Thursday 9 May 2013

KOLEKSI GAMBAR HIMPUNAN RAKYAT STADIUM KELANA JAYA ANJURAN PAKATAN RAKYAT YANG TIDAK MENDAPAT SAMBUTAN DARI RAKYAT????


Tak ramai mana pun rakyat yang datang ke Stadium MBPJ, Kelana Jaya malam tadi..

Selepas PR diistiharkan kalah dan gagal rampas Putrajaya pada PRU 5hb Mei 2013, nampaknya rakyat sudah mula menjauhkan diri dengan Pakatan Rakyat terutamanya DSAI.

Kesiannnn.. DSAI... dahlah kalah...ajak rakyat berhimpun pun rakyat sudah tak nak lagi bersama-sama beliau...Sebab itu diberitakan beberapa pemimpin tertinggi PKR pun enggan datang berhimpun sama sebab DSAI dikatakan sudah tidak relevan dan disindir sebagai puncanya PR gagal ke Putrajaya.. Rakyat 110% bersama-sama dengan UMNO/BN...Betullah apa yang dikatakan Zulkifli Noordin tu..

Nak ke Stadium pun DSAI terpaksa tumpang naik skuter... bukannya apa sebab dia nak sedut udara segar jer beb!!!

Sebelum tu hujan turun agak lebat dan diikuti dengan hujan renyai-renyai..Jadi kuatlah alasan rakyat mengapa mereka tidak mau turut serta.

Habislah PR..umpama sudah jatuh ditimpa tangga dan muka kena kena taik ayam candu pula.

Dari beberapa rakaman gambar disana malam tadi jelas tiada sambutan langsung...Berbeza jika Himpunan ini dianjurkan oleh UMNO/BN.

Sebelum itu ada melaporkan sedikit kesesakan lalu lintas tapi itu disebabkan mungkin ada berlakunya kemalangan kot..

Kalau tengok pada rakaman gambar parkir Stadium pun banyak yang kosong tanpa ada kereta dan bukannya terpaksa berjalan kaki berkilo-kilo meter ke lokasi.

Harap satu pengajaran yang amat berharga untuk PR dan keseluruhan pimpinannya..PRU 13 yang baru selesai ini sudah cukup adil dan bersih..Tak perlulah lagi buat himpunan sebab rakyat tak de yang nak datang dah!!!!

Semoga Utusan/Berita Harian/NSTP/The Star/Bernama bolehlah bantu Omak Kau untuk buat hebahan mengenai perhimpunan yang Omak Kau sendiri hadir ni.

Cukup kecewa hati Omak Kau melihatnya..Sedih dan sayu apabila rayuan DSAI agar rakyat yang tidak puas hati dengan keputusan PRU 13 sama-sama berhimpun tunjukkan kesatuan bantah kerana PRU 13 kali ini dilihat tidak adil, bersih dan telus tidak mendapat sambutan...rayuannya seperti masuk telinga kanan keluar telinga kiri...lansung tak menyinggah dalam kepala dan jiwa rakyat pun rayuannya.

Macam mana tak sedih...DSAI seolah-olah bercakap depan stadium kosong...UMNO/BN juga kalau buat himpunan dapat sambutan hebat tanpa diangkut dengan bas, baju T, topi percuma.


39 comments:

  1. perli habiss. hahaha (Y)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ribut berlalu, kiambang bertaut. Kuatkan semula ekonomi MELAYU dan BUMIPUTRA. Put MALAY and BUMIPUTRA product FIRST. Kita dah tahu siapa gunting dalam lipatan kita sekarang ini. Sedar lah bangsa MELAYU DAN BUMIPUTRA semua. AYOH KITA BERSATU DAN MENJADI TERAS UNTUK MALAYSIA TERCINTA!!!!!!

      Delete
    2. Kelakau la en jijan dan mantera rasis beliau,hari tu ckp suruh tolak pakatan rasis,rupe2nye beliau yg rasis,bgai meludah kahak kelangit,akhirnye kahak itu kembali ke muka beliau,jijan oh jijan,meh makan jajan meh,

      Delete
    3. Ya kita bersatu menolong elit umporno membankrap melayu marhaen.1 juta poket aku 10rm utk kamu.

      Delete
  2. kahkahkah.
    perli kaw2,
    pncacai bloger umngok bn,
    copy n paste cepat..
    dah power dah ayat ni.

