Saturday 11 May 2013

MACAI-MACAI UMNO SUDAH MEROYAN APABILA AZMIN ALI SECARA TERBUKA SOKONG KHALID IBRAHIM SEBAGAI MB SELANGOR!!!!!!... KITA LIHAT SIAPA YANG KENAAAAA!!!!!


Kini macai-macai UMNO naik sawan meroyan apabila Azmin Ali secara terbuka sudah memberikan sokongan padu lagi jitu kepada Tan Sri Abd Khalid Ibrahim terus memegang jawatan Dato' Menteri Besar Selangor.

Sebelum itu Ketua Pemuda UMNO Malaysia Khairy Jamaluddin cuba nak provok Azmin,  tapi dengan slamber batu Azmin membalas.. WE MUST SUPPORT KHALID TO CONTINUE.

Apabila para blogger UMNO dapat tahu.. apa lagi beb!!!.. naik sawanlah mereka...

Tuduh Azmin sebagai kaki flip flop.. buat U turn.. tidak berprinsip... tiada keberanian.. tidak tegas dalam perjuangan dll.

Belum kering air liur Azmin membuat sidang media semalam hari ini habis semua macai-macai UMNO kena play.

Sebab itu jangan cepat teruja dan melatah.. Kan dah kena.

MARI KITA TENGOK....SIAPA YANG KENAAAA...

53 comments:

  1. Huhuhuhuuuu..
    Mamak KJ yang kenaaaa.....!!

    ReplyDelete
  2. respect. azmin ucap tahniah pada kj dan mb negori 9. azmin dah menybbkan anuwar semakin panass hati..

    ReplyDelete
  3. azmin ajak rakyat tolak demonstrasi dan terima keputusan pru13. macai pr semakin panass..

    ReplyDelete
  4. i love u azmin. kita tolak politik keterlaluan anuwar. dah kalah tu, buatlah cara kalah..

    ReplyDelete
  5. Kami rakyat selangor sangat bersyukur TS Khalid Ibrahim jadi MB kami. Alhamdulillah...dengan izin Allah, kami tak payah bayar bil air, masjid dan surau di Selangor akan terus di imarahkan. Apabila rakyat Selangor kembali pada ajaran Islam yang sebenarnya...maka semua kami akan tolak BN secara total.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku pn rakyat Selangor!..Tapi klu rakyat je kembali pd ajaran Islam sdngkn Stopa Big Spender dn Penggemar China Doll pi mai pi mai tang tu gak!...Cam ner???

      Delete
    2. aku pun rakyat sgor juga... tp tak sangka ader yg bengap mcm ko yg suka mengaibkan org...kalu ada ceramah agama silalah hadirkan diri

      Delete
    3. Org bodo mcm babi hutan mmg suka dgn lucah.tak ingat tuhan ke bila fitnah sesama islam?bodo nk mampos!

      Delete
    4. bila ceramah suruh org islam dan baik jadi pemerintah. PAS dan memenag kenapa tak jadi pemerintah?. kalau org PAS rasa tak baik or tak baik or kurang baik dari Khalid jgn lah jadi calon.

      Delete
    5. salam,
      bro 12:07! jadi mb bukan kata siapa pun boleh jadi mb selangor tetapi parti pr kena fikirkan keseluruhan parti n bukannya individu! kalau pasal mb pun nak rebut apa beza pr dgn bn! pr lebih pentingkan persefahaman n bersatu demi parti n rakyat secara umumnya. n penting juga kemampuan seseorg pemimpin dipilih sebagai mb yg mampu jalankan tugas secara bertanggungjawap n semua rakyat dijaga dgn baik.
      amin.

      Delete
  6. salam,
    baguslah! sebab parti lebih penting n bukan peribadi.
    utamakan rakyat akan membawa berkat pada parti yg lebih gah!
    amin.

