Monday 26 November 2012

PULUHAN LAPORAN POLIS BAKAL DIBUAT TERHADAP MANTAN MUFTI PERLIS DATO' DR MAZA DAN USTAZ DR ZAHARUDDIN KERANA MENYATAKAN SOKONGAN TERBUKA BAHAWA DOA HANCUR UMNO DAN BN KO TIDAK SALAH!!!!!


Di Kelantan, berbelas-belas laporan polis dibuat ekoran isu doa HANCUR UMNO.. alih-alih hari ini di dalam Sinar Harian, Dr Zaharuddin Abd Rahman dan Dr MAZA keluarkan kenyataan bahawa doa tersebut tidak salah.

Adakah laporan polis akan dibuat oleh PERKASA, PEKIDA, JATI, GPMS, Beila 4B, Pemuda, Wanita dan Puteri UMNO ke atas mereka?


Adakah Minda Pondok Pondok akan cabar mereka untuk berdebat?

Adakah Presiden JATI, Hasan Aqidah dan Ulama Muda UMNO paling tersohor didunia, Ustaz Fathul Bari akan mengeluarkan kenyataan atas landasan Islam, Melayu dan Raja, menyerang dan menghentam mereka berdua dalam kadar segera?...

Jangan lupa pihak Utusan, BH, RTM dan TV3 kena temuramah Ibrahim Ali dan Zul Noordin.

Saat dan ketika yang dinanti-nantikan, adakah TV3 akan meminta pandangan, pendapat dan fatwa dari Presiden MCA, Chua Soi Lek?

WALLAHUALAM BISSAWAB!!!!

1 comment:

  1. APE PULAK TAKUT DENGAN DOA MUFTI? Kata umeno pejuang ugama Islam!! Doa pulaklah. Tak percaya dengan keadilan Allah swt ke? Menteri ugama ade, profesor ugama ade, ulamak muda ade, pakat ramai ramailah doa kat stadium bukit jalil? Bengong punya orang!! Kalau betul awak dipihak yang benar bedoalah sampai mulut berbuih!!! Islam ke tidak ni sampai ragu-ragu dengan keadilan Allah swt!!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...