    ReplyDelete
  3. pondok tol dah nampak, tapi nak melepasinye ambil masa 2 setengah jam jer..bukannye lama...ada sedara tu kencing dlm botol mineral hahaha...

    ReplyDelete
  4. Mana jijan? X mau promo kedai rakyat satu malaysia ke?

    ReplyDelete
  5. syabas rakyat malaysia tapi mungkinkah memberi perubahan yg diingini

    ReplyDelete
  6. sekejap lagi ada kwn kita akan promo belilah barangan melayu/bumiputera...huhuhuhuhu.

    ReplyDelete
  7. ehh slh tu....kwn baik najis hahaha

    ReplyDelete
  8. Rakyat, BANGKIT SEGERA...KEPONG PUTRAJAYA, JANGAN SESEKALI BERGANJAK DARI DATARAN PUTRA SELAGI UMNO/BN TIDAK KELUAR DARI PUTRAJAYA....AYUUHHH..TOLAK BN/ UMNO DAR PUTRAJAYA. UMNO/BN BUKAN KERAJAAN YANG SAH....GULINGKAN UMNO/BN...UMNO/BN KERAJAAN HARAM DI MALAYSIA...TOLAK....GULINGKAN UMNOBN NOWWWWW.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ape yg ko ngarut nie?PR xkan dpt naik Putrajaya selagi Umno ada..Siapa yg sokong umno nie?bangsa melayu bumiputera malaysia sbb dorang percaya Umno boleh perjuangkan nasib org melayu berbanding parti2 lain yg masing2 dgn agenda sendiri .Pas dgn hukum hudud n Pkr yg xnmpak hala tuju..klau xde Umno mybe hak2 keistimewaan org melayu lenyap.Pkr memperjudikan nasib org2 melayu dgn menjanjikan hak2 kesamarataan india,melayu n cina yg menyebabkan org cina tertipu...

      Delete
    2. Kesian melayu dapat lima ratus sokong rejim tapi tanah melayu tergadai ini ke bela melayu

      Delete
    3. umno/bn tak bela melayu...ttp bela bangla,myanmar,nepal dan pakistan......sbb nak undi jer tu....org giler kuasa....tak kira aper dibuatnyer...salah ker...tak betul ker...ngap jer......janji KUASA....KUASA...KUASA......utk menyamun wang negara.....

      Delete
  9. Aku sedih dan malu
    tak da negara luar yg mau iktiraf pm
    Jd pm kita syok sendiri

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye betul setakat gambar pm jawab phone kat paper tak payah le sebab budak pun boleh buat pegang phone tak call atau terima call dan cakap orang lain call dia aku tak percaya sebab belum dengar lagi sesiapa termasuk obama cakap tahniah kat najib tu betul tak jiran aku ada langgan saluran berita dunia di astro dia cakap tiada keluar pun ucapan tahniah dari seiapa pun di cnn atau bbc

      Delete
  10. gambar ke 6 tu mcm DSAI je? DSAI nek motor, kalau tak salah la..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul DSAI naik motor cuba suruh najib naik motor keluar jumpa rakyat mesti bebulu rosmah

      Delete
    2. eleh yang tu bukan Anwar.yang tu klon dia ja.

      Delete
  11. agaknya apa yg akan jadi lps ni? rakyat bangkit nakkan keadilan. ya allah tunjukkan kekuasaanMu & berkatilah usaha kami! amin!!

    ReplyDelete
  12. Otak dia. Ramai nk mampos. BN umngok kena kasi duit bju fre pastu wajibkn penjawat awam dtg. Itu pun x mampu lwn semangat dan kehebatan PR di bwh pimpinan DSAI. Takbirr!!!

    ReplyDelete
  13. kesian.. terimalah ketentuan Allah seadanya.. ramai yang berdoa dan membuat solat hajat moga Allah menunjukkan kebenaran.. nah sekarang Allah dah tunjukkan.. tidak redha lagi?takbir..

    ReplyDelete
  14. saya Omar.. semalam itu stadium punuh.. saya pun pigi juga.. saya harap itu datuk seri anuar boleh jadi perdana mintiri jugak. tapi itu saya dengar datuk seri janji mau jadi itu pensyarah jugak.saya harap itu datuk seri jangan tunaikan janji ini kalilah.

