Monday 5 November 2012

PANAS MENDIDIH!!!.. AKHBAR SINAR HARIAN ADALAH PENGKHIANAT AGAMA, BANGSA DAN NEGARA APABILA MENERBITKAN CERITA 30,000 PENYOKONG PR HADIR DIMALAM HIMPUNAN KEBANGKITAN RAKYAT, DISEREMBAN JAYA, SEREMBAN, NEGERI SEMBILAN!!!!!!



Bila keratan dari akhbar Sinar Harian ini menerbitkan kisah, 30,000 penyokong banjiri Himpunan Kebangkitan Rakyat, sudah pasti para pemimpin UMNO/BN tidak lena tidur, mandi tak kuyup dan makan tak berselera langsung!!!!!

Keratan akhbar ini secara tidak langsung membalas kisah yang dibawa oleh para media lidah rasmi UMNO seperti Utusan Malaysia dan Berita Harian kononnya himpunan itu tidak mendapat sambutan yang diharapkan penganjur.

Jangan terperanjat jika ada kumpulan pemuda UMNO/PERKASA/PEKIDA/JATI/GAPS dll NGO berjiwa pekat UMNO menyarankan kepada kerajaan yang sedia ada ini agar permit akhbar Sinar Harian ditarik balik.

TANYA SAMA NAJIB... MENGAPA KAU GOYANG... NANTI JAWAB NAJIB.. PUTRAJAYA NAK HILANGGGGGGG..

2 comments:

  1. Ito Legenda Blues siap nyanyi lagi malam tu....... ayuh artis2 rapatkan barisan...Aisyah,Abby,Ito dan ramai lagi sedia membantu anda kePutrajaya...insyallah nasib anda akan lebih terbela.....

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...