Tuesday 27 November 2012

EDISI TEMBELANG KASI PECAH!!!...MANIFESTO UMNO/BN PRU 2008 ...MENIPU RAKYAT BERAGAMA ISLAM DENGAN JANJI DIKHIANATI!!!!!


Salah satu janji manis yang ditaburkan kepada rakyat dalam manifesto UMNO/BN pada PRU 12, 2008 yang lalu ialah memastikan kos bagi setiap jemaah haji kekal walaupun dalam suasana kenaikkan harga.

"Pada tahun 2008, kos haji adalah RM8,973 (bagi Semenanjung).


Namun, setahun selepas janji BN ini dibuat,dan UMNO/BN dapat mandat memerintah negara walaupun hilang majoriti 2/3,  kos Haji telah dinaikkan secara mendadak sebanyak RM1,007 menjadikannya RM9,980 seorang."

Menunjukkan UMNO ini memberi janji palsu kepada umat Islam dinegara kita.

Yang kena tipu bulat-bulat itu termasuklah ahli, penyokong, pendokong dan penganut tegar UMNO sendiri.

Kalau bab amal ibadah haji pun UMNO sanggup khianati dan  mungkiri janjinya, apa jaminan janji-janji manis yang lain UMNO tidak mungkiri dan menipu rakyat?.

Itu belum lagi dikupas janji-janji  UMNO/BN yang lain.dalam manifesto PRU 2008.. Kalau dikupas sudah pasti melambak janji palsu UMNO/BN terbongkar dan terungkai.

Rakyat yang berfikiran waras yang sentiasa mencuit minda untuk berfikir dan menilai satu-satu isu yang diktengahkan sebelum diterima kebenarannya, sudah pasti tidak akan mempercayai segala janji-janji manis palsu UMNO/BN kepada rakyat.


UMNO tidak pernah berubah dari dulu, kini dan selamanya.
...JANJI DIKHIANATI!!!!!

UMNO TUMBANG ISLAM DAN MELAYU GEMILANG....UMNO TERSUNGKUR NEGARA MAKMUR.

3 comments:

  1. hahahaa..admin...satu je...nk banding manifesto pembangang lagi bnyk yg xtunai..ala,lgpn puak pembangang kn ckp yg manifesto tak wajib tuk dilaksanakan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mana ganti PTK untuk penjawat awam?? lg1 janji bn dicapati...

      Delete
  2. sebenarnye byk janji BN dicapati. Antaranye:

    1.kadar jenayah makin hari, makin membimbangkan
    2.rasuah berleluasa dan pilih kaseh. hanye ikan kecik je kene gulai. Ikan beso semua lepas. dh jatuh hukum bole senyum je kt luar cth:khir tempe. Cth rasuah ikan beso: Scorpene, MISC,PKFZ,MAS,Perwaja,Lembu nfc dan byk lagi.
    3.rakyat tak dapat beli rumah sendiri. rumah yang bermutu,tapi harga dekat 1 juta.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...