Saturday 4 May 2013

KOLEKSI RAKAMAN GAMBAR TIGA ANGGOTA FLASH MOB PAS/PR PERAK, YANG DISERANG OLEH PENYOKONG TEGAR UMNO DI IPOH PETANG TADI!!!!!!


Tiga petugas PAS Perak yang sedang melakukan flash mob di Ipoh,  telah diserang dan dipukul oleh hampir 40 orang yang memakai baju I love PM.

Ada yang pecah muka dan berdarah kepala. Mereka sedang dapatkan rawatan.. Laporan polis sudah dibuat. Mohon supaya PDRM tegas dan pantas bertindak untuk menangkap dan mendakwa dengan mengheret ke Mahkamah pengganas-pengganas ini.

Gelagat dan perangai para penyokong UMNO sudah melampaui batas...Tak mampu nak tawan hati dan jiwa rakyat terutamanya anak-anak muda dan pengundi atas pagar maka diguna cara samseng.

Cara guna pakai UMNO ini dilihat sebagai bukti kukuh betapa UMNO kini sudah tidak mampu nak mempertahankan kuasa di Perak dan juga seluruh negara.

Budaya tegar UMNO akan menambahkan lagi benci dan meluat rakyat kepada UMNO...Sudah pasti kebencian rakyat ini akan mereka terjemahkan dalam bentuk undi esok hari.

INI KALILAH... JOM UBAH... SELAMATKAN MALAYSIA.

39 comments:

  1. Pergi lah report polis. Kena tahu sebabnya kena serang dan siapa yang menyerang. Entah-entah nak create provokasi

    ReplyDelete
    Replies
    1. kamu ada baca habis tak bro!
      polis dah repot n macai umno yg serang faham!
      kalau berani lawan terang2 bukan tgk org pr sikit umno bawa ramai dtg kacau !
      dasar penakut memang penakut juga umno ni sama sj dgn macai umno semua tak guna samseng jalanan.
      puih2222. kita tunggu pru 13 ni nanti. hati2 kau macai umno!
      amin.

      Delete
    2. Anti Omak kau4 May 2013 at 21:24

      Semua kisah berat se belah dlm blog ni yg 100% pro pakatan. Banyak lapuran yang tak benar turut di muat untuk naikkan semangat anti kerajaan.

      Delete
    3. betol tu bro anti-omakkau..
      cerita2 dlm blog ni semua berat sebelah...
      nasib baik la laporan berita dlm tv3,rtm,utusan dsb seimbang kan bro kan? kan???...muehehehehehehehe
      bloggers omakkau kna saman dan kalah saman di mahkamah sama byk ke sama spt utusan n tv3 sbb laporan tak benar hmmmm???
      hahahahaha...
      bukan anti kerajaan bro...salah!!!!.
      tp anti umno-bn...muahahahaha
      mkn ubat bro..muka cpt smbuh otak lu..
      hari ni adlh hari terakhir umno-bn diatas muka bumi ni...
      Takbirrr!!!!!!!!!

      Delete
    4. Berat sebelah kepala hotak hang. Jgn masuk dlm blog ni. Bodoh. Pegilah kt blog umnoprompak ko tu.

      Delete
    5. Tak kan nk report tok mudim kot..

      Delete
    6. dah ni blog PR yg korg macai bangang abadi diperbodohkan pemimpin plahap korg tu dtg menye,ak kt sini wat ape bahlol...mmg macai ni bangang yg teramat bangang....

      Delete
    7. meamng ni lah takat pemikiran diorang.. bukan baca entry. pakat masuk blog orang, tak taw hujung pangkal, terus komen sesedap rasa.

      tak berani dia nk bersetuju dgn kebenaran. dah terang2 lagi bersuluh pon tak mengakui.

      agaknye nk jadik macam ikan dalam laut yg ade lampu tu, pakai lampu tu.

