Monday 5 November 2012

KOLEKSI GAMBAR HIMPUNAN KEBANGKITAN RAKYAT DARI BLOGGER PRO UMNO TOTOK YANG MENYATAKAN SAMBUTAN ALA-ALA KADAR SAJA!!!!!


Admin terbaca dalam satu blog pro UMNO totok yang cuba meredakan keresahan para pemimpin UMNO dengan menceritakan kisah di Himpunan Kebangkitan Rakyat di Seremban Jaya, Seremban, Negeri Sembilan kononnya himpunan itu tidaklah sehebat mana pun.
|
Artikel pemujuk jiwa dan penyenjuk minda!!!!

Dia mensasarkan paling tinggi pun 5,000 orang yang hadir. Angka yang beliau perolehi dari pihak trafik polis katanya.

Macam mana pihak polis boleh memberikan angka sebegitu kerana pada malam itu pihak polis sekadar berlegar-legar dan kebanyakkannya berkumpul dalam khemah tanpa membuat apa-apa kerja.

Yang menjaga aliran dan kawalan lalu lintas ialah dari Unit Amal Malaysia.. polis trafik PDRM, langsung lepas tangan saja admin lihat pada malam itu.

Maka blogger ini yang juga jurugambar, admin lihat telah merakan beberapa keping gambar dari sudut matanya untuk menyokong hujahnya itu.

Sudah pasti dia akan rakam gambar-gambar suasana hambar, lengang dan sunyi sepi kepaling maksima.

Admin muat naikkan beberapa keping gambar dari blognya untuk tatapan kita bersama, melihat, berfikir dan menilai.

Moralnya... tidak kira dari kelompok parti mana sekali pun, kita wajib mengamalkan politik realitik.. politik yang berpijak dialam nyata.

Politik syok sendiri dan sindrom nafi masih menjadi amalan tegar UMNO yang admin lihat terlalu sukar mau dihakiskan atau dihapuskan dari tubuh badannya.

UMNO masih lagi enggan berubah malahan bertambah sombong, angkuh dan berlagak besar kepala.

UMNO enggan terima kenyataan yang partinya kini sudah berada dizon tenat.

Dari gambar-gambar diatas, jelas menceritakan betapa rakyat walaupun hujan turun dengan lebatnya pada sebelah petang sehingga jam 9.15 malam lebih kurang, masih tidak berganjak dan terus datang berpusu-pusu.

Cuba bayangkan jika cuaca cukup baik.. Dari situ bolehlah kita membuat tafsiran dan analisa betapa rakyat sudah bersedia menyediakan tempat sebagai pembangkan kepada UMNO pada PRU 13 nanti.

Kalau dirangkumkan gambar-gambar dari blogger Pro PR sudah pasti kata-kata blogger UMNO ini sekadar cuba membuat kisah putaran demi menjaga dan memujuk hati para pemimpin UMNO terutamanya Najib Razak dari terus gelabah pucat, panik dan gundah gelana.

Pada sesiapa yang berada ditempat Himpunan Kebangkitan Rakyat, malam itu sudah pasti bersetuju dengan admin,  bahawa angka yang datang melebehi 10,000 orang. Tidak termasuk angka yang datang sebelah petang.

Yang paling peliknya...Akhbar Sinar Harian memberitahu seramai 30,000 pengunjung yang hadir!!!!

Moralnya... Kebangkitan Rakyat sudah tidak mampu dikenkang dan disekat lagi oleh UMNO.

TANYA SAMA NAJIB... MENGAPA KAU GOYANG....NANTI JAWAB NAJIB....PUTRAJAYA NAK HILANGGGGGGGG.



3 comments:

  1. AKU ADA KAT SITU , MEMANG TAK RAMAI PUN

    ReplyDelete
  2. aku pun ada kat situ...tp knp mata aku tengok ramai...

    ReplyDelete
  3. Series bodoh!! pada HARI KEBANGKITAN UMAT MANUSIA nnt. lokasinya di Padang Mahsyar, ape korang nk banggakan lg??!! masa org bg ceramah yg xmemberi manfaat utk akhirat berduyun2 pegi. ujan lebat la, ribut taufan la, kilat sabung menyabung la sanggup tgu. nauzubillahiminzalik. aku mintak simpang drpd duduk dlm barisan korang saat sangkakala ditiup dan manusia dihidupkn. Kenapa tgk ceramah sanggup mcmtu? npe tahajjud xmaw wat besungguh2??!! doa supaya umat tidak berpecah belah. Anwar tu bkn imam mahdi. najib pun bkn. cukupla sekadar menyokong dn tunjukkn kesetiaan masa pilihanraya nnt. sedih la!! ini sampai dh hujan lebat tu pun sanggup tggu!! balik dr ceramah berapa ramai yg tahajjud bersyukur pd Allah s.w.t sbb korang masih lg dpt hidup!! dh mcm2 nasihat diberi. Moga Allah meletakkan aku di barisan org2 yg beriman kpd Allah s.w.t dan Rasulullah S.A.W kelak diantara 7 barisan kelak. bkn antara golongan barisan manusia yg beriman kpd anwar dan najib. Amin..

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...