Sunday 5 January 2014

GAMBAR YANG SHAHRIZAT JALIL TAK SANGGUP TENGOK!!!! ... KULIT WANITA UMNO ..... JIWA PARTI KEADILAN RAKYAT!!!!



Jangan kita ingat semua wanita yang duduk dalam wanita UMNO itu tidak bijak berpolitik .. Cari makan dengan UMNO tapi jiwa, undi dan sokong tetap pada KEADILAN dan Pakatan Rakyat.

Jenis ahli wanita UMNO yang bijak menggunakan akal ... dalam politik realiti, bukannya jumlah ramai rakyat yang menjadi ahli parti yang menjadi agenda utama tetapi jumlah dan angka yang menyokong parti di peti undi semasa PRU/PRK itu yang menentukan kalah menangnya satu-satu parti.

Ini bukannya sayap tulang belakang UMNO .. tetapi dalam senyap tikam belakang UMNO.


10 comments:

  1. Soalan buat keza.menentang ulil amri yg menjalankan pemerintahan berlandaskan syariat Islam dan menegakan hukum mengikut hukum Allah swt.adakah kerajaan beend melaksanakan hukum syariat Islam mengikut ketentuan Allah swt?pernah ker kerajaan beend melaksanakan hukum Allah swt keatas penzina,pemabuk maupun pencuri.masihkah Islam pemimpin yg mengatakan jika hukum Islam dilaksanakan di Malaysia maka negara akan mundur.dan sedarkah ko kedudukan seorang menteri bila memfatwakan bahawa hukum upacara ancak tu haram pada mula nya.bilamana melibatkan kerajaan umno tetiba difatwakan pula harus.dan tolong buktikan mana mana mufti kerajaan yg berani secara terbuka memfatwakan sambutan tahun baru masehi itu haram.jawaban keza amat diharapkan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ops sori keza.....perkataan menteri diganti dengan mufti.

      Delete
    2. Maka sesiapa yang menentang kerajaan yg menguasai langit dan bumi maka hendaklah dia berambus atau di halau dari dunia ini. dan sesiapa yang menentang, menghina,mencerca akan pemerintahanNya, suruhanNya, hukum-hukum serta peraturan undang-undangNya maka halal lah darah mereka selagi mana mereka belum bertaubat dan Jahannam lah tempat tinggal mereka selamanya

      Delete
    3. Adapun orang-orang yg dizalimi akan maruah,agama,harta atau darahnya/nyawanya maka dia berjuang untuk menegakkan hak sehingga gugur maka syahidlah dia. Wahai saudara ku yg mukmin,tidakkah lamu cemburu akan saudara-saudara mu yg telah syahid dan sedang bergembira menikmati janji-janji Allah?

      Delete
  2. errrr.....keza si anjing amano masih belom bangun lagi laaa. Hari minggu biasa dia tidur lewat sebab tugas melalak. Jap lagi dia bangon la tur..

    ReplyDelete
  3. Chet....chet.. Mana itu hanjing haa.cilakak punya hanching.udah lupe nyaga tuan.

    ReplyDelete
  4. I always the best...ha ..ha..ha. $$$$.


    keza

    ReplyDelete
  5. "baguss.. kain baguss buat pegi tandas.. "

    ReplyDelete
  6. hahahah .. tau mana kata dia tu berjiwa keadilan huh ada bukti ker... mnkin dia cuma bergambar sahaja dengan bendera PKR ... korang dah soal selidik ke perempuan tu...... x dak modal sungguh la blog bodoh ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. takkan dia tunjuk tanda bagus klu dia tk suka. skrg ni rmi yg pakai baju bn tp undi pakatan. klu tk takkan dpt 53% undi. nk jaga hati kwn2 je tu yg pakai bn tu. org2 umnu yg buduh2 mcm hang ni mana boleh tgk bendera lain selain dacing karat tu. trauma meroyan tgk bendera pas pkr dap. apa lg nk pegang

      Delete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...