Friday 16 November 2012

BERITA SEGAR BARU MASUK!!!!!... TIMBALAN KETUA MENTERI 1 PULAU PINANG, DATO' MANSOR OTHMAN AKAN BERTANDING DI PARLIMEN P47 NIBONG TEBAL DAN BUKANNYA CHE'GU BARD!!!!!!!!!


Nama Timbalan Ketua Menteri 1, Pulau Pinang, YB Dato' Mansor Othman telah disahkan sebagai calon mewakili PKR/PR di Parlimen p47, Nibong Tebal, Pulau Pinang pada PRU 13 nanti.

Pengesahan ini dibuat oleh Ketua Umum Parti KeADILan rakyat merangkap Ketua Pembangkang dan bakal Perdana Menteri ke-7 Malaysia, YB Datuk Seri Anwar Ibrahim.
"Oleh kerana kita akan berdepan dengan ketua Umno negeri, maka kita akan hantar ketua PKR negeri, Datuk Mansor, untuk bertanding di sini," kata Anwar

Dengan pengumuman ini akan melenyapkan terus berita radio karat kononnya ada pemimpin dari NGO berjiwa PR akan diletakkan disana.

1 comment:

  1. utk PKR..tlg jgn letak bangkai ni....kes dia cakap2 dlm meeting tu tu dah tunjuk sikap sebenar...kalu PKR nak kalah kat situ..sila bagi kat calun yang lebih berkaliber...

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...