    ReplyDelete
  15. Rakyat perlu bangkit..jangan biarkan kita ditindas...terima ksh pada dsai...kerana masih mahu membela rakyat wlu terpksa tempuh berbagai dugaan...semoga dsai sentiasa dilindungi allah swt...mari kita sm2 bangkit dan terus bangkit menuntut keadilan....nasib baik ngandung klu x mmg aku g stadium semalam....

    ReplyDelete
    Replies
    1. bela rakyat atau mempergunakan rakyat?

      Delete
    2. Bela Rakyat,daripada kerajaan korup!

      Delete
    3. macam yang nak bela tu tak korup..

      Delete
  16. No free t-shirt..no mkn2..no free rm20..no gangnam style..no wajib dtg..no racicst..say yes to DEMI RKYT!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. betultu..nanti jadi kerajaan pun macamtulah.rakyat saja yang kena keluarkan duit sendiri.

      Delete
    2. salam, tahnia pada pr n rakyat malaysia.
      walaupun tak ramai datang tetapi semangat setiakawan n bersatu bersama2 rakyat malaysia pun dah cukup membuktikan apa itu kuasa rakyat suara keramat. pada macai2 unmogok n banglayu sedarlah! semangat perjuangan keadilan pada rakyat malaysia lebih tinggi martabatnya dari menjual maruah utk pentingan diri yg langsung tak menghiraukan suara rakyat.
      kamu sanggup negara didatangi bangla2 n kemudian menjadi banglayu tetapi kamu tak sanggup berjuang demi keadilan pada semua rakyat malaysia, bukankah ini lg mengecewakan sehingga bangsa sdr digadai n maruah dipijak2 pun tak apa, asal kuasa n wang n pentingkan diri sudah cukup utk kamu berasakan senang n selesa. rakyat berhak bersuara tetapi mrk tak berani sehinggalah adanya tokoh2 melayu seperti tan sri anwar ibrahim telah memberikan mrk satu harapan yg mrk inginkan utk suarakan kemahuan mrk n rakyat sanggup bersama2 pr utk menuju satu detinasi harapan rakyat malaysia yg inginkan kebajikan n keadilan pada semua rakyat malaysia. lebih baik dari diberi pada banglayu2 yg tamakkan harta n gila kuasa sehingga sanggup gadaikan maruah n bangsa.
      amin.

      Delete
  17. Ribut berlalu, kiambang bertaut. Kuatkan semula ekonomi MELAYU dan BUMIPUTRA. Put MALAY and BUMIPUTRA product FIRST. Kita dah tahu siapa gunting dalam lipatan kita sekarang ini. Sedar lah bangsa MELAYU DAN BUMIPUTRA semua. AYOH KITA BERSATU DAN MENJADI TERAS UNTUK MALAYSIA TERCINTA!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jijan,kamu beli sependa pun kat kdai org cina..ckp bnyak pulak

      Delete
    2. spenda besar yang macam sipulan tu.spenda stopa.

      Delete
    3. Muhamad 11:27....
      Dulu sebelum merdeka, ada juga sepsis macam ko ni yang cakap macam mana nak merdeka kalau paku pun kita tak boleh buat. Lepas merdeka lebih dari paku pun kita boleh buat. Ko ni kan ngaku saja lah dari team Red Bean DAPpigs yang rasis tu. Macam lah aku tak kenal ko ni siapa....

      Anon 13:30....Kalu nak spenda besaq pi Tanya kat Stopa Ali dia beli kat mana...kahkahkah

      Delete
  18. ATM mana boleh guna teknologi terbaru.. membazir..

    ReplyDelete
  19. Ramai. Betul-betul ramai seolah-olah musim haji di Mekah.Dalam gambar, Ramai yang meratapi DSAI kempunan jadi PM. Dalam gambar juga, ramai muka gembira DSAI tak jadi PM.Ramai juga yang datang gembira teruna dan dara. Ramai juga yang datang buang masa lepak saja. Itulah hakikatnya dalam keramaian. Keputusan sudah Allah buat dan DSAI x jadi PM kali ini.

    ReplyDelete
  20. Umno Berkuasa !!!
    Rasuah Pasti Berleluasa !!

    ReplyDelete
  21. Aku pelik skit2 rasuah...pemimpin2 pr ni clean sgt ker...anwr songlap suka menjolok pun diaorg nampak baik x phm aku...aku nk gak blajo ngan si nuar nie cara2 menipu org...bagus r dapat skil nie boleh aku membodohkan dan membangsatkan org lain terutamanya melayu...

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...