Saturday 4 May 2013

INI KALI LAH!!!...LEBIH 50,000 RAKYAT SELANGOR BERHIMPUN DI STADIUM KELANA JAYA SEBAGAI TANDA MENYOKONG SELANGOR KEKAL PR DAN UBAH PUTRAJAYA!!!!


Pergh!!! Makin nak dekat waktu mengundi makin bertambah ramai rakyat menyokong dan mendokong perjuangan Pakatan Rakyat.

Ceramah Grand Finale Pakatan Rakyat malam ini di Stadium Kelana Jaya adalah bukti kukuh lagi padu.

Lebih 50,000 rakyat Selangor berhimpun tanda memberikan sokongan padu lagi jitu tanpa berbelah bagi kepada Kerajaan PR Selangor yang sedia ada sambil bertekad mau mengubah Putrajaya.

Nampaknya segala dakyah dan fitnah yang dilemparkan kepada para pemimpin tertinggi PR langsung tidak memberi sebarang impak dan kesan negatif, tetapi sebaliknya memberi ransangan dan semangat serta peluang kepada PR merampas Putrajaya dari BN.

INI KALI LAH... JOM UBAH.... SELAMATKAN MALAYSIA.

32 comments:

  1. Ya Allah...aku bermohon padaMu..dengan serendah hatiku..dengan rasa kerdilku..dengan lemah diriku...aku bermohon padaMu Yang Maha Berkuasa..Kau bebaskan negaraku tanah ciptaanMu Ya Allah dari manusia keji dan zalim..Kau tamatkan penguasaan..perancangan mereka...Kau hancurkan pergerakan mereka Ya Allah..aku hambaMu yang sangat kecil ini memohon padaMu agar dibukakan hati seluruh rakyat negaraku untuk memilih mereka yang akan membela agamaMu...menghapus kezaliman..kebatilan..Ya Allah kurniakan kemenangan kepada pejuang-pejuang agamaMu yang tidak kenal erti penat lelah memastikan agamaMu berada ditempat yang sebenarnya..Allahumma yassir walatu'asir..robbi tammim bilkhoir..Ya Arhamarrahimin...Kau permudahkan urusan kami Ya Allah...Amin Ya Rabbal 'Alamin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin.ya Rabb..

      Delete
    2. anon 23;04
      Alhamdulillah....Aku amat yakin dengan doa itu parti PR Pakatan Rasis, pendokong LGBT dan pro Yahudi itu akan hancur sehancur-hancur nya....aaminnnn.

      Delete
    3. Apa yg zalimnya kerajaan BN

      Delete
  2. Saya dan rakan-rakan tidak dapat turut serta kerana bertugas mlm ni, walau bagaimanapun sebelum pergi kerja tadi sempat menghantar isteri dan anak-anak untuk menyatakan sokongan untuk menumbangkan rejim yang zalim tu.
    Moga moga Allah makbulkan permohonan rakyat yang dizalimi oleh pemerintah.
    KALI INILAH............

    ReplyDelete
  3. Bn kalah yea yea bn kalah yea yea

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tunggu esok, jgn over..

      Delete
    2. Bkn over.Tp smangat kami pngundi kali prtame ni,memang berkobar kobar untuk mencipta sejarah bru dlam politik malaysia

      Delete
    3. aku dah nak cakap macm tu...tapi malu2 lagi lah...cuma boleh tersenyum je apa yg kau cakap kan tu...sikit lagi, sikit lagi, sikit lagi...saboooooo....ini kali lahhhhhhh.

      Delete
  4. Lusa najib akan jadi pembangkang eloklah tu aku suruh dia ke Mekah balik boleh jadi baik sikit dan bila pr menang kamarudin mapir dan azwaliza azman mesti insaf kamarudin mapir pakai jubah siap zikir sebelum baca berita jam 8 azwaliza azman pula pakai purdah bila silap baca dia kata Astafirullah Alazim

    ReplyDelete
  5. Ya Allah...jadikanlah setiap usaha keikhlasan pakatan rakyat sebagai nur kejayaan...jadikanlah kebergantungan usaha mereka sebagai nur hidayahmu...ya Rahman..dengan kuasamu.. Izinkan pakatan rakyat menguasai Malaysia baru..amin...