    ReplyDelete
  7. Azmin xblh wat ape2!...Dh kehendak parti dn disokong plk Dap & Pas..Sian Samsidar Mrs Nuar xdpt jd isteri MB...ki..ki..ki..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lu dah kenaaa SAWAN BABI ke macai?

      pemuda umno cwgn Kerala
      Ihsan:media Chennai
      Need 4 jobs? pls visit mC.com

      Delete
    2. Anon 02:09 betullah kata Anon 01:07 tu, apa yang Azmin boleh buat. Dap lebih pengaruh kerana Dap dapat 38 kerusi. Pas corut 21 kerusi. Sudah baguslah tu. Walaubagimanapun, pokoknya Azmin tidak dapat sokongan dari President parti.

      Pada aku Azmin lebih layak dan ada kemampuan untuk menjadi MB Selangor. Orang koperat seperti Khalid akan takbir Selangor yang mana kos dan faedah akan terus menjadi dasar dan pendirian utama dalam pentabiran beliau. 

      Yang akan terus mundur ialah masyarakat miskin dan yang cukup cukup hidup sahaja. Polaris diantara kaya dan miskin akan lebih jauh di Selangor dalam Lima tahun akan datang. 

      Delete
    3. Woit..!!! bangang, blm jd MB blhlah ckp itu ini.
      Lu mai Chennai, Kerala, Madras tgk mcmane! Aku mau
      jumpe kau, byk keje kosong sini...
      Huhuhuhu!!! Lu xtau sebnrnya nk bandingkn makhluk
      yg blm ada kuasa dgn yg dh ada kuasa, dia punya dugaan pelbagai beb... especially corruptions!

      Ketua Pemuda UMNO Cwngn Kerala
      Ihsan:media Chennai

      Delete
  8. Aku nak komen jugak... kita pakat kacau semua bn pnye projek nak? mrt haram jadah tu pun kita bantah. ganggu aku nak lalu pegi keje. bas rapid kl poon krooni. kita bantah bas tu. buka peluang semua orang buka syarikat bas sendiri. monopoli. tanah runtuh pun salah bn gak. kalau depa tak kempem mcm sial, tak de bala turun. aku jem sampai lenguh kat mahameru. siapa plan jln tu bagi runtuh? bodo nak mampus. mesti keje bn nak mintak kesian.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hang ni membebil bukan beri komen. Ini orang gila diam dalam bandar hutan namanya ....terkena penyakit otak kejiwa dipanggil Gila Babi Hutan Gila. Hang orang PR ke?

      Delete
  9. Bodo yg amat asal benda buruk jek bn asal runtuh sane bn...ko silap maki bukan tempat2 ko mention tu bwh pr ke...ni aku nk bgtau pada org2 pr pas pkr n dap...kitaorg dh bg mandat dh undi korang jgn le korang buat taik cm bn...kalu org x sokong korang jugak meroyan...jgn korang kejar kuasa jek mainkan rakyat dgn isu rasuah jek...kalu x pru 14 bn menang korang ternganga...jgn ckp isu rasuah jek pr dh ada byk yg rasuah...jaga skit jgn ko jd cam bn...org2 sibuk mengundi korang sokong smp x tido mlm korang senang lenang dh dpt kuasa jd x amanah...

    ReplyDelete
  10. Alah...takut x dpt apa yg dis nak la tu..hilang job krng..projek byk x dpt % krng....

    ReplyDelete
  11. Biduk berlalu, kiambang bertaut.

    Penduduk Malaysia mesti bersatu terutama sekali bangsa teras iaitu MELAYU DAN BUMIPUTRA. Ayuhlah kita kuatkan semula ekonomi MELAYU dan BUMIPUTRA. Kita dah tahu siapa gunting dalam lipatan kita sekarang ini. Sedar lah bangsa MELAYU DAN BUMIPUTRA
    semua. AYOH KITA BERSATU UNTUK MALAYSIA TERCINTA!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedar lah jantan sundal.walaupun diperbodohkan oleh madet,ko masih jua nak menyundalkan diri ko dengan porkbeend.dasar jantan sundal tanpa maruah.menyundal diri demi sesuap rezeki.nampaknya jijan sijantan sundal mengiyakan apa komen madet bahawa hanya yang bangang sahaja bersama porkbeend.kah.kah.kah.

