KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Wednesday, 7 November 2012

INILAH RUPANYA MEE HOON GORENG 1M'SIA UNTUK MANGSA BANJIR, DIPUSAT PEMINDAHAN BANJIR!!!!!!

BIAR GAMBAR BERBICARA!!!...MEE HOON GORENG 1M'SIA
Bukan nak mengata atau mencaci tetapi ini adalah realiti... Lihat gambar dengan mata kepala sendiri sebagai bukti bukan sekadar bercakap pakai air liur basi.

Inilah makanan yang berupa mee hoon goreng tanpa sebarang rencah, hanya mee hoon semata-mata digoreng, untuk mangsa-mangsa banjir dipusat pemindahan banjir.

Mee hoon goreng 1M'sia....Adakah patut mee hoon goreng 1M'sia ini diberikan kepada mangsa-mangsa banjir sebagai makanan?....Makanan mereka yang ditahan dilokap polis pun jauh lebih baik dari ini.

Setiap tahun bajet untuk mangsa-mangsa dipusat-pusat  pemindahan banjir mencecah ratusan jutaan ringgit... Tak kanlah mee hoon goreng tanpa sebarang rencah ini yang dibekalkan kepada mangsa-mangsa banjir?

Inilah dinamakan sebenar-benarnya mee hoon goreng.

Ambil mee hoon dan goreng.. Itu saja.

Inilah cara mangsa-mangsa banjir dilayan oleh kerajaan UMNO 1M'sia.

APA KATA KITA GELAR MEE HOON GORENG INI MEE HOON GORENG NAJIB... Sebabnya semua takde.. termasuk telur!!!!...Cantik tak nama ini?

UMNO TUMBANG... ISLAM DAN MELAYU GEMILANG... UMNO KECUNDANG.. RAKYAT SENANG...UMNO BERKUBUR RAKYAT TIDAK LAGI KEBULUR...

11 comments:

  1. Najib..!!!
    Mane poie telornya tu jang?
    Eko rrembat lembunya udah la jang ni ko skodeng dgm telo2nya skali shishish kojam nyo ko jang!

    ReplyDelete
  2. Insya-Allah... Kerajaan pakatan akan mentadbir negara berdasarkan prinsip keadilan yang memenuhi tuntutan Islam.

    ReplyDelete
  3. Orang melayu akan selalu ditipu oleh UMNO.

    ReplyDelete
  4. Najib itu bodoh babi

    ReplyDelete
  5. dlm korg kutuk2 dia korg mkn jugak duit br1m. hampehla korg.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sbb duit br1m tu bkn BAPAK najib mahupon duit BAPAK ko..bangang!

      Delete
  6. duit tu bukan duit najib tp duit tax rakyat malaysia ngok... org nak bagi kita ambik la... bukan berdosa pun, tak mencuri pun.

    ReplyDelete
  7. hang la ngok. hampeh. cakap x serupa bikin.tau nak makan duit aje. even duit tax pon kalau krajaan x kasi x merasa weh. sanggup jugak ko jilat bontot nak ambik duit tu kan? dasar hipokrit. malaun. HIPOKRIT negara mcm korg ni ptt masuk longkang jer.

    ReplyDelete
    Replies
    1. weh bodoh yg jilat bontot kak mah n najib tu kau..smp bila nk bodoh ni? br1m tu bkn duit bapak kau la bangsat! mak pak ko pon sama bodoh mcm ko ke ape?

      Delete
    2. goblok punya macai

      Delete