      Delete
    8. mmg orang Bangla Nasioanal . diorang berkempen naik motorsikal lebih dari 4o . boleh capai 1oo orng . aku nampak sendiri dgn mata kpala aku . diorng turut eskot orng2 kuat Bangla Nasional ni . xkan nak tipu kot klau orng kuat dia ada sekali .

      Delete
  2. Ayoh macai-macai semua. Besok 5/5/2013, tarikh keramat dimana kita semua akan
    tongsampahkan PR beramai-ramai.

    Katakan tidak kepada Nuar Berahi Al-Juburi, tidak kepada Assmin 'Aiskerim' Ali,
    tidak kepada Pok Nik 'U-turn' Ajis, tidak kepada Hadi 'Flip-flop' Awang, tidak
    kepada Mat Sabu 121, tidak kepada DAPpigs, tidak kepada P'Gay'R, tidak kepada
    PAS-piss-pussy dan tidak kepada semua pengkhianat Lahad Datu, peliwat dan
    golongan LGBT.

    KATAKAN 'YA' KEPADA BARISAN NASIONAL.......YESS TO BN...BN..BN..BN...

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam bro,
      belum tahu siapa tongsampahkan siapa.
      kamu tgk esok siapa ramai!
      inikali ....mesti tukar.....amin.

      Delete
  3. Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
    Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
    Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
    Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

    SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tolak mesti tolak biar tolak sampai putrajaya.
      kita pr mesti menang besar inikali, lawan tetap lawan habis2an. amin.

      Delete
    2. tolak PR biar tolak sampai dalam TASIK putrajaya....kahkahkah

      Delete
    3. Suka hati aku la nk pangkah sapa pun hang peduli apa!!! Demokrasi cai..

      Delete
  4. Jgn takbur....jika UMNO kalah camna pulak...sbb makin ramai pengundi tak suka UMNO khususnya najib....dah terbukti 13 mei berpunca drp Dr M, tak habis psl projek ic....semua rakyat melihat....ingatlah semua boleh berlaku dgn izin Allah....kita sbg hambanya hanya...fitrah manusia inginkan kebenaran....byk yg menjadi tanda tanya....kes antatuya, cincin & beg rosmah, boros, kroni, hutang negara, lahad datu, kes jenayah, judi, arak, dll....

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam bro,
      macai ni tak akan faham malah sanggup gadai maruah hanya kerana wang n negara pun gadai sama sekali. kalau kita masih tak ambil endah pasti kita sama rakyat malaysia yg lain akan merana. pada 2019 malaysia akan bangkrap kalau bn masih memerintah. jadi kita rakyat malaysia kena bersatu hapuskan bn kafir ni sebelum kita dimusnahkan.
      inikali mesti tukar.......amin.

      Delete
    2. Anti-MacaiBodah4 May 2013 at 21:56

      Anon 21:21....
      Macai ni aku rasa bukan warganegara Malaysia. Ada dia habak 13Mei nya incident disebabkan oleh Dr.M....awat bangan sangat kamu ni....dulu sejarah kantoi ke??? MAcam gini lah macai....kalau dah ketentuan ALLAH SWT yang BN kalah, maka kalah lah dan kalau ketentuan NYA yang PR kalah, maka kalah lah. Jangan pulak kalau PR kalah, hanpa macai-macai semua cakap kalah sebab pengundi hantu la, drakula la, hantu raya lah, hantu altantuya lah dan pel bagai lagi hantu yang hangpa boleh pikiaq kan.

      Delete
    3. mmg 13 mei disbbkan oleh hasutan mamak haramjadah mahathir...dan busuk hati UMNO/BN disbbkan kekalahan mereka......tgk sekarang dimasukkan geng2 seiras mahathir dari pakistan,nepal,mynmar....indon...siap bagi IC dan diceritakan seorang bibik indon sendiri siap dapat BR1M sekali.....lepas nie kemudahan semua rakyat Malaysia yg asal semua dirompak....ini sbb oleh UMNO/BN haramjadah laknatullah yg tak dak teloq......