      Delete
    2. Ohoii Anon 17:23, Lu tahu apa itu jantan sundal? Dia itu adalah yang rela bersetubuhi dengan semua lelaki dan perumpuan. Kemudian dia berasa nikmat dan seronok untuk berbuat lagi. Lain tak bukan yang telah dipaparkan dalam U tube Lu tahu siapa?

      Delete
    3. M.I.K semakin menggelupur kepanasan, mungkin juga bontotnya pernah kena sondol......kah kah kah.

      Delete
    4. Gua terfikir gitu juga...dah kena kot? Pelahan-lahan pun kepanasan lagi! Main Ikut Kepala (MIK) kot???

      Delete
  12. omak kau dari bangkok thailand ini mesti ex gro selangor ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kenape ngko tak laku ker? ke ko gigolo? ekeleh tak yah la menggelupr samapi kutuk admin... takde modal ler tu...

      Delete
  13. time nak mengundi guna nama bn.lps mngundi guna nama umno...itulah parti yg aku sanjung...AKU ORG UMNO...YAA...AKU BODOH.

    ReplyDelete
  14. aku pon bangga jadi org umno sebab boleh jadi org bodoh...yesssss

    ReplyDelete
  15. Omak Kau janganlah jadi batu api. Azmin dan Khairy hanya betutur dalam bahasa sahabat sebagai wakil dalam dewan rakyat. Mereka ini rakan walaupun duduk berhadapan dan tidak dalam satu parti politik. Bukan ada unsul memprovokasi sasiapa pun. 

    Yang batu api ialah Omak Kau. Utamanya, sudah memperkecilkan dan mempelekehkan kewibawaan  Azmin kerana tidak sabar menunggu penjelasan rasmi dari Azmin,

    Tajuk; Apakah Azmin sudah mula nak tunjuk belang ???? Tidak dapat jawatan MB terus naik berang???" " 'Batman' pun sokong Himpunan Rakyat", "ribuan yang hadir, Azmin dan Zuraida langsong tak nampak batang hidong".

    "Kejayaan PR mempertahankan kerjaan PR Selangor dibawah pimpinan Dato' Khalid Ibrahim." " Apakan mereka berdua (Azmim dan Zuraida) tidak bersama syukur akan kemenangan PR di Selangor ke?" 

    kenyataan diatas tidak mengutongkan Pakatan Rakyat kerana telah mengelirukan ahli PR. Apatah lagi melagakan sentimen pasaran diantara Azmi, Khalid dan Zuraidah dalam PKR.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah kalau kau tak suka, pegi berambus la....jgn nak menyibuk dgn blog 'penghasut' ni...nak harap blog papagomol anjing tu, sampai kojol pun aku tak layan...

      Delete
    2. kahkahkah.. dah mula jilat Azmin.. dasar PR.. kahkahkah..

      Delete
  16. weiii aku nak join geng bodoh gak....jom sume...yesss3

    ReplyDelete
  17. Anon 15:09  Ini bukan soal suka tak suka. Mu patut merambus. Blog ini bukan bapak mu yang punya. Blog ini blog PR. Keadilan itu perit, perjuangan itu sakit, rakyat benci  Umno, Umno is dead....faham tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bang non1542.. ambe sokong mung...