    ReplyDelete
  6. salam pada semua saudara pr,
    semoga esok mengundi dgn aman n tolong jaga2 kawasan anda semoga pr menang besar pru13 ini.
    pasti susah nak menang tetapi kita berusaha utk pastikan kita boleh menang walaupun ada yg akan buat huruhara tapi kita pr jgn buat semua tu sebaliknya pertahankan.
    reformasi....tabbir..amin.

    ReplyDelete
  7. tapi rasa cuak tetap ada takut SPR guna pengundi impot je masa desperado ni

    ReplyDelete
  8. Tv3 suku xmau siar ke nih?

    ReplyDelete
  9. BN kata kalau PR menang, pertubuhan Pakatan tu tak sah dan tak berdaftar gitu,betul ke?

    ReplyDelete
  10. Aku ada kat pmtg pauh, konon nak tengok Anwar buat Grand Finale di tapak expo Seberang Jaya. Orang berduyun-duyun, semua kereta motor, lori, van bawa bendera PR.......macam dah menang. TERUJA SANGAT.

    ReplyDelete
  11. Aku nak tanya kau orang bn pernah haram tahun 80an jadi tun m buat bn semula ada daftar ke tidak kat ros

    ReplyDelete
  12. UBAAAAAHHH!!! INI KALI LAAAAHHH!!!!!

    ReplyDelete
  13. Ya ALLAH perkenan kan lah permintaan kami yg lemah ini, kepada Mu saja tempat kami meminta, berikan lah kami kemenengan dan kejayaan dalam pilihan raya hari ini untuk membina sebuah negara yang bersih dari segala kemungkaran dan meletakan agama Mu ditempat yg paling tinggi.,amin


    lobai...

    ReplyDelete
  14. Amin ...amin...amin yarabbulalamin.......insha Allah.....

    ReplyDelete
  15. Ayuh anak muda semua kita kuburkan bee end besok..demi rakyat marhaein dan juga keadilan! Lawan tetap lawan!!!

    ReplyDelete
  16. anon 00:36, slps pru12 Pakatan pernah cuba utk mendaftar atas nama satu pertubuhan gabungan 'Pakatan Rakyat' ttpi perkara ni masih tgantung sbb ROS blm luluskan(sampai skrg). tp stiap pertubuhan parti yg wujud spt pas, keadilan n dap itu mmg sah. maka, kalau stiap parti tu menang kat mana kwsan ia bertanding, kemenagan itu sah.

    ReplyDelete
  17. Pembaca TV3 tak salah..tugas mereka terpaksa membaca skrip dgn nada & intonasi yg membuat kita menyampah atas arahan pihak atasan. Saya percaya mereka pun tak gemar dgn keadaan begitu. Disbbkan tugasan itu mereka terpaksa lakukan walaupun bukan kehendak mrk.
    INIKALILAH!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul..pembaca/pemberita xbersalah..orang atasan/CEO nya perlu kena tukar dan ubah~~!

      Delete
  18. Aku ada junpa pekerja tv3 dia kata terpaksa buat apa bos suruh atau kena pecat 24 jam bagi aku biar kena pecat dari fitnah orang

    ReplyDelete
  19. Ha! Ha! Ha! Nampaknya umpan najib tak ngena walau pun brim1, brim2, air percuma 20 botol (liter) dll. Kantoi! Kantoi! Kantoi! mana nak sorok muka? Kah! Kah! Kah! Hidup ini sungguh indah...la lala la lala laa...

    ReplyDelete
  20. Hari ini 1 undi dari saya untuk PKR Parlimen Santubong, Sarawak.

    ReplyDelete
  21. ubah sajelah.bosan tengok muka mika2 tu.

    ReplyDelete
  22. Orang Melayu punyalah bodoh kadangkala JKKK yang bersuara kat kampung tu Jaga, Penjual nasi Lemak,Drebar teksi dan Pekerja kilang. Tak kan lah dalam kampung tu semua bongok. Tak de sorang pun ada diploma atau ijazah atau STPM. Itu lah sebabnya mundur sampai yang berkuasa di kampung dan bandar semuayang bongok-bongok!! Kerja jaga, drebar teksi dan kilang tak lah hina. Yang hinanya pentadbiran dizaman moden memerlukan pengetahuan baru yang ada pada orang yang berpelajaran sahaja bukan pada orang tua-tua yang menunggu hari mati macam Mahathir!!!!

    ReplyDelete
  23. Tun M dulu kata dia bukan lee kuan yu nak sebok selepas pencen dari jadi pm kini lee kuan yu senyap tun m pulak gila masuk canpur hal pentadbiran Malaysia

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...