      Delete
  5. Sabarlah. Itu dugaan. Boleh masih lagi makan nasi. Ada orang jatuh motor besar terus wiring kepala short circuited. Lagi teruk tak boleh cakap, tak boleh tengok, tak boleh dengar kata orang macam sayurlah. Sabau jelah yob. Lepas ni solat hajat. Solat Taubat. Minta belas kasihan Allah swt. Takkanlah kita yang yakin dengan Al Quran tak dibantu Allah swt.

    ReplyDelete
  6. Ya Allah Ya Tuhan ku Turunkan Lah Bala Mu kepada Manusia2 yang melakukan & menyokong kezaliman Ya Allah, tunjukkanlah kepada mereka2 bahawa yang Batil itu tetap Batil Ya Allah dan Kebenaran itu tetap Kebenaran Ya Allah, Tamatkanlah kezaliman yang berleluasa di Muka Bumi Malaysai Tercinta ini Ya Allah, Hadirkanlah SINAR BARU kepada Rakyat Malaysia Ya Allah moga Malaysia benar2 menjadi sebuah NEGARA ISLAM IMPIAN PENGHUNINYA TANGGAL 6 MEI 2013. AMIN.

    ReplyDelete
    Replies
    1. anon 21:53...
      Alhamdulillah....Aku amat yakin dengan doa itu parti PR Pakatan Rasis, pendokong LGBT dan pro Yahudi itu akan hancur sehancur-hancur nya....aaminnnn.

      Delete
    2. Saya pun rasa doa tu untuk kehancuran pakatan. Cakap fasal issue tak ada value. Yang tau hemtam temberang kosong dan buat cerita fitnah. Elok pi mengaji dulu pasal import export dan ekonomi asas. Lepas tu baru tau siapa yg boleh bangkrap berdasarkan manifesto BN vs Pakatan.

      Delete
  7. Amiin...Ya Allah.

    ReplyDelete
  8. AKU PUN BERTEKAD NAKKAN PERUBAHAN........SEMOGA PEKERTI ANAK BANGSA KITA LEBIH BERTAMADUN

    ReplyDelete
  9. kalui perodua4 May 2013 at 22:59

    Aku berlindung dengan ALLAH dari syaitan yg direjam(baca sbg umno)

    ReplyDelete
  10. fikir2lah ye. saya bukan menyebelahi siapa2. tapi hanya mahu membuka minda kita supaya tidak terus melompat dan menuduh siapa2.

    Kalau satu pihak tu nak hantar org utk pukul orang, di masa diaorang perlukan UNDI dari orang ramai - adakah pihak itu akan terang2 suruh samseng kaki pukul memakai baju yang melambangkan pihak tersebut?

    Tentu tidak bukan? sebab kes ini memang akan diangkat oleh media, dan jadi high profile. Orang ramai akan lihat, dan tak akan mahu undi parti kaki pukul.

    Jadi munasabahkah, di ambang hari pengundian, satu pihak itu menghantar 'kaki pukulnya' yg terang-terang memakai baju yg menunjukkan mereka org pihak tersebut?

    Sebodoh mana kamu fikir pihak itu, tak mungkin mereka sebodoh itu.

    Satu kemungkinan ialah ada orang yg tahu jika 'kaki pukul' ini dilihat memakai baju pihak-pihak tertentu, maka akan mencemar kredibiliti mereka di ambang hari mengundi, dan membuat mereka hilang pengundi.

    Sekadar memberi buah fikiran. Terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kau kata tak menyebelahi mana pihak.....tp cakap tu terselit jugak kebangangangan kau.......penyokong PR dah buat lapuran polis....kau tahulah polis Raja DiMalaysia nie....kita tunggu jer laaa....