      Ryochi

      Delete
    2. salam,
      baguslah macai2 bn/umno tak habis2 marah tak tentu pasal sebab tu mesti kena caci br puas hati.
      pada penyokong pr pula jangan sesekali blog pr kena rogol n difitnah sebab ini sj maruah yg kita ada utk pertahankan kebenaran pada semua rakyat malaysia.
      baik parti baik blog pr mesti kita jaga maruah supaya tak dipolitikkan oleh sesiapa sj yg akan melemahkan semangat ahli n rakyat malaysia. hidup rakyat ......bangkit lawan sampai putrajaya. amin.

      Delete
    3. kahkahkah.. biar maki hamun dan fitnah mainan kita.. matlamat menghalalkan cara.. hidup PR..

      Delete
  18. AKU ORG JOHOR,ISTERI AKU ORANG SELANGOR.......KAMI TETAP SOKONG PR.
    PR HEBAT............................AKU TABIK DENGAN PR.53% RAKYAT SOKONG PR...............

    ReplyDelete
    Replies
    1. PR = Pakatan Rugi....KAH KAH KAH.

      Delete
    2. Kau orang Johor ke, kau Melayu Gelang Patah ke, bini kau China Doll ke, kau orang totok PR tidak ku kesah. Yang penting BN menang. Kita jumpa lagi dalam PRU 14. Dalam 5 tahun akan datang ku nak tahu berapa banyak akan jadi mangsa Anwar, hidup PR

      Delete
    3. terima kasih macai2 umno/bn.
      kamu menang ya memang kamu menang! tetapi menang tipu cara kotor ko bangga kalau kami pr menang cara kotor malu nak keluar himpun sana sini buat malu sj. baik himpun kat dewan ada makan minum, ada meja kerusi, ada kipas aircon lg n ceramah pun depan penyokong n ahli sj sebab kalau depan rakyat nanti kena baling telor busuk pula. kan begitu macai2 bn/umno.
      amin.

      Delete
  19. Diaorg nie gian ditutuh dgn anwar sebab tu smp skang buta hati...wakakA

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha....kamu pula suka di perkosakan oleh umno sebab gila kuasa sex kan!!!!
      amin.

      Delete
    2. Anon 21.57 pernah kena tutoh dengan DSAI ke. Nak tanya sikit DSAI punya ok ke. Sikit sikit Anuar. Sikit sikit lucah tak ada edia lain. Ini lah nilai menteliti macai2 BN. Dah lah bodoh sombong pula. Orang perak kata cerodek buah pelior

      Delete
    3. alah kes Anwar ni Karpal Singh ngan Mat Sabula yang mula2 bangkitkan isu liwat..

      Delete
  20. Ok macai2 amno semua..jom layan lagu amuk remeh.. sempoi beb... fiil hahah

    ReplyDelete
  21. Dengar cerita Midah Seman tengah gile meroyan, betul ke??? Orang Ipoh smesti tau!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tapi Midah Seman tu idakle semeroyan bang Nuar.. kahkahkah..

      Delete
  22. Jom2 org umno melayu sekalian kita sokong azmin bley parti sakan...romen pun bley kt tandas meriah beb bley ramai2 kita menandasman diri...pastu pakat ramai2 kita kongsi isteri2...sempoi beb duit projek pun masyukkkk...

    ReplyDelete
  23. Aku kena blaja skil ngan anuar le...dia tutuh korup stil org nampak dia bagus...bagus nie kalu aku dapat skill dia tiap2 hari g party servis duit projek pun masyuk...meriah gila...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kau ni senang jalah.. kau jadila pemimpin PR.. kalau kantoi kau cakap ja salah orang lain. salah UMNO..penyokong PR mesti percaya punyalah..

      Delete
  24. http://omakkau.blogspot.com/2013/05/apakah-azmin-sudah-mula-nak-tunjuk.html?m=1

    aku selaku penyokong PR tak puas hati dengan penulisan blog ni.. aku harap dia minta maaf dengan Azmin.. aku pun da komen yang buruk2 tentang Azmin sebab dia la.. sekarangni jenuh aku nak jilat semula Azmin.. kahkahkah.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...