlamat menghalalkan cara, kawasan larangan bagi orang awam kini dihalalkan bagi orang awam sewenang-wenangnya masuk kedalam ke tentera!!!!!!

Satu perbuatan yang merbahayakan keselamatan negara!!!!!!

Aktiviti jijik ini akan diadakan malam ini jam 8.30 malam. Tetamu kehormat adalah Ahmad Zahid Hamidi.

TANYA SAMA NAJIB... MENGAPA KAU GOYANG.... NANTI JAWAB NAJIB... PUTRAJAYA NAK HILANGGGGGG.

No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...