      Delete
  11. fikir2lah ye. saya bukan menyebelahi siapa2. tapi hanya mahu membuka minda kita supaya tidak terus melompat dan menuduh siapa2.

    Kalau satu pihak tu nak hantar org utk pukul orang, di masa diaorang perlukan UNDI dari orang ramai - adakah pihak itu akan terang2 suruh samseng kaki pukul memakai baju yang melambangkan pihak tersebut?

    Tentu tidak bukan? sebab kes ini memang akan diangkat oleh media, dan jadi high profile. Orang ramai akan lihat, dan tak akan mahu undi parti kaki pukul.

    Jadi munasabahkah, di ambang hari pengundian, satu pihak itu menghantar 'kaki pukulnya' yg terang-terang memakai baju yg menunjukkan mereka org pihak tersebut?

    Sebodoh mana kamu fikir pihak itu, tak mungkin mereka sebodoh itu.

    Satu kemungkinan ialah ada orang yg tahu jika 'kaki pukul' ini dilihat memakai baju pihak-pihak tertentu, maka akan mencemar kredibiliti mereka di ambang hari mengundi, dan membuat mereka hilang pengundi.

    Sekadar memberi buah fikiran. Terima kasih.

    ReplyDelete
  12. Umno memang gangster. Cakap Najib nak keamanan, tp pengikut dia diajar jd pengganas & gangster.

    ReplyDelete
  13. Dgn Nama Allah yg maha segala-galanya. Untuk makluman anda semua macai-macai BN ini rasanya tubuh badan mereka ni getah atau plastik sebab itu boleh pukul oarng sesuka hati. Ingatan kepada macai-macai yg mengikuti bolg ini, Jangan Kurang Ajar sebab balasan itu ada. Jgn sampai penyokong Pakatan Rakyat pula rasa badan kami pun macam getah dan plastik susah nanti sebab dah lama pendam. Yg pasti esok Insyaallah kita berdoa dan moga Allah makbulkan doa kita untuk menukar kerajaan kepada kerajaan Pakatan Rakyat. Amin.

    ReplyDelete
  14. Kalau macai-macai BN otak dah berkarat jgn risau, ada jalan boleh hilangkan karat tapi bila otak dah bercop kertas bergambar agong ini susah sikit nak ubatkan sebab ini harga diri dan maruah. Macmana punya kebenaran pun susah atau lambat nak masuk dlm kepala otak yg dah bebal. Cuma nak tanya satu posting barapa helai kertas masuk oppps berapa wang masuk.

    ReplyDelete
  15. Anon 22.02 silap tu. Aku berlinsung dengan Allah dari Syaitan yang dukenali iaitu Syaitan UMNO spisis Pukida.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye betul.....dulu heboh ader gangstar2 yg dilatih oleh pihak2 yg menyokong UMNO/Bn.....agak2nyer ini sebahagian darinyer....

      Delete
  16. umporno najis mughalazah5 May 2013 at 07:18

    Umporno brani bila ramai dan ada nya polis raja dimalaysia.kalu sikit sikit fuh penakut habis.serang silap orang.ada brani tunggu.muka muka setanharamjadah dah dikenali.muka pun muka tempatan.tunggu.lu bro jangan nyorok aaaaa.gua mau tengok lu punya jantan sial.anak didik gangster rimba umporno sial.umporno is dying.

    ReplyDelete
    Replies
    1. macai umno mmg mcm tu..kalau ramai beranila..tp kalau ajak 1 by 1 penakut,biji tada..pi mamposla..

      Delete
  17. Tengok bebetul..ade sekor polis dlm vdeo tu...apa dia buat...MEMBENARKAN KEGANASAN DPN MATA... hakkkk tuihhh.... aku aim muka korg.....

    ReplyDelete
  18. jadah ape.bebudak naik motor tu xwat pape pun. who start it 1st?

    ReplyDelete
  19. Rasa kn ....biasa la angota flash mob kan dh tau resiko

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...