Sunday 25 November 2012

RAKAMAN GAMBAR YANG MEMBUATKAN NAJIB MASIH TAK JUMPA TARIKH PILIHANRAYA!!!!...PAS GANTI UMNO... PAS UNTUK SEMUA!!!!!!


Rakaman gambar para penjalan kaki bantah Lynas Kuantan-Kuala Lumpur yang singgah di Markas PAS, Taman Melewar membuktikan betapa kata-kata fitnah dan ugutan parti- parti komponen Barisan Nasional terutamanya UMNO dan MCA langsung tidak termakan oleh kaum Tionghua.

Makin difitnah dan diterjah makin berduyun-duyun kaum Tionghua berhijrah menyokong PAS/PR.

Admin mendapat maklumat sekitar 75-80% pengundi berdaftar kaum Tionghua akan memberikan undi kepada Pakatan Rakyat.

Rata-rata dikalangan rakyat kaum Tionghua kini berbicara bukan berapa banyak kerusi MCA/GERAKAN bakal menang pada PRU 13 nanti tetapi berapa ramai ahli mereka yang masih tinggal menyokong.

Admin pernah meramalkan dari pengamatan dan analisis yang dijalankan, jika PRU diadakan sekarang maupun dalam tempoh 2 bulan dari sekarang, PR mampu meraih 128 Kerusi Parlimen...Menang majoriti mudah untuk menawan Putrajaya.

Mau tidak mau..perubahan pasti berlaku dalam landskap politik negara kita. Itu adalah realiti dan bukan ilusi maupun mimpi.

PAS GANTI UMNO... PAS FOR ALL.....TAKBIR!!!!... ALLAHUAKHBAR!!!!

No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...